Monday, August 23, 2010

New home


Barcelona.
Ano, mohla bych teď vesele předstírat, že jsem se opět vydala na prázdninovou cestu plnou báječných zážitků, letních románků a neřízeného nakupování. Mohla bych tvrdit, jak jsem bydlela v nejluxusnějších hotelích a jedla nejvybranější jídla. Jenomže: místo první třídy jsem oněch 1900 km jela autem a o zbytek zážitků se postaraly shánění nábytku, konstruování všeho co designéři z Ikey vymysleli, zjištění že i při zatloukání posledního hřebíku si můžete vyřadit palec z provozu na několik dní a vybírání těch nejúčinějších čistících prostředků na tu spoušť, co po sobě zanechali španělští řemeslníci. Nicméně je fakt, že i tak jsme si párkrát s rodiči vyšli do města, ale na fotky zbyl čas až poslední den. Barcelona je úžasné město (alepsoň teď si to myslím, uvidíme, co budu říkat za pár měsíců), například jsem jela poprvé sama metrem, jen jednu jedinou stanici a koho nepotkám: české pankáče! Oni si mě nejdřív tak divně prohlíží a pak se na mě obrátí (cituji) "Me dónde eres?" Já samozřejmě nechápu, proč se mě na to čtyři divní týpci v metru ptají ale odpovídám "De la República checa" a oni jen "Ty vole! Ty jsi Češka? Já vám říkal, že takovýhle holky máme jen u nás!" Člověk se hned cítí o trochu víc doma.

Na sobě mám svůj nejoblíbenější  vintage úlovek: červenou skládanou sukni, kterou miluju pro její nádhernou barvu. To byl poslední den, kdy už jsme vlastně měli všechno více méně (spíš méně) hotové.

Wearing: top from HM, flats from Zara Kids, vintage skirt and sunglasses from Christian Dior


85 comments:

  1. ta sukna ma naozaj krasnu farbu
    clanok super ( az na ten bolavý prst) , hlavne to stretnutie v metre

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pockaj, ak to spravne chapem, vy uz v Barcelone ostavate? Na stalo?

    ReplyDelete
  3. Tak tohle se mi líbí. Čeští pankáči umí ocenit šik oblečenou divu :). A já vlastně taky :D

    ReplyDelete
  4. Adél, že ty budeš studovat ve Španělsku?! tenhle outfit se ti moooc povedl.

    Lenka

    ReplyDelete
  5. Ty balerínky z dětské Zary jsou nádherný! Kdy a kde jsi je kupovala? :)

    ReplyDelete
  6. to se tam hodláte přestěhovat natrvalo? i ty tam budeš chodit do školy? a můžu se zeptat co vás tě stěhování do Španělska vedlo?

    ReplyDelete
  7. to si delas srandu, stehovani do barcelony aaaa!!! budu netrpelive cekat na kazdy post z tveho noveho bydliste!! klidne bych poskladala pul skladu ikey, jen kdybych mohla treba pul roku zit v tomhle meste :) ach :) tak jsem zvedava, jak se ti tam bude dlouhodobe libit, je to trosku ukricene mesto, ale asi zalezi i na ctvrti, kde bydlite. a hlavne zadny snih ve meste, zadne nasolene boty, more co by metrem dojel... no... nasucho si tady polknu a blahopreju!

    ReplyDelete
  8. Správne to chápem že teraz budeš žiť v Španielsku :-O?

    Inak krásna ako vždy!

    ReplyDelete
  9. juu..tak taky druhy domov by som si nechala libit =)...poriadne si to uzite!! ale tu rekonstrukciu ci co vam nezavidim..sama teraz chystam nieco podobne =) ta sukna ma naozaj skvostu farbu..a spolu s tym topom vyzera uzasne...si kocica!!! ved aj pankaci v barcelone si to vsimli (co na tom ze su tiez z ceska) =)

    ReplyDelete
  10. Ty budeš v Barceloně studovat? Jinak ti to moc sluší a je to jenom můj dojem nebo máš opravdu novou barvu vlasů?

