Sunday, August 15, 2010

Wearing: dress from H&M.
Photos: Natalie

Mohla jsem se narodit jako lenochod. Nic mi nedělá větší radost než válení se v duchnách. Nebo na kanapích. Nebo v trávě. Pokud možno v přítomnosti lidí, co jsou taky lenochodi. Jsou lidé, co se válí v teplákách a vytahané mikině. Nechápu, proč se plno lidí po příchodu domů převléká právě do onoho "domácího úboru". Proč nechtějí být hezcí i doma? Znamená to snad, že jejich více či méně atraktivní schránka, kterou ukazují světu, je jen kostýmem, který po každém překročení prahu sundají? Chápu, že ne vždy je člověk dokonalý. Vždyť se sama budím nenalíčená a s otiskem polštáře na tváři. Ale sundat si ty krásné šaty, co jsem na sobě měla celý den, jen abych na sebe navlékla nějaký bezvýznamný kus hadru? Ne děkuji. To, co člověk nosí v soukromí, když jej vidí jen ti nejbližší, o něm hodně napoví. Nechci doma, ani kdekoliv jinde, chodit jako bubák, jen proto, že je to pohodlné. Říká se pohodlí nade vše, ale i pohodlí může být zabaleno do pěkného obalu. Léto k lenochodství přímo nabádá, tak lenochoďte stylově!

I could have been born as a sloth. Nothing makes me more happy then laying down in my bed. On on a couch. Or in the grass. Preferably in company of people, who are sloths too. Some people prefer to lie dowm in sweatpants and too-worn jumpers. I don't understand why so many people are changing their outfits once they come home. Don't they want to be pretty even at home? Does it mean that the more or less attractive shelf that they show to the world is only a costume they pull off while crossing the threshold? I undrestand that nobody is perfect. I am waking up every morning with no make-up and the print of my pillow on my cheeks. But why remove the beautiful dress I have been wearing all day long just to put on some meaningless piece of fabric? No, thanks. What a person wears in private, when only his closest see him, tells a lot about him. I don't want to look like a bogaboo. They say that comfort is the most important thing, but I think even comfort can look good. Summer encourages slothing so be a stylish sloth!

65 comments:

  1. Pohodlí samozřejmě hraje roli velkou, ale to i praktičnost, chtěla bych vidět jak někdo třeba vaří v něčem pěknym aniž by si to zaprasil, což je další důvod, že si oblečení nechceš zničit.
    Ovšem nejsem proti nákupu pěkného oblečení pouze na doma!

    ReplyDelete
  2. :D tak to si ty tvoje krásný hadříky brzy zničíš :D

    ReplyDelete
  3. zaujimave fotky :D konecne som prisla na net tak sa len pzoeram ze jake novinky..ti verim s tym lehnemim valanim :D :D



    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. já se teda v oblečení, ve kterém chodím venku, doma moc necítím... za prvé nechci mít houmlesáka, po kterým si nedejbože sednu v mhd i na posteli apod., za druhé si ty věci většinou nechci vytahat, zmuchlat a jinak znehodnotit. ale ty šaty máš moc pěkné, to je fakt :)

    ReplyDelete
  5. :D :D výbornej článek a já se převlékám do domácího, protože bych si tak krásné šaty jako máš ty, lenochoděním nerada uválela a pošpinila.

    ReplyDelete
  6. ty saty jsou nadherne, vypadas v nich velice glamour, hlavne na te pohovce :) ale povalovat se v nich doma by mi bylo lito. chvili jo, ale lenosit v nich cely den? asi bych se bala, ze dojdou k ujme :) pokud jsi tak sikovna, ze umis lenochodit bez nasledku, nezbyva nez gratulovat :) (ted me napada, ze domaci cas je treba venovat nejen lenochodeni, tj i uklidu, vareni.. ale to snad ty saticky taky vymenis :)
    i kdyz nejsem doma v satech, neznamena to, ze jsem ve vytahanem triku s flekem a sepranych teplakach :) kdyz uz jsem si dala tu snahu a zaridila hezky byt, nebudu svuj dobry pocit z nej kazit skaredym oblecenim, tohle taky nechapu :) hezky clanecek :)

    ReplyDelete
  7. Šaty krásné,ale jedno necháou. Proč když celý den chodím v nečem, teď je to různě nazdobené a já nevím co, když přijdu domů, sem mrtvá a už v tom nechci trávit čas, tak se převléknu do něčeho pohodlného v čem se mi bude dobře ležet a válet se. Přece si nebudu zbytečně ničit drahé věci na doma..

