Čekání va velkou vodu

Teď jsme právě období, které budu pracovně nazývat malé jaro: doba, kdy se ještě nerozvinuly všechny rostliny do zelena, ale slunce už dostatečně hřeje. Což znamená co? Což znamená novou módní sezónu a její uplatnění v praxi!

Na sobě mám bundičku Berschka, tričko & kabelka Zara, džíny H&M,
náušnice Swarowski & boty Vagabond


Pár nových elementů, co mám dnes na sobě a co budu nosit i nadále:

- Copánek na stranu:
až směšně jednoduchý účes, uvolněný, dívčí, přesto elegantní a hlavně snadno nositelný a ke všemu se hodící. Málokdy se vidí, že by nějaký trend z mola (pro letošní sezónu jej měly na hlavách modelky např. pro Alexandera Wanga) tak rychle sestoupil do ulic. Ve své malé škole (tzn. asi 150 žáků, z toho děvčata logicky jen polovina), jej denodenně vidím alespoň na dvou hlavách. Mají ony slečny představu, kdo za jejich účesy stojí? Nemám ponětí, každopádně jim to velice sluší a podporuji je v tom. I všechny ostatní, co se pro copek na stranu rozhodnou. Zkuste ho a zamilujete si jej.

- Červeno-oranžová:
nádherná barva, kterou jsme mohli vidět na rtech modelek na přehlídce Prady. Na rtech samozřejmě lehce extravagantní, ale proč ne? Rtěnka, co mám na sobě, by měla mít kýžený odstín, boužel je ovšem příliš transparentní a tak si korálové dosytosti užívám alespoň na nehtech (lak značky Mavala odst. Nice). Je to taková příjemná, zářící, teplá jarní barvička.

- Ohnrnuté džíny a pár důvodů & návodů jak s nimi:
1. Ihned oživí jakýkoliv model, ať už úzké nebo "boyfriend"
2. Ráno je ještě zima. Jakožto odpůrce silonek zatím nemůžu nosit sukně. Je to tedy alternativa, jak se vizuálně posunout do nové sezóny.
3. Ohrnutí je nejlepší na délku palce nebo kratší. Delší už působí lehce "humpolácky".
4. Dva, tři sklady stačí. Měly by jen lehce odhalovat kotník, ne sahat do půlky lýtek.
5. Skvělá možnost, jak upozornit na své krásné nové boty.
6. Pozor, zkracují nohy. Pokud je tedy zrovna nemáte jako Karolína Kurková, doporučuji podpatky. I když, jde o to, jak se cítíte nejlépe.
7. Zapomeňte na ponožky.
8. Evokují léto kdy v dlouhých nejde přežít.
9. Pořád to jsou džíny: hodí se ke všemu
10. Působí uvolněně a co jiného chcete být na jaře?

23 comments:

  1. s červeno- oranžovou a copom na bok súhlasím na sto percent :)
    a btw. na poslednej fotke si strašne krásna

    ReplyDelete
  2. Tak ty ohrnutý džíny v kombinaci s botama se mi fakt moc líbí! Já kalhoty nenosím, navíc mám krátký nohy, takže nic pro mě, ale na tobě to rozhodně vypadá super.

    ReplyDelete
  3. První fotka je dooooooost dobrá! A ohrnuté džíny, nevěřil jsem, že mohou vypadat tak skvěle!

    ReplyDelete
  4. ach ten cop...presne ako hovoris ...az smiesne primitivny ale za to velmi efektny...skoda ze ten moj ma momentalne tak asi iba 4cm...chcem mat dlhsie vlasy uz len koli tomuto...a musim povedat ze teba velmi pristane...plus ta tylova gumicka je ako ceresnicka na torte =)félicitations!!

