brunette au carré

Wearing: H&M top, Mango cardigan, Massimo Dutti pants, Zara flats & Uterqüe bag.

Už strašně dlouho jsem měla stejné vlasy a to je pro někoho, kdo byl zvyklý si měnit barvu doslova každý měsíc, docela nuda. Tak jsem se rozhodla to ustřihnout. Tak krátké jsem je neměla od svých osmi let, takže jsem slečnu v zrcadle chvíli nepoznávala, ale musela jsem uznat, že jí to sluší. Jestli si to nemyslíte, tak to je docela zlé, protože budu muset zítra běžet ke kadeřnici a těch 50 nebo kolik tisíc vlasů si zas nalepit zpátky.

It's been a long long time since I had the same hair and that is something horrible for a person that used to change its colour every single month. So I decided to cut it. My hair haven't been that short since I was eight, so it took a while until I recognised myself in the mirror. If you don't think it suits me, please don't tell me otherwise I would have to go back to the hairdresser and get those 50 thousand single hairs back.

Photos: Alban

75 comments:

  1. ostříháaná??? obarvená??? Mně se to líbí :) dokonce víc než ty dlouhé :)

    ReplyDelete
  2. ja by som bola za vyraznejsiu ofinu a bolo by to uplne fajnove ;) no paci sa mi svetrik, nohavice a balerinky

    ReplyDelete
  3. Wuuuaa ten top je dokanalej!! Moc se mi líbí nový vlasy!!Super změna..

    maja-vonava.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. skvely outfit, no a vlasky uplne super,...vyzeras podla mna starsie ale fakt ti to pristane :)

    ReplyDelete
  5. júj, tak to máme podobné vlasy .) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  6. Jo, vypadáš docela jinak. Ale mně se to líbí .

    ReplyDelete
  7. krasne tricko a sveter,vlasy super...
    celkove hodnotenie 1* :)

    ReplyDelete
  8. paradni strih. dobre k tobe sedne.

    ReplyDelete
  9. Te holce, na fotkách, to sluší. Moc jí to sluší!

    ReplyDelete
  10. och skvele! dobre vlasy a ozivenie topom ! ou..

    ReplyDelete
  11. wow, prokoukla jsi, mně se to líbí :-)

    ReplyDelete
  12. Vlasy jsou parádní, děsně chic! A úžasný outfit k tomu. Moc ti to sluší! :-)

    ReplyDelete
  13. hodí sa ti to uplne najviac!! a outfit skvelý ako ostatne vždy :)

    ReplyDelete
  14. Hezká změna, sluší ti to převelice :)

    ReplyDelete
  15. Hrozně se mi líbí trend ohrnutých nohavic a balerínkami! Sluší ti to ;)

    ReplyDelete
  16. skvělý! Moc se mi tvé vlasy líbí :)

    ReplyDelete
  17. Krásné vlasy, krásná ty!

    ReplyDelete
  18. na druhej fotke si uplne skvela! a chvalim odvahu, mne sa tie vlasy pacia :)

    ReplyDelete
  19. Líbí líbí líbí, kočka jsi! I vlasy a hlavně ucho od kabelky. Taky u nás v ČR čekáme na teplo a možnost vyjít si v balerínách (moje nové LV na to chuděrky ještě čekají) :))

    ReplyDelete
  20. Já myslím, že ti to sluší :)

    ReplyDelete
  21. Vypadáš uplně jinak, dospěleji! :) Ale i tak ti to moc sluší, příjemná změna.

    ReplyDelete
  22. Libila ses mi vice v dlouhych (doufam, ze ted nebudou slzy), ale outfit super...jako vzdy

    ReplyDelete
  23. je to super, vypadáš skoro francouzsky :) ach jo, proč jsem od přírody bloncka, tohle je mnohem hezčí.

    ReplyDelete
  24. Moc ti to sluší. Dobrá práce.:-)

    ReplyDelete
  25. Wohoou, děsně ti to sluší, i barva, úplně jsi prokoukla! Já mám vlasy momentálně asi tak stejně dlouhý, a musím říct, že nejlepší délka, co jsem kdy měla ;) Ať ti dělají jenom radost, fakt jsi kočka

    ReplyDelete
  26. běda jestli si je nalepíš zpátky,děsně ti to sluší..

