H&M STUDIO FW 2015

When Nika and I met again in Prague, we knew that we wanted to do a project in common. Thanks to H&M we were able to shoot their STUDIO F/W 2015 collection that is, as all STUDIO collections, superior in both design and quality. 
We decided to shoot in Prague's functionalist neighborhood Baba, built during my favourite First republic (that's what Czech people call the period in between the two Great wars). I seriously love this place, all the houses and their arrangements are so well thought and fit together, it is unlike any garden city I have seen in Prague, maybe even the best I have seen so far. 
We tried to match different outfits to different houses but in the end I think that well made things are timeless and that we could have made many other combos. The collection will be available at hm.com and in selected stores, September 10th.

Když jsme se Nika a já opět sešly v Praze, bylo nám nade vše jasné, že spolu chceme vytvořit společný projekt. Díky milé nabídce H&M jsme tak měly možnost společně nafotit jejich podzimní kolekci Studio FW 2015, jako obvykle výjimečnou svým designem i kvalitou. Nikola samozřejmě stála za objektivem, já měla tu čest stát před ním.
Rozhodly jsme se jako lokace využít funkcionalistické osady Baba, postavené během mého oblíbené období První republiky. To místo jsem si ihned zamilovala, všechny domy i jejich uspořádání jsou tak krásně promyšlené a zapadají k sobě, že jsem snad nikdy hezčí zahradní město neviděla ani v Praze, ani nikde jinde.
Snažily jsme se sladit oblečení s domy, nicméně mám pocit, že takováto nadčasovost by zvládla i trochu toho promíchání. Kolekce Studio bude dostupná v pasáži Myslbek a na hm.com od 10. září.



All clothes H&M Studio

19 comments:

  1. skvele fotky;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. po sto prvý - jsi ryzi skvost ! stejne jako baba )

    ReplyDelete
  3. Ty boty jsou skvělý, moc hezký fotky :)
    http://veronikachvatalova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. V první chvíli jsem myslela, že je to Mullerova vila.. Moc povedené fotky.. a děkuji za tip k focení, to místo vypadá krásně.. miluji funkcionalismus!

    ReplyDelete
  5. Wow ta sala je peckovni a ty bile saty maji takovy brutalni rozparek??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prave kvuli tomu rozparku bych to nenazvala uplne saty :D

      Delete
  6. milujem to miesto aj tu kolekciu ale hrozne mi vadí že tie prvé fotky su uplne inak upravené ako tie dalšie a že na 6. ti chýba ruka a že niekde padajú steny budovy (6,8)
    asi som už trošku deformovaná
    ale Nika má vždy tak perfektné fotky, že mi toto príde od nej také zvláštne (preto sa vyjadrujem)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pau, az na tu ruku (ktera mi nechybi, ze by me to rusilo), to byl vse zamer. Myslim, ze ne vzdycky musi mit fotky srovnanej horizont, nekdy se mi naopak libi, kdyz to tak neni, je v tom specificka dynamika, ktera me ba. A barvy/uprava, vychazi z barev obleceni/ prostredi.

      Delete
    2. I když ta ruka je docela vtipná!:) Teď na to koukám na počítači, přiznávám, že jsem si jí předtím vůbec nevšimla a na telefonu mi to přišlo v poho:)) Asi jí tam Adéle doděláme z jiný fotky, lol.

      Delete
    3. Ta ruka tam neni schvalne, vsechny saty z te kolekce maji extra dlouhe rukavy, je to letodni podzimni trend. Vsimnete si toho i na druhe fotce. Ja se je ani nepokousela moc vystrkovat, protoze mi to prislo jako zajimavy detail.

      Delete
    4. ja viem že neni to schvalne - mne sa to často stáva že neni ruka na fotke :D

      áno áno dynamika ano ale na tej 6,8 je jej tam malo aby tam bola naschval ako napr 7. tam je to uplne jasné a páči sa mi to :)

      Delete
  7. Vypadá to dokonale, určitě doost povedená spolupráce!! :) hrozně se mi líbí ta kombinace barev :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. Fotky se mi moc nelíbí, ale oblečení a barvy ti sluší

    ReplyDelete
  9. Jejda! Tohle je absolutně nádherný! Seš moc krásná a ta 1. Fotka s tou zelenou šálou je famózní! <3

    ReplyDelete
  10. Naprosto úžasné fotky a styling :) Love it! www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  11. Jedním slovem NÁDHERNÉ! :)

    N.
    http://nicolsview.blogspot.cz/

    ReplyDelete