Sukně s peříčky

Včera jsem si tak brouzdala lookbookem, a narazila jsem na post s nádherným jménem a ještě hezčí sukní.  Nejsem typ člověka, co by přesně kopíroval looky jiných, ale nechávám se inspirovat často a ráda. Kromě výše zmíněné Francouzsky jsem sukni s peříčky objevila ještě v jednom podání:


Pro neznalé se jedná o přehlídku Louis Vuitton na jaro/léto 2009.
Jelikož trendy nekopíruju, ale jen se jimi inspiruju, nevadí mi, že se jedná o minulou kolekci.

Inu, chtěla jsem využít zimních slev a vypravila jsem se do Zary na Andělu. Nic. Po škole jsem se tedy vypravila Na Příkopy, mezi davy turistek které jedny šaty nenechají ve slevách na ramínku viset. A našla jsem ji! Slevněná z 2799 na 499. Sice v M (moje velikost je XS-S) ale pásek nebo šikovná švadlena vše spraví. Nekupte to. Výsledek?


Těším se, až jí vytáhnu ven.

15 comments:

  1. Oh, mám tu poctu a komentuji jako 1st ever reader.

    Rovnou k věci.
    Toto je velmi Pštros alike.
    Tak jo, obarvený na černo pštros-like.
    Ale very wittily zkombinováno. Jako vždy.
    Thumbs up, babe.

    Jsem zvědavá, kdy todle na sebe vezmeš bez punčoch... :D

    ReplyDelete
  2. + Bijoux ještě k tomu přidat.

    ReplyDelete
  3. Díky BB a je to pštros kdyžtak :D

    ReplyDelete
  4. Páni ta sukně je vážně nádherná...taky bych asi neodolala..

    a k tomu komentáři k filmu Lords of Dogtown..já mám vždycky takovou radost když někdo napíše, že se mu ten film taky líbí..takže si mě potěšila..a k těm kalifornským floutkům..oni jsou pro mě nesmírně inspirativní a zábavné osobnosti, oni žili naplno a to se mi hrozně líbí...a co se týče módy, tak oni i ta doba ve které žili, mě v oblékání inspiruje..

    ReplyDelete
  5. Krása! Tato sukně se mi líbí moc! :-)

    ReplyDelete
  6. Díky oběma :)
    A Lenko: mám kamaráda co poznal Tonyho Alvu osobně. Svět je malý :)

    ReplyDelete
  7. ja som si takuto suknu skusala v zare,ale velmi padali tie peirka tak som si ju nakoniec nekupila..tebe nepadaju?

    ReplyDelete
  8. Padaj a jak :) Hned jak jí vyndám ze skříně tak mám pár pírek na koberci. Ale nestěžuju si :)

    ReplyDelete
  9. ta prvni fotka je rozkosna,sukne ti slusi:)

    ReplyDelete
  10. Je to ta sukynka ze zary? ja si ji zkousela, ale prisla jsem si v ni strasne "velka"....tak jsem si poridila vestu z pericky..haha

    ReplyDelete
  11. je dokonalá a moc ti sluší :-) jinak tvůj blog se mi mooc líbíí:-))

    ReplyDelete
  12. Jasne, ta sukne je bezvadná. Nezkoušela si k ní třeba bílý top?
    Jinak takové sukně připravil i Riccardo Tisci (Givenchy) pro pre-fall 2010. Jen jsou obě o trochu kratší a světlých barev (světle pistáciová a světle žlutá). Mně osobně se líbí moc.

    ReplyDelete