where is my mind



Wearing: vintage skirt & bag, Zara shoes, Uterqüe sweater & SAND shirt.

Jeden z mých školních outfitů, dnes ještě šlučnáčtější než obvykle, poněvadž jsem si na sebe vzala košili s límečkem. Že není vidět? Taky si myslím. (Nebojte, fotograf bude po zásluze potrestán.) 
A ještě musím zmínit jakou mám úžasnou babičku! Když jsem byla v Čechách na Vánoce, tak jsem se jen tak zmínila, že bych chtěla hranatou kabelku a ona mi přivezla až do Barcelony tuhle krásku ( a znovu převelice děkuji :). Úplně přesně takovou jsem potřebovala. Hranatou, na předloktí a v zajímavě barvě. Až na to, že jsem netušila, že se do ní vejde jedna rtěnka, klíče a tři žvýkačky. Klasika!

One of my school outfits, today even more decent than ever, because I am wearing a shirt with a collar. You say you don't see it? Me neither. (Don't worry, I will punnish the photographer)
And I have to mention how awesome my granma is. When I was in the Czech republic fot the holidays, I mentioned I would need a square bag and the next time she went to Barcelona bringing me this beauty! Exactly the one I needed. Only I did not know only a lipstick, my keys and three chewing-gums fit inside. How unusual!

Photos: Alban

41 comments:

  1. you have left your mind in sixties :)

    ReplyDelete
  2. Kabelka super.. a vypadá větší, než popisuješ!

    ReplyDelete
  3. taška je moc pěkná, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  4. krásny štýl!!! super sukňa :-)

    ReplyDelete
  5. Super fotky, bezva silonky! Prima sukně! Líbí, líbí. ♥

    ReplyDelete
  6. Zase perfektní. A k té tvé poslední odpovědi na můj komentář, že si připadáš umírněnější, není to tím,že se srovnáváš s jiným prostředím? :)

    ReplyDelete
  7. jůů tak ta je teda nádherná:)

    authenticwear.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pro takové kabelky mám slabost a pro copy na svetrech taky! Opět velé velmi povedené! :-)

    ReplyDelete
  9. Moc ti to sluší. A kabelka je krásná. :-)

    ReplyDelete
  10. krásny look! a aj kabelka , pochvala babičke :) a tie farby <3


    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. toto je tak strašne milé a tak strašne sa mi v tom páčiš, že to ani pekné nie je!

    ReplyDelete
  12. plysovana sukne je hit, ale na me nejak moc>:) nevim ani proc :)

    ReplyDelete
  13. Ta kabelka je úžasná, nemám slov:) a pěkně ti ty barvy ladí.

    ReplyDelete
  14. Moc pěkné školní cudné:-D Mě by docela zajímal článek a studium v Barceloně, studuju architekturu v ČR, tak bych ráda věděla jaké to je...kdyby se ti chtělo něco napsat, nebudu se zlobit:-D Elin

    ReplyDelete
  15. Ta sukně je krásná! Moc ti to sluší :-) ♥

    http://eleventhkingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Už od pohledu vypadá, že se do ní nic nevleze... Jenom módní doplněk =) Takové mám ráda.

    ReplyDelete
  17. Děkuju děkujuuu! :)
    ABNY: já ti ani nevim, možná tim, že už mi nepřijde normální nosit kočičí ouška :D
    Elin: takový článek zatím nechystám, jestli se chceš na něco zeptat, klidně mi napiš mail :)

    ReplyDelete
  18. Kabelka je krásná, ale pro mě by asi byla dost nepoužitelná :D a strašně se mi líbí tyhle tvé studentské outfity :)

    ReplyDelete
  19. zlata si. aj tie vlasky mas perfektne:) a strasne sa mi paci aj satka z predosleho postu, mas tam taky francuzsky sarm:))

    ReplyDelete
  20. tvoje vlasy maj krásnou barvu:))
    aaa..hrozně se mi líbí ta sukně..

    ReplyDelete
  21. Where is your mind? tak to vazne nevim, ale asi nekde hodne daleko od tebe....
    Marcellkaa :)

    ReplyDelete
  22. Ty vlasy ti ohromně seknou!!!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. trés trés chic :) a ta taška... závidím! :-)

    ReplyDelete
  24. Outfit ala poslušná školačka :-)) Krásná

    ReplyDelete
  25. outfit je fakt paradni :]
    ale ta kabelka je hezkaa :]

    ReplyDelete
  26. wau ty si v Barcelone na univerzite ? ak sa možem spýtať na to,po ako študuješ ?:D

    ReplyDelete
  27. Ahoj, tady http://www.omlazeni.cz/-48-107394-0.html#msg1461951 o tobě jedna slečna založila diskuzi, nejspíš se zasměješ :-*

    ReplyDelete
  28. Jsi nádherná a máš překrásnou postavu!

    http://virtualniprostor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Adélko ty jsi taková kočka, ale v tomhle fakt vypadáš jak stará-mladá, nebo spíš jak studentka katolické školy s hooodně blbým vkusem :/

    ReplyDelete
  30. love the post and your blog! Krasne fotky!

    thatgirlkip

    ReplyDelete
  31. Jsem nadsena, takova Prada girl :)

    ReplyDelete