catching up

Massimo Dutti jacket, H&M pants & t-shirt, Zara bag & Marni for H&M earring
Photos: Alban
I thought I would wear these pants all summer long, if only I were not an idiot and packed them in my suitcase. So I am catching on it now. I must say I am clearly more interrested in bottoms than in tops, give me a plain white t-shirt & a super duper cool blue jacquard skirt (so now you know what I am craving) and I will be the happiest girl on Earth.

Tyhle kalhoty jsem měla v plánu nosit celé léto, to bych ovšem nesměla být pako a musela si je přibalit do kufru. Takže to jejich nošení musím logicky dohánět teď. Musím se přiznat, že jsem mnohem víc zaměřená na spodní části oblečení ne na vršky, dejte mi jednoduché bílé tričko a famózní modrou brokátovou sukni (takže teď už víte, co momentálně sháním) a budu nejšťastnější dívkou na světě.

17 comments:

  1. Já jsem taky zaměřenější na spodní část, ale nedělá mi problém vybrat si i něco na vrh :D:)
    Takjo, až si našetřím jdu shánět brokátovou sukýnku!:D

    ReplyDelete
  2. Já bych jsem si je na sebe asi nevzala, ale je to pěkný outfit :)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. za tu brokátovou bych byla taky nejšťastnější :-) miluju nepřehlédnutelné kousky a tyhle kalhoty knim rozhodně patří! http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Famozni!:)) Na ty kalhoty bych si netroufla, ale tobe hrozne slusi:)

    ReplyDelete
  5. úúú, skvelá nohavica! me likey!

    ReplyDelete
  6. robia ti takú zvláštnu postavu, takže mne sa to veľmi na tebe nepáči :)

    ReplyDelete
  7. I like it all ! ♡

    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
  8. wow!amazing pants combined with this gorgeous shirt!you are so pretty!and stylish <3

    ReplyDelete
  9. ty kalhoty nemají chybu!
    Brokátovou sukni jsem taky snáněla a nakonec přišla na to,
    že mi jedna visí ve skříní už dva roky bez povšimnutí. :))

    ReplyDelete
  10. Tie nohavice ti deformujú postavu. Myslím, že by viac pasovali na vyššiu a štíhlejšiu postavu ako máš ty.

    ReplyDelete
  11. ty kahloty jsou totálně skvělý! barva střih všechno... a sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  12. Normálně jsem se lekla, co se s tebou stalo, takový nádherný nohy a celkově postava a najednou na mě kouká do země zaraženej bumbrdlíček, tenhle střih ti dělá pupek a boky přes celou obrazovku. Zbožňuju tvůj styl, ale tohle ti vážně nesluší.

    ReplyDelete
  13. super bunda

    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  14. Mně nepřijde že by mě osobně ty kalhoty nějak extrémně zkracovaly, prostě se s tím s takovým střihem musí počítat že budu vypadat stejně vysoká i s 10 cm podpatkama :)

    ReplyDelete