On the other side, we're still alive


Jsou prostě věci, které nesundáte. Jako například nejteplejší kabát, když je zima. Mám sice na nákupním seznamu ještě několik dalších (bílý chlupatý, černý klasický a parku), jenže momentálně zcela neegoisticky přelýšlím spíš nad dárky pro ostatní než pro sebe. A taky nad tím, proč jsem k sakru nejela do Francie, když tamní odboráři stávkují stejně tak, jako ti zdejší. Tím chci říct, že mám dnes večer letět do Prahy a díky stávkám dispečerů jsem celý včerejší den strávila na internetu, bažící po dalších a novějších informacích o zrušených a posunutých letech. Podle posledních zpráv je všechno O.K., a tak už mám v kufru sbaleno několik světrů, ponožky na lyže a doufám, že toho kulicha někde v Praze opravdu mám.
Nemám ráda zimu. Připadám si jak cibule (kvůli vrstvám), a k tomu strašně nekreativní. Když se ručička teploměru blíží k nule, tak začínám opomínat rozmanitost, kterou móda nabízí, a začínám hibernovat v těch nejteplejších a nejpohodlnějších věcech. Zkrátka a dobře začínám nosti pořád to samé. Možná je to tím, že jsem si ještě nepřivezla všechny zimní věci. Ale už se těším na sníh, tak mi do zítřka, prosím, nějaký nechte!

There are some thing you want to wear all the time. For example the cosiest coat when it it cold outside. I have some more of them on my shopping list, but I am bein completely altruist and I am thinking rather about
buying things for the others than for myself. And also why there are always strikes when I least need them. It seems that everything is OK by now, so I have everything in my luggage (mainly jumpers & ski socks).
I Do not like winter. It's cold. And I feel like a non-creative onion. I just forget all of the varieties fashion offers and I dress into warm and cosy things. Meaning that I always wear the same. But I am looking forward to some snow tomorrow, yay!

Wearing: vintage coat, Mango jeans, Hermès scraf & Prada flats.

Photos: Alban


23 comments:

  1. Olet kaunis Tzekki tyttö, minä pidän kuvistasi. Näin blogien välityksellä on hieno tutustua toisten maiden kultuurin ja ihmisiin. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun ystävillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän mmaanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Jouluterveisin Teuvo Vehkalahti Finland.
    Ps. Tzekistä tarvitsisi käydä kymmenkunta uutta lukijaa että 100 lukijaa täyttyisi

    ReplyDelete
  2. snehu bude habadej urcite...ved stale iba mrzne..tak sa mas na co tesit!! a myslim ze ta zima posobi skoro na vsetkych..clovek sa radsej oblecie tak aby mu bolo co najteplejsie..ale ten tvoj kozuch je krasavec!! zelym pekny let!!

    ReplyDelete
  3. já chci taky takový kožich x(

    ReplyDelete
  4. taky mám tendenci neřešit, co mám nasobě, hlavně když to hřeje, ale ty jsi kecka, tobě to moc sluší a vypadá to fashionable;)

    ReplyDelete
  5. ten kožich je takovej zvláštně hezkej..k tobě jde;))

    ReplyDelete
  6. Taky nemám ráda zimu. Pořád červený nos a nekonečné oblékání, kdy je mi ve výsledku stejně zima.
    PS: Krásná šála :)
    Jane

    ReplyDelete
  7. Co bych teď dala za Barcelonu! Já vzít i balerínky tak je nechám v závěji.

    ReplyDelete
  8. Pekný kabát! Maj krásny let a dobre sa dostaň domov :) A uži si to!

    ReplyDelete
  9. dnes žádná kritika ale opět a zase musím říct, že ti to sluší .. muj pocit nebo si zhubla? Každopádně ti to moc sluší a máš krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  10. Sněhu je tady na rozdávání, nebála bych se toho, že na Tebe žádný nezbyde. .)
    V zimě dělám to stejné - módní stránka věci jde nějak stranou a já jsem ráda, že je mi aspoň trochu teplo. A v kabátu a svetru se cítím jako tučňák, jak se tak nemůžu hýbat. Už aby zase bylo teplo :)

    ReplyDelete
  11. máš krásne vlasy! aj styling je vynikajúci :)

    ReplyDelete
  12. úžasnej kabát a ty černobílý fotky vypadaj skvěle! :)

    ReplyDelete
  13. Ahoj, krásné fotky :-). A zdáš se mi podobná na Vandu Hybnerovou :-)

    ReplyDelete
  14. S tou kreativitou jsem na tom úplně stejně. Zima, dle mého, nabízí mnohem méně možností, co se oblékání týče, než třeba jaro.

    Přeji příjemný let!

    ReplyDelete
  15. myslím, že mám s tu nekreativností v zimním období úplně stejn problém...Většinu dne strávím stejně v kabátu, při troše štěstí a zapnutých topení třeba jen ve svetru...každopádně většina spodních vrtev stejně není vidět, tudíž mě přestává bavit vymejšlet jakékoli kreativní kombinace, kdyžje stejně nikdo neuvidí.

    ReplyDelete
  16. Máš strašně krásný úsměv! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Your coat is so gorgeous!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sluí ti to, máš super věci a bezva hadry prostě!! :)) Jééééééé, perfektní jsi! Dokonalá!

    ReplyDelete
  19. můžu se tě zeptat..jak to že žiješ v Barceloně? :))

    ReplyDelete
  20. Upřímně? Vypadáš jako bezdomovec nebo jako někdo, kdo si myslí, že když na sebe navlékne všechno, tak bude vypadat dobře, což v tvém případě nefunguje.

    ReplyDelete
  21. brala by som ten kabat :)

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    ReplyDelete