    ReplyDelete
  11. SUPER!!cervena je super...aj ekd ja som ju doteraz moc nemuslea ale moj priatel ju miluje daroval mi vonu heat od beyonce a akosi to vo mne roburilo vasen k cervenej :)

    ReplyDelete
  12. Počkat, ty budeš bydlet v Barceloně?? To mi nějak uniklo. A budeš dojíždět do showroomu HM, co hm? :)
    Ta sukně je kouzelná!

    ReplyDelete
  13. tohle je nejkrasnejsi model, cos tu mela. vazne ach

    ReplyDelete
  14. Ty se stehuješ do Bacelony??? Jinak moc zajímavá sukně.)

    ReplyDelete
  15. Do Barcelony se stěhuju pouze já a vypadá to, že nastálo :)
    Jinak balerínky jsou přímo z Barcelony, ale z mé předchozí návštěvy.

    ReplyDelete
  16. Tak hodně štěstí a užívání a sem tam nějaké fotky! Držím palce se zabydlováním :)

    ReplyDelete
  17. Že je model skvostný... že stěhování závidím... to přeskočme :-) Spíš by mě zajímalo - proč právě Barcelona? :-)

    ReplyDelete
  18. Adél, vím, že nerada více mluvíš o sobě a svém soukromí, ale myslím, že by bylo moc zajímavé napsat nějaký článek o tvém stěhování. Takové "CO, PROČ a JAK". Moc by mne to zajímalo a myslím, že i ostatní. :-)

    Jinak, moc se mi líbí tvá halenka a balerínky.

    ReplyDelete
  19. Páni =O Já jenom koukám :-( budeš česku chybět, i dkyž jsem tě osobně nikdy nepotkala a znám tě jen přes blog, ale snad tam budeš spokojenější než jak říkaáš tady, v zemi ponožek v sandálech a igelitek ;-) ale děkuju, strašně děkuju za tenhle článek, protože mám aspoň naději, že oprvadu jde vyprostit se z této republiky, vím, že je spousta jiných lidí, co odešli do zahraničí, ale nikoho jiného neznám konkrétně ;-)

    ReplyDelete
  20. Tak to je krásný. Držím palce a přeju hodně štěstí v novém životě!:-)

    ReplyDelete
  21. Nádhera! Musí to být hrozně těžké jet sama někam pryč....budeš tam studovat (není-li to tajemství:)

    ReplyDelete
  22. Na to, jak nemusim červené oblečení, tak se mi tohle ale skutečně moc líbí. Tobě zkrátka červená fakt jde!! A ten top je really awesome :).
    Ať se ti hezky žije ve Španělsku :)
    Doufám, že tam máš někoho sebou, aby tě mohl fotit, budu se těšit na posty!!

    ReplyDelete
  23. no more english ? :)

    ReplyDelete
  24. opravdu ti to moc sluší, ty se v Barceloně jen tak v davu neztratíš ;)naopak, ty budeš v Barceloně zářit!

    ReplyDelete
  25. Ta sukně je vážně moc pěkná ! Snad bude bydlení o to víc stát za to, když si to prošlo atkovýma útrapama. A moc se mi líbí ten zážitek s pankáči :D

    http://lifeandstyleofscarlett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Španělsko je nejúžasnější země na světě, Barcelona mě uchvátila mnohem více než všemi obdivovaná Paříž a Španělé.. jsou kouzelní:)
    Přítel je Španěl, takže tam plánuju také co nejdříve to půjde útéct:)
    A ke tvému modelu- opravdu je jeden z nejlepších, co jsi tady měla, ta červená ti strašně sluší!
    A.

    ReplyDelete
  27. to určitě potěší, dkyž vidíš nějaké Čechy v Barceloně.. ikdyž vůbec netuším co znamenala první věta :D..

