palm trees



The glorious day when I was wearing a winter coat and I was too hot has arrived! This grey coat is obviously on the warmer side but it sure feels nice to put it inside the storage for a few months. So for one of my last winter outfits I chose to wear a little white, a little tortoise and a little new pointy something at my feet. I may seem like I have gone a little crazy with shoes lately, but I didn't buy any since September (here) and also, life is short. Some ladies have cats, I'll be the crazy old lady with an apartment full of shoes. I'm also coming back this week with a bunch of new posts! Have a great Sunday everyone.

Ó, jak nádherný je ten den, kdy je vám poprvé v zimním kabátu opravdu horko. Tento šedý je jedním z mých teplejších, a tak mi dělá radost moct ho na pár měsíců odložit do skříně. Na možná poslední zimní outfit jsem si na sebe vzala trochu bílé, trochu želvoviny a trochu něčeho špičatého na nohy. Možná to vypadá, že jsem se trochu rozjela v nakupování bot, nicméně jinak jsem si od září žádné nekoupila (poslední byly tyto, naprosto skvělé a máloco by je předčilo!), mezitím jsem jedny vracela (o tom zase příště) a také: život je krátký, tak proč si neudělat radost? Jak existují bláznivé staré paní s kočkami tak já asi budu bláznivá paní s botami. Příští týden se těšte na víc nových příspěvků, zatím vám přejí krásný zbytek neděle!

H&M coat, pouch and skirt, & Other Stories sweater, Gloria Ortiz boots

18 comments:

  1. Normálně to nikdy nepoužívám, ale teď musím, tak mě omluvte... OMG!!! <3 = Obrovsky "Mi Gusto"!

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. teda ty boty jsou nádherný!

    ReplyDelete
  3. překrásný kabát, skoro by mi ho bylo líto uklízet :D

    ReplyDelete
  4. Zdá se mi to, nebo máš nějak víc krásnější pleť? Nevím, jak bych to líp popsala, úplně září a má super barvu...No nic, prostě ti to sluší :D.

    ReplyDelete
  5. chci recept na to tve oboci! tak hezky lisacky klenute :)

    ReplyDelete
  6. Je krásný. Teď mě mrzí, že už je zima u konce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. Ten kontrast teplého kabátu a palem je parádní =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  8. omg Adélo, Ty jsi tak božská !

    ReplyDelete
  9. Moc pěkný outfit, vždy vypadáš skvěle, zkrátka a jednoduše jsi mi inspirací :)

    ReplyDelete
  10. krásne fotky, teda ty na nich a tie topánky o ano :)

    ReplyDelete
  11. Super outfit! Ta mikča je úplně nejkrásnější! ))

    ReplyDelete
  12. Wow, neskutečně mě baví jak kabát tak svetr

    ReplyDelete