Dámská jízda, část druhá.

Jelikož už jsem u minulého postu napsala "část první", tak by bylo na snadě sem dát část druhou, že? Až teď jsem si uvědomila, že část druhá bude spíš takový foto-deníček. Nu což. Slibuju, že příště už to bude zase o módě.


Když se spolu sejdou dvě holky, tak se zaprvé fotí.
A ještě radši když zjistí, že mají stejné šaty (tímto se omlouvám sestře, jejíž šaty to vlastně jsou).

Pak fotí jedna druhou a pak se znovu fotí spolu.
Potom se snaží být ještě kreativnější a pečou makarónky.
Macarons au saumon fumé et au fromage frais.

A nakonec se smějí a baví se. Mám ráda takové noci.


 
Copyright fotek náleží Barbaře.

31 comments:

  1. ty jo, bavíš mě čím dál víc (samozřejmě, že si mě bavila i tak:) a ta druhá fotka se mi strašně moc líbí!

    ReplyDelete
  2. Nemůžu uvěřit tomu, jak je svět malej!! S Bárou jezdim každej rok na tenisový soustředění :D:D..
    Moc vám to holky sluší :)!! Pozdravuj.

    ReplyDelete
  3. Krásný fotky ;-) A ty makarony vypadaj strašně chutně ;-)
    A musím souhlasit, že taky miluju takovédle noci ;))

    ReplyDelete
  4. damske jizdy jsou nejlepsiiiii, moc se vam to povedlo / fotky krasneeeeeeeee

    ReplyDelete
  5. v tych satach vyzerate uzasne...obidve!! vidim ze ste si to poriadne uzili...a ake kucharky - trufli ste si aj na makaronky....au saumon fumé et au fromage frais musia byt naozaj zaujimave..ale vyzeraju chutne to sa musi uznat =)

    ReplyDelete
  6. ahoj prosim te odkial mas tie saty? fakt pekne su

    ReplyDelete
  7. vy ste uz ake krasne spolu:) (aj osobitne..)
    ale vazne-..velmi mile fotky,saty a BOTY!!

    dobre sa vam lesknu nohy:)

    ReplyDelete
  8. nádherné fotky!! ^^
    můžu se zeptat, na nějaký recept na ty makarónky?:)

    ReplyDelete
  9. teda, vy jste ale kuchařky:)

    ReplyDelete
  10. Ty musíš mít tu nejkonfekčnější postavu na světě, protože ti všechno neuvěřitelně sluší a sedí. A ty nohy! Slint.

    ReplyDelete
  11. Děkuju vám :)
    Lucy: hehe, to už vim dávno :) Nějak náhodou jsem tě objevila na facebooku a koukám "6 mutual friends: barbara, arthur, atd" a říkám si, že svět je malej :D
    Anonymous: jsou z H&M
    Christie: recept bude, až se budu nudit :)
    yay!: naopak, mám strašně nekonfekční a neproporcionální postavu a dá mi pořádně zabrat než seženu něco, co mi sedí :)

    ReplyDelete
  12. supe rfotky,jste kočky:)!
    a makaronky vypadají super!:))

    ReplyDelete
  13. Teda jestli jste takhle vyšly na ulici, tak museli chlapy slintat blahem, co? .) Jste kočky holky, to se teda musí nechat!' :))

    ReplyDelete
  14. hey moc vám to slušelo.:) Takovýhle "večírky" mám ráda taky ... už abych měla chvíli volna ˇˇ

    ReplyDelete
  15. Ty šaty jsou krásné a vaše makarónky vypadají moc zajámavě. :-)

    ReplyDelete
  16. Hrozně vám to sluší! Ty vaše úsměvy...miluju tyhle večery:)

    ReplyDelete
  17. to je roztomily, ty stejny saty. a mas tady krasny nohy muro! a ty makronky namiii...taky si mohla nejaky usyslit na nas sraz:D

    ReplyDelete
  18. úžasné fotky....veselé a super ty šaty...:)..krásky..:)

    ReplyDelete
  19. Šatičky jsou super, taky jsem na ně narazila, bohužel se nestaly mými :) Makaronky vypadají skvěle, ty barvičky, ách.

    ReplyDelete
  20. skvělé fotky, moc vám to oběma sluší! a ty šaty jsou super a makaronky vypadají mňam

    ReplyDelete
  21. naprosto dokonalé fotky! myslela sem,že na první fotce seš jen ty,jakože si udělala fotomontáž,chápeš co myslim ne?:D

    moc se mi to líbí:)

    ReplyDelete
  22. Jste úžasné, máte úžasné fotky a pečete úžasné věci:-P
    Moc Vám to sluší:)

    ReplyDelete
  23. tééda:) to jsou super fotky:) to musim taky někdy zkusit, takový originální jídlo:D

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Ahoj, casovo trosku opozdeny koment, ale mam momentalny makaronkovy zachvat a kedze v Blave ich nedostat rada by som si ich spravila sama. Nemas nahodou otestovany recept? (najlepsie na sladke)
    DAKUJEM

    ReplyDelete