    ReplyDelete
  28. Strašně moc ti to sluší! A ta sukně je fakt nádherná. :-) A pokud se můžu zeptat, co tě vedlo k tomu, že se stěhuješ do Barcelony natrvalo? A co tam budeš dělat? A co tvoji rodiče?...
    Promiň, příliš mnoho otázek, ale hold jsem holka zvědavá... :-)

    ReplyDelete
  29. Ahoj :) hele, můžu se ze zvědavosti zeptat proč se tam stěhuješ? Já byla v Barce před pár týdny a celkové mě město zklamalo, naší Praze nesahá ani po kotníky, ale tak Gaudí, přístav a Mare Magnum to napravily. Jinak i ten jejich systém školství,extrémní nájmy apod. Asi to neni uplně jednoduché žít v Katalánsku, díky za odpověď.
    Linda :)

    ReplyDelete
  30. Tak to je teda zpráva! Trochu závist, nicméně Barcelonu si určitě parádně užiješ. Doufám, že změníš název blogu a budeš pokracovat. Přeju hodně štěstí.

    http://in-the-waste-land.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. fakt super ,slusi ti to. a uprimne ti zavidim,ze mas moznost se odstehovat do tak krasneho mista,jako je barcelona!:)

    ReplyDelete
  32. wow vážne budeš bývať v barcelone?to je super.ideš tam študovať?

    ReplyDelete
  33. Můžu se zeptat proč zrovna Barcelona? proč ne třeba Londýn nebo jiné velkoměsto?

    L.

    ReplyDelete
  34. Tahle ti to sluší nejvíce, pěkně upraveně a žensky....tleskám a nedivím se pochvalám kluků...
    Jinak máš můj obdiv, že se takto sama vydáš bydlet v cizí zemi...a to je snad poprvé, co se blogerky ptám na otázku mimo outfit - proč zrovna Barcelona? Já myslela, že jsi zaměřená spíš na tu fráninu :-)

    ReplyDelete
  35. Hodně štěstí v Barceloně! :)

    ReplyDelete
  36. Tyjo Barcelona :) Máš se! Mimochodem bude blog pokračovat? Třeba jako Heels in Barcelona?

    ReplyDelete
  37. Adél, doufám, že budeš pokračovat s blogem. Barcelonu miluju, takže budu každý nový příspěvek netrpělivě vyhlížet :)
    A ten outfit je vážně skvělý a sukně přesně taková, jak jsi psala :)

    ReplyDelete
  38. Barcelona jsem si vybrala z mnoha důvodů. Není to největší velkoměsto na světě (třeba Paříž už mi přijde moc velká), ale splňuje požadavky na cestování (rozuměj přímé lety do Prahy) a na život (rozuměj mají tam HM :). Je to u moře, je tam teplo, je to oblíbená destinace mých kamarádů, co zůstávají v Praze nebo se stěhují jinam. Zadalší španělsky už celkem obstojně umím a těch pár let, co tam strávím, mi umožní se jazyk naučit perfektně. Takže budu vesele studovat. Sama, rodina zůstává v Praze. Do ČR se budu průběžně vracet a rozhodně se nestěhuji jinam kvůli tomu, jak "strašně" se Češi oblékají. Blog asi zůstane pod názvem Heels in Prague, je to už celkem zavedená značka ne? :)
    And sorry for the English, I forgot about it this time :)

    ReplyDelete
  39. bTak to je úžasný! Závidím ti tu Barcelonu,teď jsem zrovna koukala na Vicky cristina barcelona :). A to tam jdeš kvůli studiu? To vše ti asi platí rodiče,že ? :) a nevíš kdy přesně se tam odstěhuješ?

    ReplyDelete
  40. A jdeš studovat architekturu? Na tu je Barcelona skvělá a nebo se budeš zaobírat především jazykem, literaturou?

    ReplyDelete
  41. ja si asi porad budu rikat ze Barcelona ma dusi, ale jak rikam take rada, nesmi se plest turism s emigraci :} takze uvidis sama co a jak. ten topa a sukne ti moc slusi!

