white jumpsuit

H&M Consciuous Collection jumpsuit, Topshop mules & Burberry watch

This is the outfit I was going to wear to sit on the Iron Throne. You may know that HBO installed one of these thrones at Carslbad during its film festival. I had no intention of going there initially but when I've heard about the throne I contacted all of my Game Of Thrones obsessed friends and we started planning the trip. But you know how these big plans go and unfortunately I couldn't make it in the end.. But I already had an outfit ready, so why not wear it for the next big occasion?
I wore this outfit yesterday for a big family anniversary. It was super hot so I didn't know if long trousers were the right choice. Trousers didn't matter that much in reality, but thank goodness for the cut outs on the sides! They add some much needed ventilation.
I had to alter the jumpsuit slightly for my smallness (shortened the straps and the trousers)- it looks great while standing, it's comfortable while sitting but don't you dare making more complicated movements like lifting something off the ground. But it has been a long time since I felt so good in a piece of clothing so I guess I am willing to sacrifice my personal well being to feel good. Does it make sense? Let's just pretend you get me.


Přesně tento outfit jsem měla v plánu vzít si na sebe, abych si sedla na Železný trůn. Možná víte, že HBO na festivalu v Karlových Varech umístilo jeden z těchto trůnů. Festival jako takovýnikdy nelákal, ale když jsem zjistila, že tam bude Trůn, zkontaktovala jsem všechny své své kamarády posedlé Hrou o Trůny a začali jsme plánovat výlet. Ale člověk míní a život mění, takže se mi změnily plány a nedostala jsem se tam. Jelikož jsem ale věděla, co bych chtěla mít na sobě, proč si to na sebe nevzít při další velké příležitosti?
Kombinézu jsem si na sebe tedy vzala včera, na oslavu velkého rodinného výročí. Bylo opravdu velké horko, takže jsem nad dlouhými nohavicemi chvíli váhala, na konec mi v něm bylo velice příjemně, hlavně díky průstřihům po stranách, které dodávají extra ventilaci.
Musela jsem si kombinézu lehce poupravit pro svoji maličkost (zkrátila jsem ramínka a nohavice)- vypadá skvěle při stání, dobře při sezení, ale nepokoušejte se v ni dělat složitější pohyby, jako třeba sbírat něco ze země. Přesto jsem se dlouho v žádném kousku oblečení necítila tak dobře, takže jsem ochotná obětovat trochu svého osobního pohodlí, abych se cítila dobře. Dává to smysl? Nedává, ale můžeme všichni dělat, jako že ano.

27 comments:

  1. uces super, oblek super, akorat ty boty nevim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bot mám s sebou v Praze strašně málo a žádná lepší volba nebyla.. Tyhle nazouváky se ale do horkého počasí hodí přímo báječně!

      Delete
  2. uu tak získal si ma hlavne tým, aký je nádherne čisto biely :) superný :)

    ReplyDelete
  3. vynikajúce,úplne vyčistené od zbytočných prvkov.
    extra ventilaci :D

    ReplyDelete
  4. Vypadá to zvláštně ale sluší ti to :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Nelíbí se mi, jak je ten overal zmačkaný :/ škoda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Existují blogy, kde je všechno nastylované a vyfotošopované k dokonalosti- na mém blogu jsou outfitové fotky pouze toho, co skutečně nosím, což se překvapivě může někdy lehce zmačkat..

      Delete
  6. Tak tady jsi úplně božská, doslova! Postavit tě na Olymp a kochat se... ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. wow! great alternative for a wedding;)amazing

    ReplyDelete
  8. Tento outfit si viem predstavit že by sa objavil na streetstyle carolinesmode.com :) je super

    ReplyDelete
  9. Delikatni volba..vypadas uchvatne, stroze, ciste ale neuveritelne kreativne..perfektni!
    www.hdngarden.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nelíbíí.. A to vůbec.. Myslím, že ani tvé nohy nejsou úplně vhodné k tomuto- chtělo by to hubenější

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nechápu, jak se někdo může nechat unášet kultem štíhlosti, ale holt doba je bohužel taková. Adéla v tom má nohy naprosto v pohodě:-) Terez

      Delete
    2. To je zas nějakej troll, Terez :D

      Delete
    3. Nezlob se, ale doufám Adél, že nepředpokládáš, když máš blog( veřejný blog!), že tě vždy bude každý chválit. Troll skutečně nejsem, jen mi příjde, že tvé nohy deformují tvar jinak krásného overalu. Jednoduše jen můj názor a tvojí odpovědí jsem si udělala názor i na tebe.

      Delete
    4. I na veřejném blogu by lidé měli být slušní a taktní- komentáře ohledně "deformovanosti" mých nohou či dalších fyzických rysů za slušné opravdu nepokládám.

      Delete
    5. možná by nebylo od věci číst pozorněji- mluvím o deformaci overalu néé nohou. Měj se krásně

      Delete
    6. Já si spíš myslím, že je prostě tak debilně střiženej ten overal. Tak pytlovitě visící kalhoty nemůže deformovat žádnej tvar nohou, protože se jich nikde kromě kolen nedotýkají. Jo, z čehož asi vyplývá, že se mi to vůbec nelíbí :-)

      Delete
  11. Overal je super a ty v nem vypadas skvele!

    ReplyDelete
  12. Vypadáš v něm parádně a naopak, to že v něm nemáš nohy jak dráty do betonu je velké plus :)

    ReplyDelete
  13. Nelíbí a nesluší Vám!!!!O kvalitě materiálu se nebudu ani vyjadřovat..příště trochu soudnosti..ne vše si můžete dovolit s Vaší postavou..Anna

    ReplyDelete
  14. love the jumpsuit, especially the wide leg trouser part

    kcwong1.blogspot.co.uk

    ReplyDelete