Rive droite


 

Lehká variace smínků na téma "jak si jedno krásné páteční odpoledne Terka, Sandra a Adéla sedly na molo a povídaly si celé odpoledne". Samozřejmě, že s tím zase přicházím jako poslední.

Poslední fotka myslím hodně dobře ilustruje jeden závěr, ke kterému jsme došly: každá máme úplně rozdílný styl. (Ne, není to jediná věc, na kterou jsme přišly, ale těch dalších je asi tak milión a nevešly by se do jednoho článku).  Což na druhou stranu vůbec není pravda: shodneme se na tom, že každá tajně toužíme po stejné kabelce, máme rády stejnou hudbu, filmy, seriály i blogy. Je strašně fajn znát někoho, kdo má stejné zájmy jako vy a přitom na ně má svůj zajímavý názor, tím spíš, že když jsme se minule setkaly, tak jsme neměly možnost tak úplně mluvit spolu (teď už ale lehce zklouzávám do patosu, že ano). Závěr? Těším se napříště!

Na pár dní vás teď opouštím, jedu do Vídně. Oficiální důvod zní maturita z historie umění. Veřejným tajemstvím ovšem zůstává můj pocit, že mi nějak po anti-dietě ztloustla kreditka. Uvidíme se za pár dní!

35 comments:

  1. Pozdě, ale přece. Ničemu to však neškodí, protože každá přidáváte jiné fotky :) Očividně vám to spolu svědčí .. líbíte se mi.
    A v rámci možností si to užij ve Vídni.

    ReplyDelete
  2. Závidím takové odpoledne .)
    Líbí se mi jak se hodíš svým oblečením do přístavu, námořnice :)

    ReplyDelete
  3. fotky už jsem chválila i u Terun(k)y i u Sandry,tak je pochválím i tady,jste krasavice,užasně oblečené a fotky jsou super!:)

    ReplyDelete
  4. aj a by som hned brala taketo popoludnie...a vam to samozrejme velmi pristane =) a uzi si vieden

    ReplyDelete
  5. stašně se mi líbí tvůj outfit! a botky ai nejvíce =) Krása

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky!
    Všem vám to tam moc sluší i ty outfity jsou super! ;-)

    ReplyDelete
  7. prostě miluju ty tvoje boty ! jsou krásný, chtěla bych podobný :( :)

    ReplyDelete
  8. krasne fotky, vsetky vyzerate skvele, ale najviac sa mi tu pacis ty, cakala som kym sem hodis aj ty fotky, aby som ich okomentovala :D mas taky francuzky sarm na nich :) a header je super!

    ReplyDelete
  9. To je na tom právě to hezký jak máte každá jinej styl :-)

    ReplyDelete
  10. všem třem vám to moc sluší, už jsem komentovala u Terky i Sandry, ale neodpustím si přidat aaaach i sem. :)
    moc vám závidím, že máte další "bloggerky" kolem sebe. Taky by se mi to líbilo.
    :)

    ReplyDelete
  11. Adél, užij si to ve Vídni! :-) Líbí se mi, jak každá máte úplně jiný styl, takový osobitý, ale jak vám to každé sluší.

    ReplyDelete
  12. Super, tvuj look se mi teda libi nejvic, ale to neni ani tak podstatne :)
    Kdybys mela ve Vidni chut i na trochu kultury, je tam ted do pulky kvetna vystava "cars" v Albertine...mimo jine i prace od Andyho Warhola! Uzij si Viden a jeji sekace ;)
    http://requirespassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Budu se opakovat po třetí, strašně Vám to sluší spolu:)
    Je krásné, že každá jste jiná, máte odlišný styl, ale přitom máte podobné zájmy (jak jsi psala):-)
    Určitě jste měly krásné odpoledne:)
    N**

    ReplyDelete
  14. posledni fotka je krasna, moc vam to slusi a je videt, ze jste si padly do oka! Tesim se na Videnske ulovky :D

    Julia

    ReplyDelete
  15. To je krasně všechno.
    A vy jste krasne všechny.
    A ja z vas mam takovou krasnou naladu.
    Tyjo, to je zvláštní...tři holky který ani neznám, mi dokážou jen z pouhých fotek vykouzlit úsměv na rtech.
    Tak tomu se říká talent!:)

    ReplyDelete
  16. Poslední,neposlední,u všech jsem si fotky moc ráda prohlédla!

    ReplyDelete
  17. Nádherné fotky, moc vám to sluší :)
    Obdivuju, že jsi tu "dietu" vydržela :)

    ReplyDelete
  18. peknucke ste:)kazda ina a to je na tom skvele.

    zavidim vam tie vase "fotiace masinky"

    ReplyDelete
  19. Nádherná buřinka...krásný styl...ten tvůj se mi líbí asi nejvíce:)Na druhou stranu každá jste úplně jiná:)Vídeň závist závist :) Pořádně to zdokumentuj:)

    ReplyDelete
  20. great pictures, your blog is really cool

    come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. užij si Vídeň! Ach, taky bych si zašla do toho obrovského háemka v secesním paláci...

    ReplyDelete
  22. tak simto ve vídni pořádně užij :) jinak ta poslední fotka je vážně krásná:)

    ReplyDelete
  23. Mám z vás radost, děti :)))

    ReplyDelete
  24. tak ještě i k tobě musím napsat že jste krásné... hrozně moc se mi líbí ten tvůj klobouk a spolu s porouhatym tričkem a botičkama je to výborná kombinace...má to šťávu :)
    doufám že si užívá Vídeň a trošku ti zavidim se přiznám... a těšim se na fotky! :)

    ReplyDelete
  25. tak..po třetí píšu: UZASNE FOOTKY! jste skvely...
    hrozne se mi libi tvoje boty...sandry top i šortky i boty...a terunčiny šatky a mašle!
    je fakt,že každá jste jiná a jedinečná!

    ReplyDelete
  26. Fotky jsou naprosto úžasné!!!

    ReplyDelete
  27. Je pravda, že máte všechny úplně jiný styl - ale doufám, Adél, že ti nebude vadit, když řeknu, že ten tvůj se mi líbí jednoznačně nejvíc! Ty máš neopakovatelný šmrnc... Tvůj outfit s červeným kloboučkem se mi NÁRAMNĚ líbí!

    ReplyDelete
  28. hodne nas bavi tvuj blog... keep the excitement coming, girl! predstavujeme te ostatnim na www.incolour.cz

    ReplyDelete
  29. Ahoj, nemáte náhodou tip na nějakej dobrej sekáč (v Praze nebo v Brně) ? Markéta

    ReplyDelete
  30. já bych zase řekla, že vy tři se k sobě zrovna hodíte!:)

    ReplyDelete
  31. Jsem ráda, že se vám fotky líbí i u mě:)
    Markéta: znám více méně jenom Retro Vintage clothes v Michalské a Perlové v Praze

    ReplyDelete
  32. i love all the three outfits! cute!

    ReplyDelete