    ReplyDelete
  42. Adél, děkuju za vysvětlení. :-)

    ReplyDelete
  43. uživej si v novým prostředím... a hlavně nas nezanedbávej!:)

    ReplyDelete
  44. Takže ty odjíždít studovat do Barcelony? Tyjo, tak to jsou dobry palky, docela. Na kolik let? A obor? Či jak tam studium vypadá..

    ReplyDelete
  45. Nooo, tak to ti zavidim, vely cas teplo, to je nieco :) povies aj, co tam budes studovat?
    inak, presne taku cervenu suknu som nasla aj ja u babky v skrini, akurat je prilis dlha a kvoli skladanej latke sa neda skratit...

    ReplyDelete
  46. oooo to sa mas...Barcelona je moja oblubena, vzdy som tam chcela zit a studovat, presne pre tie iste dovody co ty, ale moji rodicia nemaju bohuzial tolko penazi aby sme si to mohli dovolit
    no co uz, budem dalej snivat

    ReplyDelete
  47. Chtěla jsem se zeptat, ty jsi přijata na VŠ v Barceloně ? :) A ještě, na střední jsi asi měla předměty ve francouzštině, že ?.. Já to mám podobně, ale ne všechny, pouze polovinu..

    ReplyDelete
  48. Ta sukýnka je skvělá, sluší ti to:-)

    Tak ti přeju, ať se ti tam pořád líbí a daří!! A doufám, že na blog si čas najdeš:-)

    Jen bych se chtěla zeptat, budeš tam mít i nějakou brigádu a budeš studovat jen jazyk či školu s nějakým zaměřením?

    Lena

    ReplyDelete
  49. co mas za velikost bot, ze ti sedej detsky? :)) outfit skvelej!

    ReplyDelete
  50. Do Barcelony jedu studovat architekturu, což je na pět let.
    Brigádu bych si chtěla najít, ale bude to asi těžké, když neumím perfektně španělsky a vůbec katalánsky...
    Botky jsou 37, ale mají tam i větší :)

    ReplyDelete
  51. Držím ti palce. Ja teraz tiež idem na rok študovať do Itálie a celkom mám z toho obavy, ale zároveň sa veľmi teším. Budem na teba myslieť.
    Na fotkách ti to veľmi pasuje, tá sukňa je vážne skvelá a na ulici jednoznačne neprehliadnuteľná :)

    ReplyDelete
  52. Páni, tak to obdivuji...na 5 let! Jinak souhlasím s Terunou, že tohle je nejkrásnější model, jaký tu kdy byl(a že tu nebyly vůbec špatné modely :-), sukně je prostě bombastická :D

    ReplyDelete
  53. Adel, hodne stesti v novem pusobisti ;). S tou brigadou nemusis mit starosti, v Barcelone umi malokdo anglicky, takze cizinci s dobrou znalosti anglictiny maji spoustu moznosti prave tam, kde je anglictina potreba, protoze Spanele jsou v tomhle ohledu malokdy konkurenci :).
    Jinak me potesilo, ze delas ceskym holkam ve svete tak skvelou reklamu, jen tak dale, budu se moc a moc tesit na dalsi tve prispevky, tim vic, ze v Barcelone jsem za posledni rok taky nejaky ten patek stravila, a tak si aspon mnoha mista z tvych fotek budu moct pripomenout.
    Ano, a v neposledni rade - moc ti to v tehle kombinaci slusi!

    elle

    ReplyDelete
  54. A je to studium v angličtině nebo máš španělštinu na tolik dobrou, že v ní budeš studovat? A jak jsi dělala přijímačky do ciziny?
    Děkuji a obdivuji:)
    k.

    ReplyDelete
  55. Nádherný outfit! Naprosto úžasný! :)

    ReplyDelete
  56. a co tvoji kamarádi Sandra a Teruna?jak čato se budeš vracet domů...?miluju tvůj blog,budeš v nem pokračovat?

