cream culotte jeans


Zdravím z pod hor papírů a výkresů! Jak jste jistě mohli zaznamenat, má aktivita zde jakožto na dalších polích mého veřejného života se blíží nule. Řekla jsem si, že to prostě nebudu lámat přes koleno a že svých pět hodin spánku prostě potřebuji (teď jsou naštěstí prázdniny, takže těch hodin je sedm, ale od zítřka opět nanovo, že). Popravdě nejde jen o časový skluz, zároveň mě popadla trošku oblékací krize, protože jen sedím a jím (závidím lidem, co při stresu hubnou), takže třetina mé skříně, obzvláště kalhoty, na mě vypadají lehce jitrnicoidně, některé zapínám už jen vleže a jedny to dokonce vzdaly úplně, když jim demonstrativně ulétl knoflík, ještě než jsem si je oblékla.
Pokud to tak bude pokračovat dál budu si muset pořídit úplně nový typ blogu- buď XL, hubnoucí nebo o jídle.
Co mě drží nad vodou je to, že velké zadky se nosí! Také toho patřičně využívám, žádné jiné kalhoty než ty s vysokým pasem už neoblékám (protože se do žádných jiných nevejdu). Tyhle nové culottes z Levi's, neboli kalhotová sukně, jsou teď jedním z mých nejoblíbenějších střihů, podobné světle modré jsem si kupovala v Barceloně a mohli jste je vidět třeba tady. Po letech navlékání se do šprckoidních skinny je ta nohovolnost strašně fajn změna. Kdyby jen culottes nebyl francouzský výraz pro spoďáry...
Podařilo se mi dokonce i sladit, takže vypadám jako člověk (to je v posledních měsících moje nejvyšší módní meta- ať se mě lidé nelekají). Tenhle svetřík jsem na sobě neměla dost dlouho, protože sám o sobě je dost výrazný, ale perfektně ladí ke krémové barvě kalhot, do toho modrá bandanička ze sekáče za euro a jelikož jsem chtěla multitaskovat, tak jsem si vzala podpatky, protože na těch nejen vypadám úžasně, ale ještě stihnu protrénovat balanc v MHD. Zároveň se omlouvám všem, co byli v pátek v NTK a které jsem rušila tím klapáním (jak jsem malá, tak chodím často čůrat), po kterémžto počinu nicméně stále očekávám děkovný dopis entékáčka, že jim v ten den ohromně stoupla prodejnost špuntů do uší.




H&M sweater & coat, Levi's jeans, Topshop heels and second hand neckerchief

11 comments:

  1. - kecy o zadku si strc nekam ! jsi bohyne ♥
    a tecka.

    ReplyDelete
  2. Vyzeráš krásne!!!! Nedherný outfit, moc sa ti to hodí.
    Moja situácia je na tom dosť podobne a hlavne teraz cez sviatky bolo toho jedla tak veľa že som nevedela čo skôr zjesť. Teraz sa odhodlával na pár-dňový detox. Moje telo si to zaslúži

    MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Vypadáš skvěle. Už se těším na další články. Chybí mi inspirace :-).
    Teri

    ReplyDelete
  4. Ten outfit je celkově úžasný, stejně jako tvůj styl. A ono to období určitě zase přejde a bude líp. :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Jsi vtipná a vypadáš pořád neskutečně šik, takže klídek :)

    ReplyDelete
  6. Jsi nádherná! Krásný a hlavně originální outfit!

    ReplyDelete
  7. Pěkný outfit, pěkný pozadí...

    ReplyDelete