lace shorts

H&M shorts, Mango Shirt, Bimba & Lola bag, Massimo Dutti shoes& Ray Ban sunglasses

These shorts have definitely been my favorite lately. What is there not to love on a beautiful shade of khaki green and delicate lace? Unfortunately people that don't get fashion don't get them, my family doesn't get them and perhaps the person who didn't get them the most was my gynaecologist, who,  while I was wearing them for the first time, asked me if I already came in like that. I laughed and he told me Prague probably wasn't ready for something like that. At least he had a point.
This is how I wore them yesterday, with my favorite crisp white shirt & grey croc accessories. I added a little berry red lipstick, because nothing says fall like a nice deep lipstick. And nothing says fall like a big rainy day like today, I wanted to go out and take pictures but I am sitting here wearing these shorts again. Enjoy your Sunday!

Tyto šortky jsou jedním z mých oblíbených kousků poslední doby. Co není k zulíbání na krásné khaki zelené a na jemné krajce? Bohužel lidé co nechápou módu, nechápou ani tyto šortky. Rodinu už ani nepočítám, ale nejvíc mě dostal můj gynekolog, který se mě, když jsem je měla poprvé na sobě, zeptal, jestli jsem v nich už přišla. Docela mě to rozesmálo načež mi bylo řečeno, že Praha na ně ještě není připravená, v čemž měl nejspíš pravdu.
Takto jsem si je na sebe vzala včera, společně se skvělou bílou košilí a šedými krokodýlími doplňky. K tomu jsem přidala trochu tmavé červené rtěnky, protože nic se nehodí k podzimu víc než výrazná rtěnka. A také nic se nehodí k podzimu tolik, jako tak upršený den jako dnes. Chtěla jsem jít ven a udělat si nějaké fotky do zásoby, ale jen tu sedím a mám na sobě zase tyto šortky. Krásnou neděli!


28 comments:

  1. naprostá bomba Adél! Nejen perfektní fotky, ale ta kombinace se ti vydařila! tleskám

    ReplyDelete
  2. Je to krásné, sexy, ženské a moc ti to sluší! Gynekolog má tu smůlu, že většina jeho pacientek nosí vybělené bokovky a trička s flitry, takže pokud se o módu nezajímá nějak z vlastní vůle, moc toho ve své profesi pochytit nemůže ;) Proto je prosím nos dál, byla by jich věčná škoda!

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. wow tady vypadáš tak strašně skvěle!

    ReplyDelete
  4. ten portret je krásny!!!
    a tie šortky su fakt pekné
    včera mala Marťa tie šortky na oslave
    http://www.kurabeznohy.com/2014/09/pau-mala-narodky.html

    ReplyDelete
  5. Mám je taky a jsou super, nosila jsem je teď ve Španělsku, ale obávám se, že s těmi teplotami u nás, si je vezmu asi až další sezónu. Hrozně se mi líbí v tom looku od HM se svetrem, ale s holými nohami brzo ráno bych umrzla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co teprve holýma nohama :) jsi krásná, Adél!

      Delete
    2. Se svetrem si je právě chci vzít, dokud nebude pozdě :)

      Delete
  6. Wow jsi nadherna a tmavsi vlasy ti moc slusi!! Skvely outfit!

    ReplyDelete
  7. Praha možná není připravená, ale já jo :)! Je to super, ukládám si do složky inspirace ;).

    ReplyDelete
  8. Na tie sortky sa chodim pozerat denne, asi ich chcem :D .. a asi v nich nasich podmienkach aj zmrznem :)

    ReplyDelete
  9. Fakt naprostá paráda! Celá kombinace i fotky! Já nemůžu z těch bot k tomu!!:))
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  10. Ahoj Adél, outfit je super, ale mě dnes naprosto dostává makeup a účes, strašně pěkné je to! Z první fotky jsem naprosto unešená.

    ReplyDelete
  11. Tak teď jsi mi vzala outfit! :D úplně stejnej.

    ReplyDelete
  12. Ty šortky jsou krásné, možná je trochu škoda že je ta košila skoro celé zakrývá..

    ReplyDelete
  13. vypadáš báječně! outfit se mi strašně moc líbí, tohle se ti fakt povedlo :) a moc se mi líbí tvůj make-up!

    ReplyDelete
  14. Tohle líčení a vlasy z Tebe udělaly úplnou Španělku! Fakt krásné, moc Ti to sluší.

    ReplyDelete
  15. Líp by to snad ani zkombinovat nešlo :) Je super, jak jen tak lehce vykukují zpod košile. A opět je všechno i skvěle doladěno a k tomu tak krásná slečna :) mimochodem ty boty miluju, kdyby ses je náhodou chystala prodávat, tak já se hlásím, ale je mi jasný, že to se asi nestane O:-)

    ReplyDelete
  16. Podle mě to tady máš naprosto vkusně s citem nakombinováno .)) v kombu s tou dlouhou košilí nepůsobí nijak přes čáru, nechápu, že zůstaly nepochopeny. A strašně krásná jsi tady!!

    ReplyDelete
  17. Je to tak krásné že nemám slov....

    ReplyDelete
  18. neskutečně ti to sluší - fakt skvělá rtěnka! a celkově prostě záříš...

    ReplyDelete
  19. :D a já v takovejch černejch prochodila celý léto a nikdo ani nečuměl....tak bud máš prostě hezčí nohy, nebo lidi nějak provokuje ta khaki:D

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  20. Krásné šortky, vypadají opravdu nádherně

    ReplyDelete