    ReplyDelete
  57. Oooo, Španělsko, nejlepší země na světě, závist největší :) přidáš tedy i překlad do španělštiny (případně katalánštiny)?

    ReplyDelete
  58. Ta sukně je opravdu úžasná... :))

    ReplyDelete
  59. Adél vypadáš strašně krásně. Tenhle outit je Ti ušitý přímo na míru. Přeju Ti ať jseš tam šťastná. Španelština je ten nejkrásnější jazyk podle mě a Bercelona nádherná. ¡Buena suerte!

    ReplyDelete
  60. Španělštinu mám docela obstojnou, ale předpokládám, že za měsíc nebo dva se mi o hodně zlepší. Překlad do španělštiny přidávat nebudu, na to je tu angličtina, aby mohli blog chápat všichni mí mezinárodní kamarádi :)
    A blog samozřejmě pokračuje! Tedy podle možností časových.

    ReplyDelete
  61. A omylem jsem smazala jeden komentář, moc se omlouvám.

    ReplyDelete
  62. Tvoje topánočky sú strašne zlaté. :) A červenú naozaj môžem. Vyzeráš skvele...

    http://lenkasunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. V červených topánočkách vyzeráš skvele určite aj ty.:)

      Delete
  63. Mám podobnou červenou sukýnku a nedám na ni dopustit :) moc ti sluší, V Barceloně budeš napořád? :)
    Zkoukněte můj nový blog!

    Mambule.blogspot.com
    Těším se na Vás!

    ReplyDelete
  64. At se ti tam dari a hlavne libi, myslim, ze tam Ceskam udelas dobrou "reklamu" :). Sukne je super ulovek, chvalim moc.

    ReplyDelete
  65. ta sukně je fantastická a přeju ti aby se ti v Barceloně líbílo:)

    ReplyDelete
  66. K sukni nemám co říct skvělé a ještě ti chválím tvé nově obarvené vlasy. A neodpustím si ani říct-závidím ti tu Barcelonu,ani nevíš jak:))Áňa)

    ReplyDelete
  67. ...patríš medzi najlepšie blogerky! Myslím si , že mi tu dá väčšina za pravdu!Krásna, štýlová , medzinárodná... Viac viet by bolo asi zbytočných za všetko hovoria tvoje príspevky. Skladám poklonu.
    PS: ak sa ma niekto zo slovenských kamarátov opýta aký je najlepší český blog rozhodne odporučujem teba (:

    ReplyDelete
  68. Tak tenhle outfit mi doslova vyrazil dech...aaach. Překrásné. A přeji hodně štěstí v novém městě, Barcelona je úžasné město. A pravidelně nás zásobuj prosluněnými fotkami, protože tady už začíná být celkem zima:-(

    ReplyDelete
  69. Tak to přijde Praha o jednu stylovou osobu!Ale Barcelona,to je krása,hlavně aby se ´Ti tam žilo,jak si přeješ!

    ReplyDelete
  70. nic jiného mi nezbývá, než říct Good Luck!


    www.posh-pash.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Ahoj, tvůj blog a styl se mi moc líbí Vždycky se těším na další příspěvek. Můžu se zeptat kdo tě fotí?

    Díky za odpověď
    Míša

    ReplyDelete
  72. Krásné a ženské! Vše nejlepší k dnešnímu svátku :-))

    ReplyDelete
  73. lovely outfit and love the skirt x

    ReplyDelete
  74. I adore the color of the skirt!

    Just came across your blog! :)

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Děkuju a tohle dyžtak fotila tatínek :)

    ReplyDelete
  76. Hodně štěstí!!! Zatím Tvůj blog vždy jen nadšeně pročtu a nekomentuji. Teď ale přispěji alespoň přáním, ať se Ti v Barceloně daří a studium Tě baví a jsi úspěšná!!!
    Burberryna

    ReplyDelete