    ReplyDelete
  27. hezké, barva i střih :)

    ReplyDelete
  28. spodok je perfektný...takto by som si vyšla aj každý den

    ReplyDelete
  29. Náhodou příjemná změna, sluší ti to.
    A líbí se mi celý outfit, vše hodnotím velmi povedeně :)

    ReplyDelete
  30. Změna je život a jednou za čas je potřeba. :-)

    ReplyDelete
  31. Moc ti nový účes sluší! Mám tmavá mikáda ráda...

    P. <3

    ReplyDelete
  32. rozhodně změna k lepšímu:) jseš v tom neuvěřitelně charismatická:)

    ReplyDelete
  33. Vlasy dobré, svetr skvělý, top vynikající!!.-)) Pochopeno??!!

    ReplyDelete
  34. Je to dobry, slusi ti to moc :-) Vypadas mladsi a mas vetsi "stavu" :-) Hezky! Helenka

    ReplyDelete
  35. I love that yellow top. SO cute. I hope your shoe designer dream comes true too! :)

    -Dale
    www.savvyspice.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Super kalhoty, úžasný tričko, nádherný svetřík, bombový boty a dokonalý vlasy!

    ReplyDelete
  37. Souhlasim! Moc ti ty novy vlasy slusi.

    Ostatne stejne jako outfit. Libi se mi ta kombinace vyrazne barvy a potisku.

    ReplyDelete
  38. no me se to teda libi a to moc. hrozne ti to slusi, i to, ze je mas ztmaveny se mi libi, myslim, ze ti to celkove zvyraznilo oblicej a to je dobre!!

    ReplyDelete
  39. ta tmavá ti sluší mnohem víc podle mě :) kočka

    ReplyDelete
  40. nove vlasy ti velmi pristanu :)

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  41. haha a cim bys je lepila?
    je to v pohode

    ReplyDelete
  42. Myslím, že ti to sluší hrozně moc!!!!! A mimochodem - v té Barceloně máš fakt krásně!!! Není to ani 12 hodin, co jsem odletěla a už se mi stýská :o(

    ReplyDelete
  43. Líbí moc. Fakt ti to mikádo sluší!!! :)

    ReplyDelete
  44. barva ano ano ano!!! ale na tvých krásných dlouhých vlasech!:( to by byla nádhera...takhle ti to sice taky moc sluší...ale tmavě hnědé dlouhé vlasy do půl zad ještě víc:)
    Klára

    ReplyDelete
  45. Parádní vlasy :)

    ReplyDelete
  46. Mě ses spíše líbila s delšíma:) Jinak máš úplně skvělé kalhoty!

    ReplyDelete
  47. super vlasy, bezvadne kalhoty i svetrik. moc ti to slusi :)

    ReplyDelete
  48. Zbožňujem tvoje nové vlasy! Si moc pekná.

    ReplyDelete
  49. Nová barva se mi moc líbí, ale v delších vlasech ti to podle mě slušelo víc. Ale je to možná o zvyku:) Jinak, máš moc krásný svetřík:)

    ReplyDelete
  50. úplne úžasné vlasy! Naozaj ti pristanú ;-)


    http://arwenpurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Sluší ti to moc:) Máš krásné kalhoty a kabelku!

    ReplyDelete
  52. I think it looks greatt!

    http://fashionaffair08.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. slušelo ti to i předtím, ale teď vypadáš jaksi elegantněji... nebo je to můj dojem ... prprostě hezký :-)

    ReplyDelete
  54. oh my god! love it!!


    http://oppositelipstick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Tak ten outfit je skvělý :)) Ty vlasy ti moc sluší :) změna je život :))

    ReplyDelete
  56. Podle mě moc sluší :-) A hrozně by se mi k tobě hodila podkova

    ReplyDelete
  57. You look amazing!

    I love your cardi!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. moc se mi to líbí, je to příjemná změna :))

    ReplyDelete
  59. pecka-úplně všechno!

    luckapucka.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. super strih aj farba! nemusis sa po ne vracat:))

    ReplyDelete
  61. ako je možné že som na teba narazila až teraz!!??
    skvelá si!
    ešte aj architektka :-D
    lajk!
    folowujem!

    ReplyDelete