Blondie in motion

Čau zlatíčka, mám nové vlasy! (Které v drdůlku nejsou vidět.) Ukážu vám je v plné kráse někdy jindy.

Snad po miliónu let mám na sobě náramky. Všimněte si céček, jsou tam tři svítící ve tmě. Před pětadvaceti lety bych byla the ultimate cool.
Na sobě mám kabát & kalhoty Zara, hoodie Topshop, boty Converse & tašku American Apparel.

Kabelka má, myslím, předpoklady stát se novým down-town it-bag (po Longchamp Le Pliage a Vanessa Bruno), uptown it bags totiž jaksi neslezou pod 1000 dolarů, že. Pochází totiž z frantíky milovaného obchodu (A.A.), mají jí v nepřeberných barvách a nacpete do ní úplně všechno: dnes v ní byly penál, mikina, tři sešity, zrcadlovka, knížka, noviny, klíče, tři rtěnky, paletka očních stínů, pouzdro na brýle a peněženka ( a pořád v ní bylo místo). Lituju, že jsem si ve Vídni nekoupila ještě jednu. Příště už mi neunikne, jen ten výběr barvy je poněkud složitější... No a samozřejmě mezitím spolu dobudeme svět.

25 comments:

  1. moc ti sluší ten drdol:) a máe moc pěkný brejle:)

    ReplyDelete
  2. slusi ti to aj v drdolceku =)...a velmi sa mi paci farba kabatu....plus tie cecka...pre mna si ultimate super cool aj dnes =)...a taketo obrie tasky ja velmi rada

    ReplyDelete
  3. Že jsi blonďatější? I v drdolu to jde celkem poznat a sluší ti ;-)
    A ta kabelka vypadá dobře a užitečně, takového prostoru! ;-)

    ReplyDelete
  4. krásný kabátek..moc se mi líbí tenhle outfit..:)

    ReplyDelete
  5. Pred 25 rokmi som mala tých céčiek plnú krabicu. Aj písmenká S, G a čo ja viem, či boli ešte nejaké iné. Vďaka za pripomienku mojich školopovinných rokov. Možno sa spýtam mamy, či ich niekde nevyhrabe.
    Ale naj z tých náramkov je pre mňa čierny kožený.

    ReplyDelete
  6. Adel bez opatkov...:))

    ale slusi...

    ReplyDelete
  7. Prosim prosim, mohla bys rict, kde jsi tu tasku ve Vidni koupila? Hledala jsem to na Googlu, ale nenasla. Diky! :-)

    ReplyDelete
  8. Krásné! A tu tašku bych hned brala!

    ReplyDelete
  9. Jojojo, vypadá to jak melíry (?) a sluší ti to o moc víc!

    ReplyDelete
  10. moc ti to sluší, vypadáš velice intelektuálně...)

    ReplyDelete
  11. Na jaro světláme, to je jasný! Ty obroučky jsou přesně jak dělaný pro tebe!

    ReplyDelete
  12. Nojo, tochu paprikovatíš ;-)

    ReplyDelete
  13. mha, na druhé fotce na mě vykoukla Scarlett Johansson

    ReplyDelete
  14. drdůlek ti děsně sekne:) jen je škoda že tas´ška není lépe vidět:/ jinak těším se na další článek:)Hezký den...užívej sluníčka:)

    ReplyDelete
  15. Krásné, streetstylové, opravdu skvělý uvolněný outfit:))
    Like, like, like**

    ReplyDelete
  16. oooo! Vlasy i v drdůlku vypadají skvěle!

    ReplyDelete
  17. Krásné, akorát bych sundala ty brejle, tento trend vůbec nemusím, ale jinak outfit přesně podle mýho gusta a zdá se mi, že v těch vlasech jsi prokoukla :)

    ReplyDelete
  18. hezky free look, libi se mi trenc a bryle!!!

    ReplyDelete
  19. Mrzí ma to ale napíšem ti to (všetko myslené v dobrom)!
    U teba som zvyknutý na perfektnú kombináciu, podpätky, krásne fotky atď.
    Veľmi rád čítam tvoj blog a môžem povedať že je jeden z mála českých (si jedna zo šiestich) čo ma naozaj zaujala.
    No tento outfit sa mi nepáči. Červení kabátik je pekný ale ostatné :( no neviem...
    Teším sa teda na budúci post (:!

    -A-

    ReplyDelete
  20. Taška je určitě praktická...musím si pořídit podobnou :) A drdol ti sluší

    ReplyDelete
  21. Moc hezký kabát! Je dost nadčasový:) Ta taška je super. Taky bych si měla nějakou pořídit, místo těch miniaturních kabelek, které nacpávám k prasknutí

    ReplyDelete
  22. Souhlasím s Lindov. Toto je snad jediný outfit, který se mi na tobě vůbec nelíbí. Nedělá pěknou siluetu a vůbec...úplně v něm zaniká, že jsi hezká ženská.
    Abych ale nebyla jen kritická, chválím tašku. Kabelka, kam se vejde všechno, je základ života!:)

    Měj se pěkně:)

    ReplyDelete
  23. Děkuji vám za názory a to myslím úplně všechny, i ty negativní :) Kabelku jsem koupila v Amrican Apparel na Mariahilfingerstrasse

    ReplyDelete
  24. Diky za tu kabelku :-) zkusim si to najit v Nemecku nebo si tam nekoho poslu na vyzvedy ;-)

    ReplyDelete