olive green jacket


Oh man, I am so glad the heatwave is over! What better time to celebrate with some almost archive pictures from a few weeks ago, that I couldn't publish until now otherwise I got sweaty just looking at them. Fortunately, jacket weather is back and so is this olive green belted one. You might know I am obsessed with olive green, our story goes way way way back and even further. I think it's just a shade that suits perfectly my skin tone. Belted jackets on the other hand are a favourite of mine lately, so I immediately knew it would be love. And it is. 

Drazí přátelé, taky jste tak rádi, že už se přehnala ta strašná teplotní smršť? Čím to lépe oslavit než těmito "archivními" pár týdnů starými fotkami. Doteď jsem je vůbec nemohla zveřejnit, protože jsem se vždy zpotila už jen při pohledu na ně. Naštěstí už je chladněji a s tím přichází čas na bundy, jako na tuto mou novou olivově zelenou. Olivově zelenou naprosto zbožňuji, naše společná historie je dlouhatánská a ještě delší, protože málo co mi jde k odstínu pleti, jako právě tato barva. Bundy a kabáty s páskem jsou zase moje oblíbené posledních pár měsíců, takže mi bylo jasné že jejich kombinace bude trefou do černého. A taky že ke.

H&M jacket and shorts, Mango bag, Massimo Dutti shoes

8 comments:

  1. - to totiz jen ja v ni vypadam jako kreten .))

    ReplyDelete
  2. ta je boží a ještě lepší je, že na ni fakt uř bude počasí :D

    ReplyDelete
  3. Ta bunda ma nadhernou barvu a skvele ti sedne!

    ReplyDelete
  4. Nádherná bunda a moc ti to sluší! :) taky jsem vděčná za to počasí, konečně! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. já teda dávám přednost vedru, ale outfit se mi líbí, hlavně ta bundička, ta je celkem zajímavá a také máš skvělé boty

    ReplyDelete