Monday, January 14, 2013

dark burgundy jeans

Topshop jeans, second-hand sweatshirt, H&M coat & earrings, Mango bag, Zara shoes
Photos: Alban
Since I started riding a scooter, pants have become an everyday choice. Before I would alter skirts and pants, but wearing skirts is now impossible if I don't want to show what is meant to be hidden. Actually you supposedly can ride a step-in scooter with a skirt, but it can not be a mini skirt or a tight skirt (which represents 97% of my skirt/dress arsenal)- I don't feel like trying it just yet. So naturally what came to my mind is that I have to enlarge my pants collection, which is a particularly good idea during the sales. I found these Baxter jeans in Topshop in exactly my size at half the prize. I really like the dark, almost black, burgundy color and the material- until now I only had Topshop's Leigh super soft jeans and these are thicker but still a little elastic so very comfortable. Topshop jeans are great if you are petite or tall because they have the 30 and 34 inch at very reasonable price (although I think the Petite should be cheaper- the material economy has to show in the final price!).
I wore them with my fake fur coat and a matching bag, a classic grey sweatshirt & my new earrings. Since I put them on my wish list I was waiting for them to hit the stores but I never saw them, so a big thank you goes to Kateřina from the H&M showroom who used her magic tricks to get them for me ;) I like wearing big earrings with understated sweatshirt, I think they make a great balance together.

Od té doby, co jezdím na skůtru, se pro mě kalhoty staly jasnou každodenní volbou. Předtím jsem celkem pravidelně prostřídávala kalhoty a sukně, nicméně teď je to nemožné, pokud nechci aby bylo vidět to, co má zůstat skryto. Ono se prý dá na skůtru jezdit i v sukni, ale nesmí to být minisukně ani pouzdrové sukně (což je 97% těch, co vlastním)- zatím to zkoušet nehodlám. Tudíž mi přišlo logické o něco rozšířit moji sbírku kalhot, což je ještě lepší nápad během slev. Na tenhle pár Baxter jeans přesně v mojí velikosti jsem narazila v Tosphopu za polovinu ceny. Moc se mi líbí ta tmavě vínová, skoro až černá barva a taky jejich materiál- doteď jsem měla z Topshopu jen Leigh super soft jeans a tyhle jsou ze silnější látky, ale přesto docela pružné. Tosphop vyrábí skvělé džíny ať už jste menší nebo větší než průměrná osoba, "nekonfekční" kalhoty za lepší cenu najdete jen zřídka kdy ( já osobně si tedy myslím, že ty Petite by mohli mít ještě levnější, když se na ně používá méně materiálu).
Oblékla jsem si je na sebe se svým umělých kožichem a ladící kabelkou, a taky jsem vytáhla mé nové náušnice a k nim oblékla šedou mikinu. Náušnice jsem chtěla už hodně dlouho, ale vůbec jsem je v obchodech neviděla, velké díky tedy patří Katce z showroomu H&M, která už poněkolikáté dělá zázraky na počkání ;) Ráda velké náušnice nosím s mikinami, přijde mi, že se společně dobře vyvažují.

28 comments:

  1. taky mám zrovna teď v topshopu jedny vyhlídlé, jsou ze strašně skvělého materiálu a mně tam teda skoro vždycky přesně padnou :)
    kožich plus náušnice jsou skvělý :)

    ReplyDelete
  2. Já v Thajsku na skútru jezdila jedině v šatech, sice mi ty šaty všude vlály a kolikrát jsem asi pobavila ostatní motoristy a chodce, ale aspoň byla legrace :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Až bude tepleji, tak to asi zkusím, plánuji si pro jistotu koupit závaží na ubrusy :)

      Delete
    2. Když si tu sukni vzadu přisedneš a budeš držet kolena u sebe, tak žádné nebezpečí nehrozí :-)))

      Delete
  3. Skvěle padnoucí džíny nabízí teď slevy v Mangu. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Manga jsem si hodně kupovala dřív, teď na mě mívali hodně nízký pas, ale kouknu se tam na nějaké světlé asi :)

      Delete
  4. Lovely outfit. The earrings are gorgeous. Big fan of your blog x

    www.erraticglamour.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. jééé skůtr to je můj sen :) doufám že se dočkáme i nějakej skůtr fotek!
    a jinak - náušnice + kožich + mikina = super kombo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To asi ne, mám nepříliš sexy integrální helmu :D

      Delete
  6. Skvela kombinace:) ja zase od te doby, co ridim musim omezovat podpatky, protoze mi to v nich jeste moc nejde:D

    ReplyDelete
  7. skvelá pohodová kombinácia :)

    ReplyDelete
  8. mám stejnou mikinu ze sekáče za 20 korun, jen modrou. a že ta tvoje je taky velikost pro 10-12letého chlapce ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velikost tam není napsaná, ale souhlasilo by to :)

      Delete
  9. aa ten kabátik je supeeer...a to ze jazdis na sutri to je uplne cool :D :)

    ReplyDelete
  10. Na té poslední fotce jsi hrozně roztomilá!
    Já chci taky skútr!:)

    ReplyDelete
  11. JOo, tyhle naušnice jsem taky strašně chtěla, ale u nás v Brně je nemají je to H AND M Trend tuším...:(

    ReplyDelete
  12. ten kožuch má aj moja spolužiačka :)
    vždy keď ho vidím, tak z neho odpadávam, je nádherný! :)

    ReplyDelete
  13. absolutely adore your style! and your fur jacket!

    BITE MY STYLE


    ReplyDelete
  14. sluší ti to!
    Baxter jsou s vysokým pasem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promiň, úplně jsem zapomněla odpovědět :) Mají trošku vyšší pas, ale úplně do pasu taky nejsou :)

      Delete
  15. Ahoj,
    moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika).
    Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji hezký den, JK :)

    ReplyDelete
  16. Ten kozusok je uzasny.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  17. Musím se přidat, ten chlupáč je suprový!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  18. you're so stylish~ i love those earrings<3

    http://tramplingicecream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. This site definitely has all the info I needed concerning this
    subject and didn't know who to ask.

    Feel free to surf to my web-site: edgy Evening dress

    ReplyDelete