stan smith

Stan Smith sneakers, Zara jacket, Mango shirt, Topshop jeans.

It is so obvious what's new in this outfit as the whiteness of the sneakers might actually blind you. I knew I needed new sneakers as my white Converse went gradually from white to cream to beige but the problem was, I didn't know what I wanted. I thought of Converse first, but the white ones I also have have become part of the "college girl uniform" (along with Longchamp bags and Starbucks cups) so when this kind of girl smiled at me in the subway while I was wearing them like she approved my presence in the sorority, that's when I knew I won't buy them again. Wear whatever you want people but don't include me into you I-have-no-personal-style group. Black Converse were also an option, but I have been wearing Converse for 11 years (no kidding, I still have my first pair in Prague) and I thought a little change would be nice.
So to distinguish myself from any potential group I got the shoes all bloggers wear- Adidas's Stan Smiths. Adidas has been very, VERY clever to discontinue them and reissue them a year later with a big hype. Clearly it worked as you see them on my feet. Nevertheless, they are made from nice leather, super comfy and work magic when you instantly want to add a cool element to your outfit. How do you like them?


Je úplně očividné, co je na mém outfitu nového, vzhledem k tomu že bílá mých tenisek bělejší být nemůže. Pokukovala jsem po nových teniskách, jelikož mé Conversky ze z bílých staly krémové a z krémových béžové, akorát jsem nevěděla, co by se mi tak líbilo. Další Conversky mi samozřejmě procházely hlavou, ale bílé se staly součástí jakési pozdně náctileté uniformy (společně s Longchamp kabelkami a kávou v kelímku), takže když mě jedna taková slečna, ve chvíli kdy jsem je měla na sobě, úsměvem přijala do klanu, věděla jsem, že už si je znovu kupovat nebudu. Noste si co chcete, ale nezahrnujte mě do svého nemám-svůj-osobitý-styl-a-tak-nosím-to-co-všichni-ostatní sesterství. Nad černými Converskami jsem taky uvažovala, ale pak jsem si řekla, že Conversky nosím už 11 let (doslova, svůj první pár mám pořád schovaný v Praze), takže možná je čas na změnu.
Takže abych se odlišila, koupila jsem si boty co jsou na polovině blogů- Stan Smith od Adidas. A v Barceloně i docela dost velká populace města. Adidas to dobře vymyslel, když je stáhnul z prodeje a o rok později s velkou slávou vzkřísil. Asi to zafungovalo, protože je teď mám na nohou. Nicméně, jsou kožené, ortopedické (což je seksi) a naprosto dokonalé, když svému outfitíku chcete dodat špetku nonšalance. Jak se líbí vám?

25 comments:

  1. Líbí. Ale stejně rád zůstanu u klasiky, Conversek :)

    ReplyDelete
  2. Neviem, čo na nich všetci vidia. To je asi môj názor. A minimálne už len preto by som si ich nekúpila, že ich majú všetci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to taky nechápala a rok nebo dva poté BAM. A s tím že něco mají všichni je to těžké, občas mě to odradí občas nakopne.

      Delete
  3. Musím říct, že tenisky jsou pěkné, ale tenhle přístup "líbí, ale má to ten a ten, tak to nechci" .... Stejně jako mám ráda svoji Longchamp Neo, zůstanu taky u Converse, na vlastní nebezpečí :) Hezkou neděli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vzhledem k tomu, že módou dáváme najevo, k jaké společenské skupině patříme, tak mi to jako zas tak zvláštní přístup nepřijde. Právě proto jsem vždycky rozpolcená jestli si věc, co patří do" jiné" skupiny, koupit nebo ne. Conversky, co mám, samozřejmě budu nosit dál a co kdo jiný nosí je přece jeho věc :)

      Delete
    2. Myslím, že na jednu stranu máš pravdu, lidé se oblečením zařazují, ale to, že se "oháknu" v Pařížské ze mě nebude dělat luxusní paničku a z mojí mamky Conversky, které nosí, nedělají teen girl. Podle mě je to spíš naopak- člověka s určitým stylem přitahují lidé s podobným, resp. mezi ně zapadá a dál se formuje. Ale chápu, je to o principu uvažování, osobně by mě nenapadlo si vybírat podle ostatních, blogeři to asi berou jinak O:-)

      Delete
    3. mne se libi mezi temi skupinami kombinovat, to ze se ztotoznejeme s necim neznamena, ze nemuzeme mit neco z jine skupiny. naopak. nejsme cernobili a tak si muzeme vybirat bez ohledu na to, abychom museli byt hned nekam zarazeni.)