    ReplyDelete
  8. V jistém smyslu máš pravdu, ale řekni mi. Ty bys smažila, pekla nebo uklízela v oblíbených šatech? Vždyť hrozí, že si můžeš nadobro zničit své oblečení prsknutím oleje, zašpiněním se od džemu či propocením. Zástěry jsou sice fajn věc, ale vše nepokryjí a u uklízení se potí každý, je to taky trochu sport u kterého se dost spálí kalorií. ;-)

    ReplyDelete
  9. V podstatě s tebou souhlasím, protože žádné ošklivé tepláky nevlastním a šaty jsou můj denní chléb .)

    ReplyDelete
  10. Zaujímavý článok, no ja si dovolím nesúhlasiť. Doma síce nechodím v rozťahaných teplákoch, skôr v tielku a legínach. Naozaj si neviem predstaviť, že by som doma chodila v outfite, ktorý som mala cez deň na sebe. Je to nepraktické už len kvôli tomu, že sa mi oblečenie pokrčí alebo si ho zakydám jedlom, buď pri jedení alebo varení. :)
    A to nehovorím o tom, keď je v lete strašne teplo, človek sedí celý deň spotený v práci alebo v škole, alebo cestuje MHD...a sedieť doma v prepotenom oblečení je teda nepredstaviteľné :D

    ReplyDelete
  11. ja sa prezliekam na doma,lebo mi je tak pohodlnejšie:))

    a tieto šaty sú úplne perfektné.vieš v nich dýchať?lebo ja mám podobný strih a keď sa chcem nadýchnuť zhlboka,sa len modlím aby sa neroztrhli:D

    ReplyDelete
  12. kampan za stylove lenochodstvi!! tak toto ti naozaj vyslo..tie saty su uchvatne..a lenochod v nich tiez =)

    ReplyDelete
  13. Věc názoru, myslím že i doma můžeš chodit hezky oblečená, aniž by to byly právě šaty, co máš na sobě. A chodit celý den v šatech a pak být v nich i doma? Tak to díky, to nechci zase já :)

    ReplyDelete
  14. Pěkný šaty! :)

    Andrea
    http://andrejkyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jéje, teď ses mi trefila do noty! Naprosto s tebou souhlasím:)

    ReplyDelete
  16. Ty šaty jsou opravdu nádherné. Na první fotce vypadáš přímo božsky. Zajímavý článek. :)

    ReplyDelete
  17. Moc se mi líbí to kanape, na kterém jsi vylenochoděná na první fotce - takové správně retro :)
    A k tématu - já bývám občas hezká i doma, ale občas není nad to, shodit denní obleček a chodit buď jen ve spodním prádle, nebo v něčem ultrapohodlném :)

    ReplyDelete
  18. Moc se mi líbí to kanape, na kterém jsi vylenochoděná na první fotce - takové správně retro :)
    A k tématu - já bývám občas hezká i doma, ale občas není nad to, shodit denní obleček a chodit buď jen ve spodním prádle, nebo v něčem ultrapohodlném :)

    ReplyDelete
  19. Mám na tohle jiný názor než ty. Sice se také ráda válím (téměř) kdekoli a (prakticky)kdykoli, ale ne v krásných šatech, v kterých jsem "dělala parádu" celý den... Ono totiž "poválené" a pokrčené oblečení nevypadá hezky. A může to být sebedražší kousek. Oblečeí je sice jen oblečení, ale asi i z toho důvodu, že všechny mé "hadříky" si financuju sama, si jich jakýmsi způsobem vážím. A proto doma nastupují k akci tepláky a nátělník...

    Ale proti gustu..:)Hezký den. B

    ReplyDelete
  20. na první fotce jsi krásná!!!!

    moc ti ty šaty sluší:)

    ReplyDelete
  21. Oh well. Já osobně se do toho "domácího úboru" převlékám proto, že chci snížit pravděpodobnost toho, že se mi s tím "hezčím" oblečením něco stane-rozlité tekutiny, nechtěné roztržení atd. Navíc máme kocoura, a ten nezná rozdíl mezi oblečením, na který smí vytáhnout drápky a na který ne.

