spaghetti straps & mesh skirt


Zara top, H&M skirt & shoes

I could say this look is inspired by the 90s, but I think it is more inspired by pasta hence the top (spaghetti), skirt (a colander) & pink shoes (pesto rosso). No seriously, I think the late 90s are having an enoooormous come back, which is quite funny because I can still remember that fashion from when I was little. I am wondering if square pointed shoes are coming back too. I really wear this top a lot and I wish I could show you the back of it too (nothing too interesting either, but I love how it is cut), it is just the perfect spaghetti strap top and I think that's all I will be wearing next summer.

Mohla bych vám tvrdit, jak moc je tento outfit inspirovaný 90. léty, ale spíš je inspirovaný těstovinami, vzhledem k tomu jak vypadají tílko (špagety), sukně (cedník) & růžové boty (pesto rosso). Ne vážně, devadesátky podle mého názoru slaví ohromný návrat, což je docela vtipné, protože si stále na tu módu z dětství pamatuji (ono to zas tak těžké k zapamatování není, devadesátky se u nás nosily o deset let déle než všude jinde). Děsím se jen návratu hranatých bot. Tohle tílko nosím opravdu často, protože je naprosto perfektním základním kouskem (a má špagetová ramínka!) a tak doufám, že příští rok podobných bude všude plno.

37 comments:

  1. Wau! Nevím, kam jsi dala ofinu, ale popravdě mě to ani moc nezajímá - jediný, co teď totiž chci, je dívat se na tyhle fotky pořád dokola a jíst u toho špagety s pestem :P (Nejlépe taky pořád dokola...)

    http://www.pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. nádhera! ta třetí fotka je uplně dokonalá!

    ReplyDelete
  3. Celé by to bolo super...Ale podľa mňa ten vrch absolútne nesedí tvojej postave-poprsiu. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. - procpak, simtebe ?! naopak. ja to tak alespon vnimam
      celkovej dojem je neskutecne harmonickej a přitom zatracene zenskej ,)

      Delete
    2. mne taky prijde ze ji nejde, tyhle topy jsou delany na maly prsa

      Delete
  4. tie ramienka, úplne som sa zamilovala do jedného takého topu a neustále ho mám v hlave. vzdušný, šedý a kruto sexy. a ty cela v čiernom to je úplne super. čierna je veľmi dobrá farba a tebe veľmi sekne.

    ReplyDelete
  5. Na tý 3. fotce ti to hrozně sluší ;) Ale ta sukně se mi prostě nelíbí, promiň. Navíc ti dělá takovou postavu nepostavu...

    ReplyDelete
  6. Mě se moc líbí ta první fotka v pohybu. Myslela jsem, že jsou to šaty, ne tílko se sukní. Mě se to líbí.

    www.vanda-styl.cz

    ReplyDelete
  7. Chybí mi ofča!
    (ač mi trvalo si na ni zvyknout)

    ReplyDelete
  8. krásny outift, zamilovala som sa do topánok :)

    ReplyDelete
  9. tílko je super, ale promiň- ta sukně je hrozná :( vypadá strašně lacině a i když se mi nezdá, že by byla síťovina zrovna v módě, tak ne všechno, co je in nebo co prodávají aktuálně v HM je dobrá volba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně teda přijde, že nejsem zrovna typ člověka, co by si kupovat nutně všechno, co se kde objeví, takže když už něco mám, tak se mi to opravdu líbí, ale chápu, že ne všichni budou sdílet můj názor.

      Delete
  10. Musim povedat, ze mne sa strasne dlhu dobu nepacil takyto typ ramienok, v poslednej dobe im ale zacinam opat prichadzat na chut. Pristane ti to. ;)

    ReplyDelete
  11. Adélko, v tomhle jsi strašná kočka!

    ReplyDelete
  12. nemám z toho dobrý pocit, třeba v předchozím postu ses mi líbila víc, tahle sukně a top jsou sice odvážné, ale nelíbí se mi to!

    ReplyDelete
  13. Hu. Todle je hrozný. Jak se to tílko krčí a ta odrbaná rybářská síť má jako jaký smysl, prosím? Adélko, tys byla vždycky tak neuvěřitelně kreativní, kam se ten talent poděl?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale vždyť jsem relativně reativní, kdy jsi od dob princezny Koloběžky viděl(a) někoho, kdo na sobě měl rýbářskou síť? :D

      Delete
  14. takato kombinacia proste nemoze byt zla :) a hranate boty uz stihli zabludit do mojho satniku :D

    ReplyDelete
  15. Krásna šaty aj topánky:) Veľmi ti to pristane :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    ReplyDelete
  16. Krásné!

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    ReplyDelete
  17. Tobě tohle nesmírně sluší!
    Jak už tu někdo psal, tak samozřejmě, že jen na málokterých lidech nevypadá ta sukně lacině, tobě se to moc povedlo a jsi fakt kočka!

    ReplyDelete
  18. Si strasne krasna. A tie komentare ze to posobi "lacine" su uplne blbosti. To triko a ta sukna vyzeraju ako saty. Krasne. Mpzem sa spytat? Ako sa zije v spanielsku?(lebo tam mam ist zit na jedn rok!) Dakujem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ve Španělsku se žije úplně skvěle, je to trochu jiné ale zas ne úplně :) Píšu o tom taky tady http://heels-in-prague.blogspot.com.es/2013/02/how-is-life-abroad-jake-to-je-zit-v.html

      Delete
  19. ty šaty ti moc nesednou máš v nich malá prsa a ještě ti přidávaj kila přitom vím, že máš super postavu

    ReplyDelete
  20. mas super spicate oboci, to ma u me milion plusovych bodu. no a taky ocenuju testovinove prirovnani. 90´s rock!

    ReplyDelete
  21. ja si myslím, že to vyzerá úžasne! možno mi tam chýba jeden menší ale výraznejší šperk, no myslím si, že si nádherná a žeriem tvoje boty! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  22. Super fotky! Celkovo sa mi páči tvoj blog ...

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Dlouho jsem neviděla něco tak nádherného!!!!<3

    ReplyDelete
  24. Viděla jsem podobné, tak jsem si na tebe vzpomněla :-)

    http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Woven-Cami/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3439844&cid=4169&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=3&clr=Burgundy

    ReplyDelete