asturias photo diary



These are the few picture I took during my stay in Asturias. Unfortunately the weather was cloudy & rainy the whole time I was there, add the fact that I forgot my camera at home the first day and you get that I did not really stick with my decision to take more pictures while I travel. Anyway Asturias are nothing like you would imagine a Spanish landscape to be: totally green with many little hill, add the rain and I felt like if I were in England (only with some architectural changes)- definitely worth seeing!

Tady je několik slíbených fotek z mého pobytu v Asturii. Bohužel nám počasí příliš nepřálo, celou dobu bylo zataženo a deštivo, přidejte k tomu fakt, že jsem si první den zapomněla foťák doma a vyjde z toho, že jsem příliš nedoržela své předsevzetí na cestách více fotit. Každopádně Asturie (já byla v Gijonu a Oviedu) jsou úplný opak toho, jak si člověk představuje španělskou krajinu: totálně zelené a kopečkovité, přidejte k tomu ten déšť a cítíte se jak v Anglii (s nějakými menšími architektonickými změnami)- rozhodně ale stojí za vidění!

6 comments:

  1. vyzerá to tam teda krásne :)
    a tie červené nohavice so žltými topánkami sú úplne super!

    ReplyDelete
  2. Já mám strašně ráda fotky z cest namixovaný s outfity, takže like a foť víc:)

    ReplyDelete
  3. Jo,člověk si vždycky něco představuje o nějaké zemi,pak tam přijede a je to úplně naopak,třeba s tím,že v Anglii jen prší:D Krásné fotky,vypadá to tam vážně parádně!!

    ReplyDelete