    ReplyDelete
  22. Rozumiem čo tým chceš povedať. Ale mne osobne je lúto tých krásnych šiat, aby som ich celé pokrčila v posteli. Ale tým nehovorím, že doma chodím otrhaná a špinavá. Dávam si záležať, aby moje domáce oblečenie bolo vždy čisté a voňavé.

    ReplyDelete
  23. šaty jsou sice krásné, ale absolutně nesouhlasím s tvým názorem. Když se doma například válíš v těhle šatech...přece si je zničíš za kratší čas, než by tomu bylo normálně. No, já jsem prostě zastáncem širokých tepláků...

    ReplyDelete
  24. Tak to musím nesouhlasit. Jakmile přijdu domů, oblečení, hodinky, prstýnek, řetízek, všechno, co mám na sobě, jakoby najednou vážilo sto kilo a musím si to okamžitě všechno sundat a obléct se do domácího. Jen v tom se doma cítím pohodlně, můžu se v tom válet jak chci a nemusím hlídat, jestli mi někde něco neleze, nekouká, nevypadává. :)) A kdo říká, že domácí oblečení musí být trenky a vytahané tričko po tátovi... ;)

    ReplyDelete
  25. To je rtěnka od Estee Lauder?

    ReplyDelete
  26. při čtení tvého článku jsem jen nesouhlasně kroutila hlavou, ale každého názor;)
    já například děsně ráda přijdu domu a převlíknu se do přítelovo trička, natáhnu například nadkolenky a pohoda:)

    ReplyDelete
  27. to já jsem zase většinou líná převlékat se, tak se doma klidně válím v tom, v čem jsem chodila celý den. nebo si prostě jenom sundám džíny. ale teď, když mám angínu, mi opravdu nedělá starost, že celé dny chodím oblečená v mé oblíbené noční košili a nevypadám ani zdaleka tak, jak vypadám namalovaná.

    ReplyDelete
  28. No já teda nevím, ale já osobně když si koupím šaty za litra ,tak se v tom potom nevalím v posteli.

    ReplyDelete
  29. Myslela jsi to jako nadsázku, že? Nikdo mě nedonutí chodit doma nastrojená v šatech. Není nad sepraná měkoučká trička a tepláky :-) Kromě toho mému příteli se to líbí, no, on ostatně moc nemá rád ani když se líčím, takže... :-)

    ReplyDelete
  30. Nestotožnujem sa s tvojím názorom....Predsa len, doma je doma, tam sa má človek cítiť pohodlne a nie dávať pozor, či si náhodou tie nádherné šatičky neušpinil....*-*
    A nemusí to byť práve vyťahaná mikina :) V obchode sa dajú kúpiť aj nádherné semišové súpravy, ktoré sú na takéto leňošenie ako stvorené...


    www.sweetladylollipop.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. mně zase přijde škoda potit se doma v takových šatech, protože pak se musí vyprat dřív a častěji a materiál to odnáší, po troškách, ale přece

    ReplyDelete
  32. já naopak nechápu lidi,co doma chodí v šatech a tak...
    miluju,když se doma válím ve vytahanejch teplákách a volných tílkách..
    každýmu holt vyhovuje něco jinýho...

    aaa...vypadas ohromne.. hlavně na ty prvni fotce!!

    ReplyDelete
  33. totalne brutalne super je ta prva fotka :) a ten pohlad, a tie saty, vau :)

    ReplyDelete
  34. Nemůžu si pomoct, ale tenhle článek mi přijde stupidní. Miluju módu a všechno s ní spojeno, ale abych chodila ve svých krásných šatech po doma, zbytečně si je mačkala a válela se v nich v posteli mi přijde posazené na hlavu. Možná jsem divná, ale nevidím nic špatného na tom, když přijdu domů a dám si sportovní tepláky a tričko.

