all black everything

& Other Stories t-shirt, H&M skirt, Topshop mules, Bimba y Lola bag

Sometimes it is just so much easier to throw on a monochrome outfit- also I wanted to pause the baby blue avalanche that's been on the blog for the last few weeks. I am still in my super intense work mode so there is not much more on my mind lately and I have been dressing really simply. The real challenge is looking like a human being when you haven't slept the night before- something I manage to do thanks to my basics. This was taken after actually sleeping for more than six hours- but I was still too lazy to think about colors. I have to say I wore these shoes quite a lot this week and I love them- you're definitely going to see them quite often!

Někdy je prostě jednodušší si na sebe obléknout všechno jednobarevné a také jsem chtěla pozastavit tu bledě modrou lavinu, co se přes blog v posledních týdnech převalila. Bohužel mé intenzivní pracovní období ještě nějakou chvíli potrvá, takže na nic jiného moc nemyslím a oblékám se velice jednoduše. Opravdovou výzvou je po bezesné noci vypadat jako člověk- což se mi v celku daří díky mým základům šatníku. Tohle je samozřejmě foceno po trochu delším spánku, nicméně i tak jsem neměla příliš náladu nad ničím přemýšlet, což vysvětluje výběr jediné barvy. Taky musím říct, že jsem na sobě boty měla v tomto týdnu hned několikrát a nemůžu si je vynachválit, určitě je zde uvidíte často.

19 comments:

  1. odkiaľ podprsenka? :)

    ReplyDelete
  2. To je náhodou fakt super outfit, i když je jednobarevný. Moc ti to sluší a absolutně miluju tyhle tvoje brýle, jsou jako dělaný pro tvůj obličej <3
    www.dombydom.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Nemusíš ani dlho premýšľať a aj tak vyzeráš skvele. Páči sa mi tento celý čierny outfit :)

    ReplyDelete
  4. moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc moc LÍBÍ!

    ReplyDelete
  5. bavi ♥
    patrne nejen nas cernoknezniky

    ReplyDelete
  6. takto si predstavujem fashion :)

    ReplyDelete
  7. Od hlavy až ke klínku, všechno perfektní!

    ReplyDelete
  8. A je to pěkný, co víc potřebuješ.

    ReplyDelete
  9. Já mám moc ráda monochronické outfity ze základních kousků a hlavně ty v černé, protože přesně jak říkáš, jsou jednoduché, nepřemýšlíš, hodíš to na sebe a pořád vypadáš dobře!! ;)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  10. toto sa mi velmi paci :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Jednoduché a zároveň stylové, perfektní! Moc se mi líbí ta sukně.
    www.lasimplicite.com

    ReplyDelete
  13. jednoduše moje nejoblíbenější blogerka :) :) :)

    ReplyDelete
  14. Wow, ta kabelka je úplně úžasná a boty taky!

    ReplyDelete
  15. Líbí se mi na tobě, jak si na nic nehraješ. Stoupneš si, vyfotíš se, nepředstíráš, že všechno je perfektní a nesnažíš se, aby to tak bylo. Začínáš se mi jako člověk líbit čím dál tím víc, tvůj blog nevyjímaje.

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Skvělý outfit. Moc se mi líbí sukně a překvapivě i boty.

    ReplyDelete
  17. skvělá sukně, náhrdelník, brýle všechno! moc pěkný outfit :)

    ReplyDelete