northern inspiration

H&M coat & top, Tophsop jeans, & Other Stories scarf, Bimba y Lola bag, Nike Free trainers

I have to say I got these shoes for running at first.. but they are SO comfortable I began to wear the in day to day life too! It feels like walking on a cloud plus I really like the black and white design. I wore it with my silk coat and my ocean scarf to make it a little more interresting.
I have been sick for more than a week now which is not cool at the end of May and even less cool at the end of the semester.. Well, what can you do but work more. Happy Sunday everyone!

Přiznávám, že tyhle boty jsem si původně koupila na běhání.. Ale jsou tak neuvěřitelně pohodlné, že jsem je začala nosit i normálně. Je to jak chodit na obláčku a k tomu se mi moc líbí jejich černobílý design. Kupovala jsem je v Nike outletu ve Štěrboholích za úplně skvělou cenu, pokud jste z Prahy a sháníte podobné, tak se tam určitě zajeďte podívat. Tentokrát jsem si je na sebe vzala s dlouhým hedvábným kabátem a oceánovou šálou.
Už přes týden jsem nemocná, což je skvělá zpráva na konci května a ještě lepší na konci semestru. Co se dá dělat, než se znovu pustit do práce :) Krásnou neděli!


18 comments:

  1. oh úplné srdiečka mám na očiach
    a skoré uzdravenie prajem a chuť do učenia

    ReplyDelete
  2. Hustěkrutopřísný. Nevim co jinýho dodat. <333

    ReplyDelete
  3. ta modra kabelka a sala!
    mam rada tvuj styl:)


    pripadne mrkni na
    http://journeytasty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nejvíc nejlepší kabát, já bych ho asi neuměla nosit, ale na tobě to vypadá skvěle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlasím! Ten kabát je naprosto fenomenální, přestože na mě, k mému politování, podobné střihy a materiály působí tak nějak "strašácky"...a to bych si přitom tak hrozně přála, aby mi slušely jako tobě! :)

      http://pradelna.blogspot.cz/

      Delete
  5. Opäť úplne fantastické, hlavne sa mi páči, ako si neutrálnu škálu farieb doplnila modrou kabelkou a šatkou :).

    ReplyDelete
  6. jejda to je opravdu moc hezké

    ReplyDelete
  7. sice chora, ale aj tak krasna!

    ReplyDelete
  8. tenisky a baloňák jsou bomba a ještě spolu!

    ReplyDelete
  9. Just discovered your blog and totally fallen in love with your style. I'm form Barcelona too. You'rve got a new follower!! :)


    www.emerjadesign.com

    ReplyDelete
  10. Adél, kolikátky máš nohy? Já jsem si ty niky zkoušela a přišlo mi, že v nich mám nohy jako lodě :DD (mám 39)

    ReplyDelete
  11. Moc super!
    Musím pochválit nejen outfit, ale i fotky :) Ty jsou taky krásné

    ReplyDelete