    ReplyDelete
  35. Ono nutně neznamená, když je člověk v 'domácím¨úboru' , že musí vypadat škaredě. Já osobně nemám zase ráda válení v šatech apodobně po posteli. Ale je to věc názoru :)

    ReplyDelete
  36. heh já jsem teda nejradši doma uplně jen tak :D
    tyhle šaty jsou krásný... ta první fotka je jako z nějaký américký párty :)

    ReplyDelete
  37. Díky za názory. Ano, článěk je jako vždy nutno brát nadneseně. Ne, fakt se doma nepovaluji ve velké večerní. Nicméně zakládám si na tom jak vypadám za jakékoliv okolnosti (kromě nemoci a pobytu v přírodě), takže si na sebe radši vezmu něco hezčího. Když se to ušpiní, tak mám pračku :) nejvíc asi souhlasím s názorem Evy Liliany, že prádlo je nejpohodlnější a souhlasím, že ne všechno "oblečení na doma" vypadá špatně, nicméně hodně ano.
    Jinak k anonymu o rtěnce: ano, je to rtěnka Estée Lauder a jsem ohromená, jak jsi to dokázal(a) z tak malé fotky vyvodit!

    ReplyDelete
  38. teď asi budu za hlupáka největšího, ale jediné co se mi na tomhle článku nelíbí je tvůj pokoj (předpokládám, že je tvůj). čekala jsem něco stylového nebo úletového, ale tohle fakt ne.

    ReplyDelete
  39. A když si vytaháš kalhoty, tak ty taky vypereš ? ;) a úplně souhlasím s G, jak psala o MHD ..

    ReplyDelete
  40. V tom případě, ty se maluješ, ikdyž jsi celý den doma ? :)

    Nell

    ReplyDelete
  41. Asi nemá cenu to sem psát, když vše již bylo vyřčeno, ale snad nevadí, že přiliji trochou do mlýna. S tvou pravdou souhlasím i nesouhlasím. Hrozně ráda bych i doma chodila nastrojená a v pěkných oblečcích a obdivně těkám očima po tvých fotkách, že můžeš existovat doma v těchto šatičkách stejně jako obdivně povzdychnu vždy, když se ve filmu objeví nastrojená panička, která je v 10cm jehlách doma. Ano, vše se mi líbí, ale představa, že jsem i doma ověšená dopnky, navlečená v šatech v kterých jsem celý den chodila a že si své oblečení zničím, protože já bych ho doopravdy zničila... V tuhle chvíli to vzdávám a beru tričko a tepláky.
    A také se na doma nemaluji, jakmile jsem celý den doma (nemoc apod.) tak nechám pleť odpočinout a nechám odpočinout i sebe.

    Každopádně v šatičkách jsi krásnej lenochod a obdivuju tvoje lenochodství na tak pěkném kanapi:).

    ReplyDelete
  42. Fotky krásné a s článkem nesouhlasím z jediného důvodu, přijde mi uplně nepředstavitelné se dotknou oblečením, ve kterém jsem byla venku a seděla v tramvaji, metru nebo restauraci, své postele nebo sedačky. To je horší než mít tepláky.

    ReplyDelete
  43. Poznala jsem to, protože rtěnku od Estée Lauder také vlastním.:-)) Miluju ten její glamour obal.:-))

    ReplyDelete
  44. Nemluvím úplně o vytahování jehel na doma (i když je to nejlepší způsob, jak na ně nohy připravit), spíš o tom jak na svůj vzhled někteří lidé za těchto okolností kašlou (někteří= ne všichni). Pohodlí může vypadat dobře a jelikož vypadám dobře i nenamalovaná (většinou), tak mi nevadí doma chodit nenamalovaná, spíš na sobě nechci mít roztrhané tepláky z roku raz dva.
    A jerště k anonymu o pokoji: tohle není můj pokoj, jsem u kamarádky, která mě fotila a ke které se tenhle pokoj báječně hodí.

    ReplyDelete
  45. tak a je to venku, nejsi doma, ale u kamarádky :). No ne, sluší ti to moc Adél, ale doma je prostě doma a skutečně ničit oblečení abych ho pak musela pak víc prát je škoda. Každý jedno vyprání navíc je znát. A není přeci naškodu si doma udělat fakt pohodlí. I pohodlí se dá nosit stylově. Kdo mluví o roztrhaných teplákách? Já třeba nosím doma někdy legíny a triko, někdy starý džíny, ale nosím i tepláky a to Adidasky, kterých mám díky své taneční "kariéře" hodně, takže věř, že i ty tepláky mají styl :). Navíc je taky rozdíl lenošit - jen se tak válet a nic nedělat a na druhou stranu třeba uklízet, vařit atd. :) Zkrátka být tebou, tak tyhle úchvatný šatičky si šetřím na ven. A nebo na to "pasivní lenošení" aby jsi si je nezničila od kečupu, nebo saponátu na mytí nádobí :DD, byla by to škoda :)

