navy blue pants

H&M coat & bag, Mango pants & heels & American Apparel t-shirt

This week has been quite a successful week in what concerns small things. First of all, I managed to repair my 50mm lens all by myself (it broke into two parts- well I broke it), which makes me think I am a technological genius and also it makes such better pictures than the other one. Second, my hair is making me super happy because it is having the perfect length and color all by itself and I managed to trim my fringe without looking like an idiot. The only thing that makes me a little worried is the work I have to do before the holidays but then again- it is the Holidays!! 
This year I am particularly excited about the holidays, I haven't been in Prague since September and I haven't seen anyone from my family or friends for such a long time. I am even looking forward for the cold- the weather in Barcelona has been extremely mild for this time of the year, like today when I didn't even need a sweater under my coat. I am also wearing the navy pants I bought a few weeks ago and that had become a favorite of mine- seriously my love for this color is only growing stronger. I hope you had a wonderful weekend!

Tento týden byl ve znamení úspěchů, obzvlášť v těch ne až tak důležitých sférách. Zaprvé se mi podařilo opravit si sama můj padesátkový objektiv (který se rozpadl na dvě části- nebo spíš já jsem ho rozpadla), tudíž mám pocit, že jsem technologický génius a taky mám radost z toho, že opravdu dělá lepší fotografie než ten druhý. Zadruhé mi dělají radost moje vlasy, které mají skvělou barvu i délku samy o sobě a do toho jsem si ustřihla ofinu tak, že nevypadám jak blb. Trochu starostí mi dělají ty práce, co ještě musím odevzdat, což ale dost vyvažuje fakt, že Vánoce už jsou skoro tady!!
Tento rok se na vánoční prázdniny neuvěřitelně těším už od poloviny listopadu, v Praze jsem nebyla od září a dlouho jsou neviděla nikoho z rodiny ani kamarádů. Dokonce se těším i na zimu, v Barceloně je letos nezvykle příjemně na tuto roční dobu, což myslím dokazuje to, že na sobě nemám vůbec žádný svetr. Taky na sobě mám své oblíbené tmavě modré kalhoty a upřímně je moje náklonnost k této barvě každým dnem větší. Doufám, že jste si užili víkend!

18 comments:

  1. uplne dokonale. hlavne ta treti fotka! na plakat a vylepit do pokoje! :))

    ReplyDelete
  2. Veru si dobre urobila, ze si si tu ofinu odstrihla! A k malym uspechom gratulujem. ;)

    ReplyDelete
  3. aj tie malé úspechy sú dôležité pre väčšie úspechy :)
    Oh, Barcelona ja by som tam v kľude ihneď šla, aj peši ak by bolo potrebné :)
    Inak dobrý outfit, presne ako šitý na teba :3

    ReplyDelete
  4. tobě to zase strašně slušíí

    ReplyDelete
  5. - absolutne ♥ ! ostatne jako pokazdy ,)

    ReplyDelete
  6. Fandím druhé a třetí fotce, tvé ofině a tomuhle typu kalhot, wau!

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Možná je to tou fotkou, ale ty kalhoty vypadají v oblasti rozkroku trochu...no, divně :-D Tak nějak plandaj´, nebo co.
    A ohledně toho, co si myslíš o své ofině.... yeah, whatever.

    ReplyDelete
  8. Miluju tyhle ejdnoduše stylové kombinace. A tak moc ti závidím to příjemné podnebí, už podle těch )suprčuprlepších) fotek jde poznat, že je tam řpíjemně!

    ReplyDelete
  9. holý nohy, kabátík, kéž by se to dalo už nosit i tady:D

    ReplyDelete
  10. takový styl mám ráda, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  11. wow tohle je outfit jak z casopisu! moc se mi libis, jak vypadas tak ladne:) na vsech fotkach!
    miluju Barcelonu!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  12. skvělej look!

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Vypadáš výborně a vlasy máš skutečně skvělé!<3

    ReplyDelete
  14. nikdy bych neřekla že ti takhle bude slušet ofina!! a mám z toho pocitu silné nutkání si ji taky zase šmiknout:)
    a outfit s parádním kabátem ti taky sekne perkfektně

    ReplyDelete