romantic prague

Massimo Dutti jacket, & Other Stories t-shirt, trousers & shoes, H&M earrings, Bimba y Lola bag

Do you match outfits to the city you're in? Prague has this wonderful ability to romantiscize my style- after all my sort-of-minimalism needs a little infusion of life. Or can you call retro inspiration infusion of life? 
Anyway, I am glad I finally had this jacket dry cleaned- it is just dreamy soft and comfortable. Massimo Dutti makes really great leather jackets and I am so happy I invested in this one... But I wouldn't mind the same one in black either!

Ladíte si oblečení s městem, ve kterém se právě nacházíte? Praha má na můj styl romantizující efekt- konec konců mému jakž-takž-minimalismu trocha života jen prospěje. Pokud se tedy dá retro inspirace nazývat douškem života.
Nezávisle na tom jsem moc ráda, že jsem si konečně dala vyčistit tuhle bundu. Je to má oblíbená, protože je úplně jemňoučká a strašně pohodlná na nošení. Massimo Dutti je, co se týče kožených bund, opravdu dobrá adresa a jsem moc ráda, že jsem do této zainvestovala... Nicméně vůbec by mi nevadilo mít tu stejnou také v černé!

16 comments:

  1. tento outfit ti vyšiel skvelo :)

    ReplyDelete
  2. Nádherný outfit :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Krásne :)

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Tak krásnou bundu jsem dlouho neviděla....bohužel mi sklaplo, když jsem koukla na webu na ceny :D pětimístnou částku se mi za ni dávat nechce. Ale opravdu mají boží a lichotící střihy a nepřeplácaný zipama, cvokama a kravinama jako v jiných obchodech...Nenapadá tě, kde sehnat podobnej typ bundy, ale tak do těch 5 tisíc cca (předpokládám, že ve Španělsku bude MD asi i levnější než v Česku, no, takž jsem koukala na český ceny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Barceloně jsou o dost levnější, bohužel mně se i tak vždycky líběj ty nejdražší ze všech :D Podobný typy v nízký cenový skupině má Mango, ale s tou jemňoučkou kůži z Massima bych to nechtěla srovnávat.. Já se spíš na podzim půjdu kouknout do neznačkových obchodů s kůží, kde by něco kolem týhle částky mohli mít.

      Delete
  5. jojojo, ty v davu nezapadneš! moc hezké!

    ReplyDelete
  6. Krásný fotky & bunda & kalhoty & boty & brýle & Ty!

    ReplyDelete
  7. Outfit je skvělý, akorát bych k tomu vzala jinou kabelku, něco elegantnějšího :) Já jsem si jednu pořídila z www.answear.cz za skvělou cenu, zkus to tam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je mi panečku nenápadná reklama! Máte pravdu, asi by se mi k tomu víc hodila třeba tato o dost elegantnejší kabelka: http://answear.cz/316319-desigual-kabelka.html ;) :D

      Delete
  8. velmi sa mi paci ako ta nezna modra dodava outfitu smrnc :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  9. V jednoduchosti je krása. Vidím, že tiež máš rada detaily ako ja :) A Praha je krásna :)

    http://sedmokraska7.blogspot.com/

    Kuknite sa! Teším sa :) Ďakujem

    ReplyDelete
  10. Bunda fakt krásná! A já teda nikdy nepřestanu obdivovat tuhle Tvou kabelku a brýle <3 Skvělý!

    ReplyDelete