    ReplyDelete
  46. Tento tvoj clanok sa mi velmi paci pretoze sa s nim stotoznujem. Preco by som mala dobre vyzerat iba vonku? Preco si nespravit radost aj doma? Dobre, jasne, ze ked pojdem umyvat schody, dam si nieco ine... Vsimla som si ze sa nemalujes ako vacsina Francuzok. Ja sa niekedy dokonca aj doma len tak namalujem aj ked sa nikam nechystam. Proste, preco nie?
    Na prvej fotke si velmi sexy...

    ReplyDelete
  47. muj ty bože ty si namyšlená :D

    ReplyDelete
  48. " To, co člověk nosí v soukromí, když jej vidí jen ti nejbližší, o něm hodně napoví" // myslím, že proto je nejlepší nenosit nic :D

    A taky bych se v čisté posteli neválela v oblečení co tahám celý den venku a po veřejných místech..

    ReplyDelete
  49. Moc hezký šaty:-) Souhlasím s Lindou (viz kdesi nahoře), lze sehnat i hezké a zároveň pohodlné oblečení na doma, i tepláky dovedou být šik... protože být i doma oblečená v těsných džínách či šatech, v kterých jsem byla celý den a pak si lehnout třeba do postele, tak to mi nepřijde ani moc hygienický... ale souhlasím s tebou, ani doma nechci vypadat jako "šmudla" :-)

    Lena

    ReplyDelete
  50. No jistě, konečně to někdo vyslovil nahlas. Nechápu, proč bych doma měla vypadat jako oblůdka, když můžu mít pohodlné, a zároveň (skutečně se to nevylučuje) hezké a slušivé oblečení. Sama už jsem vypozorovala, že když v něčem vypadát extrémně příšerně, i když je to superkomfortní, jdu se převléct, protože mi to vadí, a to dokonce i když jsme doma sama.

    Marianna

    ReplyDelete
  51. nevím.

    každopádně, moc hezké šaty.

    ReplyDelete
  52. jsi krásná!!! A je to krásné být krásná i sma pro sebe jen tak doma:) Co je komu do toho:))

    ReplyDelete
  53. No, co mě na tomto článku a A. komentech fakt fascinuje, je Adélina spokojenost se sebou samotnou. Z čehopak je takové závratné sebevědomí utvořeno, ptám se já :)? Koukám, koukám, hledám :). Adéla je normální holka, s normální postavou, s pár věcma, který mi neladěj, ale je to její volba, tak ok; ovšem poměr mezi realitou a egem je extrémní. Ale vlastně je to fajn, protože tisíc holek se na tomto případě může přesvědčit, jak sebevědomí dělá divy - a dokonce může přimět tisíc hlav k obdivnému juchuchu.

    Za mě: článek na hlavu postavený; pokud ho máme brát s nadsázkou, pak prima.
    Asi by nidko nikdy netvrdil, že chodit doma roztrhaná a špinavá je sexy - a pak tedy moc nechápu, proč si Adéla dala práci s písáním. Podobně gurmeti nepíšou, že sůl je slaná (s podtextem, že kdo to ví, ten je pravý gurmet).

    Ale jestli chtěla Adéla ukázat světu šatičky na divanu, pak jo, ovšem stačilo k tomu napsat: Helejte, kočky, mám šaty, ráda se válím, a tendle divan ke mně ladí.

    Někdy se zdá, že je autorka bystrá hlava, jindy mě sejme podobnou hovadinou :). Tak zase někdy :).

    ReplyDelete
  54. Ahoj, Tva myslenka co pises by mela byt pro damu samozrejmost a naprosto s tim souhlasim.

    Nicmene...jiz nekolikrat to zde bylo napsano a Tobe doporuceno...co takhle zapracovat na make-upu a stavu pleti mm?...Nebo pokud se Ti nechce, tak alespon trosku fotosopu? Kazi to hrozne dojem.

