baby blue bag

Bimba y Lola bag, H&M t-shirt, skirt & shoes, Zara necklace

A baby blue bag isn't exactly what you would call a basic but I desperately needed this one in my life. It has the perfect size but above all the color is just AMAZING. Needless to say I wore it all week long and while I didn't wear it I was admiring it. This time with camel & off white and I think the blue brightens it all up.
I must say this was perhaps the most challenging day to take outfit pictures ever. My friends and I decided to go to the city center but we didn't realize there was going to be the 1st May demonstration, while we were drinking our coffees suddenly the demonstration approached, burning bins and followed by 48 police cars, so we decided to go a little further to the harbor. The whole place was overcrowded by tourists but this spot, but after all I was glad I could finally shoot my pictures. Happy Friday!

Světle modrá kabelka není zrovna základem šatníku, nicméně jistě chápete, že tuhle jsem ve svém životě potřebovala. Nejen, že má skvělou velikost, ale hlavně její barva je naprosto DOKONALÁ. Nemusím snad ani dodávat, že jsem ji nosila celý týden v kuse a když jsem ji zrovna neměla na rameni, tak jsem ji chodila obdivovat. Tentokrát jsem si ji na sebe vzala s velbloudí barvou a bílou, protože mi přišlo, že to ta modrá krásně prozařuje. Extra bludišťák pro ty, co si všimli, že mi ke kabelce ladí prsty na nohou.
Musím také říct, že tyto fotky byly snad nejtěžší na pořízení v historii blogu. Se svými přáteli jsem se vypravila do centra města, ale neuvědomili jsme si, že tam bude probíhat prvomájová demonstrace, takže si v klidu popíjíme kávu, když v tom se k nám začal blížit průvod, za nimi hořely popelnice a vysláno na ně bylo přes 48 obrněných policejních vozidel. Nejbližší nedemonstrující prostranství byl starý přístav, kde bylo toto jediné místečko nepřeplněné turisty. Krásný pátek!

21 comments:

  1. Ahoj,
    Mám jednu otázku: Jak docílím toho,aby fotky na výšku měli stejný rozměr jako na šířku (ta delší strana).Jako u tohohle článku :)
    Děkuji za odpověď!
    Bibi

    ReplyDelete
    Replies
    1. měním jim velikost, aby měly stejnou šířku, předtím než je nahraju

      Delete
  2. Prosim ta, nahrdelnik je odkial? je perfetkny!

    ReplyDelete
  3. Náhrdelníku jsem jen tak tak odolala a tašku máme krásnou, fakt! Fotky u vody jsou super, takže good for you.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A viděla jsi už ten světle modrý trench v Zaře? :D

      Delete
  4. oooh ta by super ladila k mojej ciapke :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krása, jako vždy ti to moc sluší! Úžasné brýle :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Nádherný outfit :) moc ti to sluší a ta modrá taška je skvělá

    ReplyDelete
  7. Krásně zvolené barvy:) Uplně jsi mě na modrou kabelku nalákala...už mám jednu vyhlídnutou na Asosu:D

    ReplyDelete
  8. Nádherná barevná kombinace!! Ten náhrdelník mám taky a nejraději bych ho nosila snad úplně ke všemu!:)

    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  9. tohle je skvělý, Adel! baby blue je krásná barva, až potkám takovou podobnou kabelku někde, tak určitě neodolám... a co se mi ještě líbí, tak to jsou botky!

    ReplyDelete
  10. Ta barva kabelky je boží, už jsem podobnou obdivovala u niky na blogu :)

    ReplyDelete
  11. Super! Muzes nam ukazat celou tvou Bimba & Lola collection dohromady? A treba pridat popisky, pri jake prilezitosti bys tu kterou tasku pouzila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To, myslím, není potřeba, všechny na blogu byly a většinou je i vidět, co jsem s nimi kde dělala.

      Delete
  12. Kabelka je krásná! Pěkně vynikne v outfitu. :)

    ReplyDelete