    ReplyDelete
  5. Fotky jsou skvělé,myslím,že se ti povedly.
    Tvůj outfit je krásný!Nejvíce se mi líbí ta bundička:)
    A ten cop na stranu ti hodně sluší a moc se mi líbí:)

    ReplyDelete
  6. copanek nemam z ceho upest,ale jinak me taky nadchl, je to krasne divci,ale ne nanynkovsky jak treba dva culiky nebo copy. ohrnovat o podpatkum urcite budu,uvidime co na to muj pritel,protoze ten by me nenechal vyjit z domu v necem v cem bych se mu nelibila. jinka ti adelko moc fandim. pokud mas chut a cas mrkni na www.micimathonka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Skvělý článek! Cop na stranu nosím každou chvíli, akorát ne pletený, ale obyčejný. Možná vyzkouším i tuhle variantu. Na druhé fotce ti to velmi sluší.

    ReplyDelete
  8. moc hezký! hlavně ta druhá fotka je super..i když ti pozadí trochu kazí ten dědeček:D:)
    o copu na stranu jsem už přemýšlela, ale asi si ho napřed vyzkouším někdy doma...abych věděla, jak se v tom cítím:)
    tu barvu rťenky bych klidně chtěla, ale nejsem si jistá, jestli by mi slušela:/ můžu to taky zkusit:)
    a ohrnuté džíny mám moc ráda! zvášť ty boyfriend:)

    ReplyDelete
  9. Krasne:) Obzvlaste ty dziny ti fakt skvele sedi:)

    ReplyDelete
  10. Cop na stranou je poslední dobou mým favoritem a tobě moc sluší!

    ReplyDelete
  11. tie boty sa mi nepacia.

    Copik nabok je zlaty,cize urcite ho nos aj dalej.

    ReplyDelete
  12. wow, prostě nádhera :)) ten copánek ti moc sluší ;)

    ReplyDelete
  13. Děkuju Vám a jen chci dodat, že i na polodlouhých vlasech ten copánek vypadá dobře, měla ho tak třeba Kate Bosworth.

    ReplyDelete
  14. první fotka je skvelááááá!!!!

    cop na bok se mi libi...ale mam na neho ponekud nedostačující délku vlasu:)
    a kalhoty si ohrnu..co nejdřív...

    ReplyDelete
  15. moc se mi na tobě líbí červená rtěnka!:)

    outfit působí tak hravě:)

    ReplyDelete
  16. Obzvláště se mi líbí boty a ta tylová mašlička - ta je tak úžasná! :)

    ReplyDelete
  17. navod na vyhrnute jeansy?? som sa zabavila :)) inak like na bundicku, zlataaa ♥

    ReplyDelete
  18. Ty jo, ten copánek nosím už nějakej ten pátek a až teď jsem se dověděla, že je to nějakej trend :))

    ReplyDelete
  19. tak tenhle outfit se mi zatím ze všech tvých publikovaných líbí nejvíce:)
    moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  20. no orhnute jeany, ale budto skinny/na skinny nohach/ anebo opravdu jak pises boyfriend style, tve nejsou ani jedno a vypadaji celkem antimodne a obycejne od slova obycejny ne klasicky ci jednoduchy, tricko ma hrozny strih,to, ze ma neco namornicky prouzky neznamena ze to je siiik, vetrovku taktez nechapu...mozna kdyby byla vojenska parka ale tohle? boty vypadaji dobre....ale k necemu zcela jinemu no

    ReplyDelete
  21. aha az pri pozornejsim podivani se na obrazky viidm, ze bunda neni sustakova tak to omluva )

    Rozesmalo me jak pises zapomente na ponozky...vis, ze se nosi prave vyrazne i k ohrnutym jeanum aby vynikly nad botami

    ReplyDelete
  22. Ahoj Lucko, věř tomu, že skinny džíny nevypadají dobře, když se ohrnou (moc lepí ke kotníku) a tyhle jsou prostě jen rovné. Ok, nelíbí se ti to, fajn. Ale ponožky k ohrnutým džínům jsou podle mě krok vedle... Tak to vidím já, tvůj názor je, jaký je samozřejmě :)

    ReplyDelete