    Sofie

    ReplyDelete
  55. Nevím proč, ale na te první fotce mi neskutečně připomínáš Arielku:D

    ReplyDelete
  56. Stotožňuji se s několika předešlými komentáři.

    Krásné a někdy i dost drahé oblečení, ve kterém se parádím na ulici celý den si doma hned převlékám už kvůli tomu, že nechci, aby mé hezké oblečení bylo pomačkané, někde zadrhané, abych si ho umazala od jídla nebo od vaření. Je to sice dobrý pocit, být i doma v něčem opravdu pěkném, ale musí to být i pohodlné. Když lidé cestují celý den v MHD - jsou spocení, tu a tam nějaká skvrna od kaluže, z metra apod. To si poté mají doma hovět v takovém (ikdyž luxusním) oblečení? Nehledě na tu špínu, kolik bakterií se venku (např. v metru) na oblečení nachytá - potom se v tom válet v posteli? No to je teda pěkný nesmysl. Souhlasím, že i doma se dá chodit pěkně oblečená, ale né v tom, v čem běháme celý den ;)

    ReplyDelete
  57. Bóže, ty jsi fakt hlava. Promiň, ale tenhle článek je zrovna tak zbytečný jako nošení uplých džín podoma. A Adélo, nechci se tě dotknout, ale kdovíjak skvěle nevypadáš, ani když si ksicht zapatláš tunou makeupu. Neříkám, že já jsem krasavice největší, když ráno vstanu, ale tvoje ego mě překvapuje. Přikláním se k názoru o stupidním článku. Neznám nic pohodlnějšího než jedno mé staré tričko a pohodlné krat'asy. Nikde mě to neškrtí, můžu se v tom doma povalovat, jak se mi zlíbí beze strachu, že si pomečkám volány nebo co. Můj domácí úbor rozhodně nevypadá jako z přehlídkového mola, ale rozhodně si nemyslím, že by to o mě říkalo, že jsem špindíra umolousaná bez vkusu a soudnosti. S tvým článkem jsem souhlasila až do té osudné věty "Nechápu je." Pak pro mě ztratil punc fajn článku a začal být povrchní sondou do oblečení na doma jedné povrchní holky.

    Nazdar, Džejn.

    ReplyDelete
  58. Na jednej strane súhlasím s tvojim názorom s úborom, ale na druhej strane musím trochu obhájiť. Ja napr. niekedy proste tie pekné šaty dám dole, aby som si ich doma nezničila, alebo nezašpinila. Predsa len si ich viac vážim na to, aby som v nich doma umývala riad, alebo len tak sedela v nich pred telkou...

    ReplyDelete
  59. proc svlekat krasne saty, ktere si mela cely den? Cely den myslim ti, ze si v nich jela mhd, sedela v parku na lavicce, v kresilku v kavarne, opirala si se v nich o fontanu? Ja se doma prevlekam z toho duvodu, ze ac to neni videt to obleceni z venku je proste spinave. Nikdy nevis kdo zrovna v mhd pred tebou sedel (popravde to si radeji nechci ani predstavit), kdo spal celou noc na te levicce. V tomhle obleceni prijdes domu a povalujes se po sedacce. Vecer se krasne vykoupes. Vezmes si cistou kosilku a jdes si na tuto sedacku cist noviny ci sedis s notebookem. pak vstanes a vlezes si z te sedacci do ciste postele, ktera uz cista neni...do postele bych uz v tom v cem jsem cely den behala venku taky nevlezla. Z tohoto duvodu se doma i prezouvame. Avsak tohle cele vubec neznamena, ze doma musime chodit jako smudlove. Ja mam teda dost veci saty, kalhot, peknych teplaku, ktere mam jen na doma.

    ReplyDelete
  60. Proč se lidi dobrovolně nasoukají do poničených věcí, hned jak přijdou domů? To, že vy to neděláte je možnost, nicméně obrázek mých sousedů je živější a reálnější než jakákoliv vize, co se mi tu snaží ukázat několik anonymních komentářů. Budu se dál válet v šatech, protože to tak mám prostě ráda a cítím se tak líp. A mé ego se má skvěle, díky za optání.
    Ehm, a konec diskuze.

    ReplyDelete
  61. http://www.youtube.com/watch?v=9JfWL1Q0gP8 :)

    ReplyDelete