Victory of the Sun

Nedávno jsem znovuobjevila pár fotek zminulého léta. Zas a znova mi to připomnělo, jak je teplý vzdych skvělý, protože se při něm dá dělat úplně všechno. Jako třeba noční hippie parties.

Ty černé zuby na poslední fotce má na svědomí "velice kvalitní" francouzské víno.

Jako na zavolanou přišlo oteplení. Předevčírem jsem letos poprvé vylezla na Stalina, včera jsem na sobě měla balerínky. Říkala jsem, že jakmile si koupím první podpatky, tak zima začne ustupovat. A vida. Škoda akorát, že jsem nemohla příliš využít včerejšího slunce, ale zasvěcení vědí proč ( a vy to brzy zjistíte též). Jsem prostě dítě květin a dítě slunce.

Na několik málo dní teď odjíždím, ale na další příspěvky se můžete "těšit" již od pátku 5. března.


Peace & Love.

11 comments:

  1. Aahh, naše Hippie Party s následnou eskapádou do jiného, zcela Nehippisáckého domu. :)

    Už se těším na výsledky našeho promarněného odpoledne bez slunce.

    Tydle fotky jsou prostě Epic :D

    L.

    ReplyDelete
  2. koukám, že vy se umíte bavit;-)
    ach jo, já nesnáším když mě někdo napíná, ale už se těším až odtajníš co se děje...
    a dík moc za to info v mailu..

    ReplyDelete
  3. jak je teplý vzdych skvělý, protože se při něm dá dělat úplně všechno-tak touto vetou si to uplne dokonale vystihla cele!
    zlate ste,riadna hippies party musela byt....
    tych ciernych zubov by som si nebola vsimla keby si na to neupozornila

    ReplyDelete
  4. Ty fotky jsou skvělé. Jo taky sem ráda za to užasné počasí. Včera jsem ho využila a byla jsem venku hezky v slun. brýlích. To byl alspoň skvělej pocit :D

    ReplyDelete
  5. ty fotky jsou super!:)
    a je vážně skvělý, že už nám to počasí začíná vypadat líp....
    na další příspěvky se těším, měj se hezky:)

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou skvělé a už se taky nemůžu dočkat teplíčka a slunce.Těšíme se na další články, měj se pěkně.

    ReplyDelete
  7. Děkuju všem a jako obvykle pár upřesnění :)
    Lam: hlavně na TEN výsledek. Prosím, hlavně ať to ve velkým vypadá ještě líp než v tom malým! :D
    Lenka: doufám, že ti to pomohlo :)
    Foly D Sante: vem si, že můžeš klidně zůstat v parku celý den až do večera... nádhera :)

    ReplyDelete
  8. Hezké fotky :) Já už se uplně moooc nemůžu dočkat léta!! Na sluníčko, teplo, pěkné oblečení a tak celkově je podle mého názoru v létě méně stresu :)

    ReplyDelete
  9. Pretty fotography. I'm from spain, i like your blog.
    KISSES

    ReplyDelete
  10. ta sukně je super....
    a maxi dresses se mi taky moc líbí!

    ReplyDelete
  11. Fotky jsou úžasné, veselé, kreativní! Co víc dodat? =)

    ReplyDelete