A weekend in Paris - part I

Aneb den první: jak jsem vypadala a dále i to, co jsem v tento den postřehla.

Kamarádka Lam, Brýle (dioptrické! ne s průhlednými skly abych byla jenom "stylée" jak říkají Francouzi)
a zářivě růžová rtěnka: moje nejlepší & nejoblíbenější doplňky.

No jo, Paříž. Znáte holku, která se tam nikdy nechtěla podívat? Metropole, město lásky, croissantů, šampaňského, krásných chlapů (NAPROSTO!!), makarónků, Champs Elysées, Eiffelovky a v neposlední řadě módy a nakupování.
Jelikož jsem celý život obklopena Frantíkama (chodím do francouzské školy), mám už jejich styl trošku zmapovaný. Ale tady? Nádhera. Pro představu popíšu, jak vypadao několik lidí.

Pán, 40 let, který by byl v Praze považován za metalistu kvůli dlouhým špinavě blond vlasům, si v Paříži okolo krku omotal leopardí šálů (!!) k černému kabátu a džínám.

Slečna, 20 let, černoška s naprosto krátkýma vlasama a nádhernýma očima, celá v černým, s tartanovou taškou a na nohou Mary-Janes se studs.

Kluk, 23 let, šedé slimky, tmavě modrá mikina a modrý Longchamp v ruce.
Ráda bych byla bývala fotila, ale bála jsem se v metru vytahovat zrcadlovku.


Francouzi neradi nosí barvy a i já jsem pro sobotní den zvolila černobílou kombinaci.


Šaty Zara, svetr Vero Moda, šála H&M, boty Vagabond, brýle Ray Ban, náramky od babičky a Jimmy Choo pro H&M. Na lookbooku zde

Dnes už bohužel nemám moc času psát, v příštích pár dnech se ale můžete "těšit" na pokračování a dále i na rozbor francouzského stylu.

4 comments:

  1. Sluší ti to..když se řekne Francie, tak se mi vybaví Coco Chanel a hned následně pruhy, které tak milovala, takže si nemohla zvolit nic víc francouzského než ty šaty pruhované,vážně krása....

    Tak mě napadlo (po všech těch článcích v médiích atd.) jestli se dá v Paříži potkat neupravená, nepěkně oblečená žena, která se o sebe vůbec nestará??

    Ach jak já bych chtěla jet do Paříže, doufám, že se mi to co nejdřív podaří...

    Prosíííím víc takovýchto článků, hrozně mě to bavilo číst..

    ReplyDelete
  2. jééééžiš, když si tak čtu ten svůj předchozí komentář..já jsem nejspíš chyběla na všech hodinách češtiny:-(

    ReplyDelete
  3. Věř tomu, je tam taky plno neupravených lidí:) Ale je fakt, že do nedosahuje "české" míry (tzn. reklamní tričko a igelitka) Každopádně děkuju moc a příště budu psát něco o tom francouzském stylu, tak doufám že se Ti to bude taky líbit :)

    ReplyDelete
  4. jééj...aj ja chodím do francúzskej školy...a cez leto som bola mesiac vo Fr...a tie pruhované šaty sú krásne...pristane ti to=))

    ReplyDelete