      Delete
  4. pekne su :) mne sa len nepaci ta zelena na nich..radsej by som nejake cisto biele/neutralne
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  5. niekedy nechápem tie tvoje texty, či už tu alebo pri tom minulom poste s riflami, či ich fakt myslíš vážne alebo je v tom nejaká irónia, a veľmi dúfam, že skôr to druhé :)

    ReplyDelete
  6. Tenisky jsou skvělé, moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  7. Náctileté bratrstvo Converse nebo bloggerské bratrstvo Stan Smith už vyjde na stejno, ne? Mě nejvíc ze všeho přípomínaj ty bílý Nike s různě barevnou fajfkou, co u nás na gymplu nosili "fotbalisti" a "jejich holky". Takže ne, nelíbí se mi.

    ReplyDelete
  8. Jojo, líbí a taky se mi líbí text. Trošičku mě překvapilo, že nad obojím se tu někdo pohoršuje:) Na druhou stranu, alespoň je prostor pro tvé pádné argumenty, ve kterých se stejně jako v textu a teniskách dost vidím.) Já už asi rok přemýšlím na bílými teniskami a pořád se nějak neumím rozhodnout jakej model...

    ReplyDelete
  9. čo sa týka rôznych kúp.
    niekedy si poviem, že na toto som už fakt stará / :D / a kupovať by som si to už vážne nemala, ale nakoniec si to aj ta kúpim , lebo viem, že to neskombinujem tak ako niekoľko rokov späť. ako taká šiltovka.
    tak ako keď som bola mladšia som si vravela, že na tenisky kašlem, že už som veľká. teraz som opäť v teniskovom ošiali a vôbec mi to nevadí. dokonca sa v tom cítim úplne inak.
    no ale napr. tieto by som si asi nekúpila, ale každý máme iný vkus, všakže +) ale pri celkovej kombinácií mi nevadia.

    ReplyDelete
  10. Conversky nosím už x-tou sezónu a téměř vždycky, když si chci odpočinout od podpatků, po nich sáhnu. S těmi náctiletými máš pravdu a i když bych jim pomalu mohla dělat mámu, brala bych to tak, že většina z nich chce být ve stejném vlaku a vlastní názor na poli módy si teprve utváří. Někdo z toho vyroste, někdo se nechává celoživotně inspirovat ostatními. Outfit je super. Boty by se mi osobně více líbily třeba se šedými detaily. Tereza

    ReplyDelete
  11. Vždycky se mi na tobě líbilo, že i když jsi fashion blogger, vždycky sis vše dělala po svém a de všeho dala kousek ze sebe. To, že na tobě vidím tyto boty, mě mrzí, protože mi přijde jako by jsi se podmanila tomu módnímu diktátu, kterýmu propadaj všechny blogy. Pro mně osobně je vrchol nudnosti koukat na stejný outfity z různých blogů pořád dokola. Ale jak si sama psala,"noste si co chcete", tvoje věc.

    ReplyDelete
  12. Ono to tak nějak prostě je, ty trendy..Air Max, Air Force, New Balance, teď Stan Smith..ať si každý obouvá, co chce, důležité je, aby se v tom cítil pohodlně a neničil si nohy =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  13. Jsou to takový...sportovní boty, no :-D ničím mě neodpuzují, ale nijak se mi ani nelíbí, ale možná to dělá ta kombinace s úzkými tmavými kalhotami s krátkou nohavicí.

    ReplyDelete
  14. boty su skvele podľa mňa fakt :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Mám modro bílé už 10 (!) let v perfektním stavu. Pořád si je nemůžu vynachválit a nosit je budu už asi až do úplného rozpadnutí. Což podle momentálního stavu tipuju tak za padesát let.

    ReplyDelete
  16. Taky je mám v plánu, ale není jednoduché je sehnat :(
    Krásný outfit a rozumím tomu, že sis koupi nových Conversek nechala ujít...samotnou mě přestaly bavit částečně ze stejného důvodu :D

    ReplyDelete
  17. Ta kosile je vyborna. Predpokladam , ze je zakoupena v zahranici ? Budu po ni patrat ! Jinak super prace :))

    ReplyDelete
  18. Ponožky ne, prosím!

    ReplyDelete