Barca in disguise











Vzpomínáte, jak jsem říkala, že Španělé nevynechají jedinou šanci si pořádně zapařit? A k tomu to berou smrtelně vážně. Celý víkend mi pod okny defilovaly převlečené davy, takže jsme se s kamarády rozhodli, že když už, tak my taky pořádně. Originalita převleků (dámských) byla lehce omezená, koček jsem potkala asi dvacet ( i když já jsme byla zmutovaný kočko-leopard), Karolína převlečená za sestřičku se potkala s Karolínou, která byla taky převlečená za sestřičku. Námořník Sebastian si stěžoval, že druhý námořník v sále je gay a jediný pilot Alban byl celou noc hrdý na svůj kostým (mimochodem značky Adéla S.). Ghostbusteři pracovali, našli jsme skvělý prstýnek a kluka, co si tu masku měl radši nechat na sobě. Doma jsem si uvědomila, že mám na nose dočasné tetování a nejde odlíčit. Aspoň jsem kočka o něco dýl.
Kdyby to někoho zajímalo, mám na sobě svetr z Manga, šaty ze Zary a čelenku vlastní výroby. A kdyby to ještě někoho zajímalo, tak všechny papírové čepičky jsem dělala já.

Remember when I said that Spanish never miss a chance to party? They take it really seriously. The whole weekend there had been crowds in costumes under my window, so we decided (me and my friends) to take it seriously too. We were very original: I met at least 20 cats (eventhought I was a geneticaly mutated leopard-cat), both Karolinas went as nurses. Sebastian the sailor was complaining that the other sailor is gay, only Alban the pilot was completely satisfied with himself (by the way of my own design). Ghostbusters were working, we found a cool ring and a guy that should keep his mask on. My make-ip turned out to be a temporary tatto and I can't get it off. Makes me wild for little longer.
If anyone is interrested I was wearing a Mango cardigan, a Zara dress & a headband made by myself & I also made all the paper hats.

27 comments:

  1. á, pařila bych, až bych brečela!

    ReplyDelete
  2. Miluju Španělsko ! Hrozně ti závidím, že tam jsi :) Jezdím každé léto za rodinou, ale měsíc je prostě málo :) Miluju jejich temperament a chut stále slavit !

    http://victoriasfash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super tohleto! :D:D vypadá to z fotek na great fun & great company!!.)

    ReplyDelete
  4. úžasný prstýnek!!!

    ReplyDelete
  5. Krásný kostýmy květáčku! ta čelenka nemá chybu:))

    ReplyDelete
  6. Nevadilo by mi, kdyby tady u nás proběhla nějaká podobná akce.
    A ten prstýnek (zip) se mi líbí, kde takový seženu?

    ReplyDelete
  7. Victoria: no ale někdy se baví až moc :)
    Anna: díky moc květáčku, představ si, jak jsem je musela přemlouvat! Speciálně Karolínku :D
    Káesko: já ho sehnala od kamarádky, která ho sehnala na umyvadle v baru :)

    ReplyDelete
  8. tak zaprve - jsi sikovna, zadruhe - chci karneval a zatreti - cestovni horecka stranou!!!! barcelono tes se!!! aspon tak jako ja na tebe :o)))))))

    ReplyDelete
  9. Až budu v baru, po tom prstýnku se tam kouknu. Je skvělý!

    ReplyDelete
  10. "..Doma jsem si uvědomila, že mám na nose dočasné tetování a nejde odlíčit. Aspoň jsem kočka o něco dýl." MEGA LOL. Sa smejem, Adel.) A tie červené ošúchané nechty sú koho, hááá? .)

    ReplyDelete
  11. fun cosplay it must have been a great night

    ReplyDelete
  12. Připojuju se k obdivování zazipovanýho prstýnku. Jednoduše geniální!

    ReplyDelete
  13. Jééj, aká si zlatá! :)
    emmaknowsall.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. moc pěkný, škoda že u nás moc takových akcí není..

    ReplyDelete
  15. Ten prstýnek je dokanelý :) a ten rej masek v Barceloně bych chtěla někdy zažít ;)

    ReplyDelete
  16. Ahoj Adél,
    jako kočičce ti to moc sluší :-)) Ale mé oko uhranulo i něco dalšího. Sličný pilot. Takovýho kolouška bych si hnedle vzala domů :-)))
    Tvoje (ne)věrná čtenářka Anet

    ReplyDelete
  17. Just came across your blog! have to say that its great! love your style! check out my blog and follow if you like it and i will do the same in return! :))
    www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
    kisses!

    ReplyDelete
  18. Love your style <3
    You are so beautiful !

    ReplyDelete
  19. prstýnek super :), ale co ty nehty? oloupanej lak byl záměr????

    ReplyDelete