Golden kid

Měla jsem tu velikou čest a dostala jsem pozvání od H&M do jejich showroomu. Narozdíl od Sandry a Terky jsem se (skoro) úplně vykašlala na dokumentaci celé akce. Možná je to škoda, ale mám stejně radši, když už mám nové věci pěkně zkombinované s dalšími a stanou se součástí jakéhosi celku. Ale v brzké době se tam opět chystám a tentokrát už foťák z ruky nepustím, takže i tady se nejspíš objeví fotografický důkaz toho, že země zaslíbená skutečně existuje.

Na sobě mám sako Fashion Against AIDS, džíny & tílko H&M, čelenku asos &
boty neznámého německého původu.
Jako první vám tedy představuji své nádherné nové sáčko. Je součástí Fashion Against AIDS kolekce, která bude v prodeji až příští čtvrtek, což znamená, že do té doby si tedy budu užívat pocit exkluzivity, protože ho nikdo nemá. Předpremiéra! Tohle je přesně jeden z kousků, co mě neomrzí ani po několika letech, protože je moc pěkně zpracované a samozřejmě u mě vyvolává Syndrom BVCST (Beru Všechno Co Se Třpytí také známý jako Strakofilismus). Ve stejný den mi ještě k tomu došla čelenka s vavříny z asosu a doladila jsem vše nádhernou letní paletkou na oči od Clarins. (Bylo mi dokonce líto se jí namalovat). Bling bling.




51 comments:

  1. To sako je perfektní a štve mě, že sis ho mohla vzít jako zadarmo. Ts :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sako ti strašně sluší a těším se, co dalšího nám tu z H&M ukážeš!:)

    ReplyDelete
  4. Dobrý výber
    To sako je nádherné (:
    Predpremiéru si užívaj do kým to pôjde (:

    -A-

    ReplyDelete
  5. Á krásné to sako, závist :P :)

    ReplyDelete
  6. Velice originální sako! Těším se na další věci:)

    ReplyDelete
  7. Jo a já jsem taková modní buranka že vlastně ani nevim co showroom znamená..ach jo

    ReplyDelete
  8. Super modýlek, nová barva vlasů ti k němu perfektně ladí.Po čelence už taky chvíli pošilhávám, leč moje barva vlasů jí asi nesnese.Zlaté stíny jsou mé oblíbené a tyhle vypadají luxusně .)
    Zajímá mě - k čemu H&M svůj showroom vlastně využívá?

    ReplyDelete
  9. Krásná čelenka. Pěkně ti to ladí.

    ReplyDelete
  10. sako je skvělé a ta čelenka se mi moc líbí...:)

    ReplyDelete
  11. Závist! :D A moc ti to sluší!!! :)

    ReplyDelete
  12. ahoj adelo, super, to sako jsem si chtela vzit v utery na foceni, ale pak jsem si to rozmyslela:) jinak vam odpovim za adelu: showroom H&M je k dispozici stylistum, aby si tam mohli pujcovat veci na foceni a nemuseli si je brat z obchodu. casto se vam stane, ze se neco na foceni znici a vy to musite platit. proto existuji showroomy, kde jsou k dispozici na zapujcku pouze vzorky.

    ReplyDelete
  13. tohle je adel perfektni! ta celenka ti uzasne sedne k barve vlasu. vruu jsi kocka:)

    ReplyDelete
  14. nejvíc mě zaujala čelenka a ta paletka stínů:)

    ReplyDelete
  15. tak tento outfit ma uplne dostal! cele to dokonale ladi s tvojimi vlasmi a to sako, to je neskutocne krasne :).

    ReplyDelete
  16. ano ano...vsetci mate pravdu....ta celenka je uzasna...a sako este lepsie...ale stve ma to iste co Lili =)

    ReplyDelete
  17. Sako vyzera skvele Adel!!Hlavne na tebe,lebo viem,ze ku mne by vobec neslo...

    ReplyDelete
  18. Děkuju vám :) Tu čelenku jsem si objednávala ještě před novou barvou, tak jsem nevěděla, jak to dopadne, ale teď z toho mám radost!
    A Anit tobě děkuju úplně nejvíc, protože sis rozmyslela, že si to sako vezmeš :))
    Definici showroomu vám samozřejmě Anit jakožto profesionálka řekla úplně nejlepší, takže k tomu nemůžu nic dodat :)

    ReplyDelete
  19. wow! To sako je náádherný :))
    A ještě ty boty! :)

    ReplyDelete
  20. krásné:)závidím sako je úžasné:)

    ReplyDelete
  21. to sako je úžasný ty výšivečky no boží :) a čelenka taky...
    a gratuluju k pozvání a těším se na další fotky :)

    ReplyDelete
  22. krasne sako :) chcem chcem chcem....

    ReplyDelete
  23. ty zlatý prvky ti jdou perfektně k pleti a vlasům:) výbornej outfit!:) ještě bych k tomu dala brutusčervenou rtenku)

    ReplyDelete
  24. užasný outfit,moc ti to sluší a příští návštěvu určitě koukuj fotit a fotit!:)

    ReplyDelete
  25. To sáčko je moc pěkné. H&M má opravdu chytře vymyšlenou reklamu! :-D

    ReplyDelete
  26. wow I love your jacket!! Yes, the bow is from a h&m skirt. :P

    xx fesi-fashion

    ReplyDelete
  27. krása.. a nad čelenkou vážně uvažuju, nosí se příjemně?

    ReplyDelete
  28. TOHLE se ti povedlo. :) Naprosto dokonalý outfit, jsem úplně ohromená. Kombinace sáčka, čelenky, tmavých jeansů a botiček na platformě mi ve tvém podání připadá dokonalá. A máš krásnou barvu vlasů, moc ti to sluší. Můžu se jen zeptat na jednu věc? Nemyslím to nijak zle, jen jsem zvědavá. Přijde mi, že máš takové zvláštní obočí...takové řídké nebo jak to napsat, nemáš ho třeba místy spálené? A napřemýšlela jsi o jeho zvýraznění (až už barvením či jen tužkou)...myslím, že by ti to velmi prospělo a pak už bys neměla chybičku. :)) Opravdu to neber jako zlou poznámku, naopak jsi mi velkou inspirací a tvůj styl obdivuju. Jen mě tohle zajímá. :)

    ReplyDelete
  29. A jo, toho obočí jsem si nevšimla. Slušelo by ti víc, kdyby sis ho dobarvila buď hnedýma očníma stínama nebo tužkou na oči.
    Jinak outfit se mi moc nelíbí, ale tvůj blog mám ráda.
    D.

    ReplyDelete
  30. Děkuju vám :)
    Nela: zkoušela jsem to, vypadalo to divně...
    Liin: znáš to, jako kovová čelenka- tlačí to. Ale pro krásu se musí trpět ne? :D
    Anonymous (oba): mám řídké obočí od přírody a k tomu v něm mám od malička velkou jizvu, takže ještě velký bílý pruh uprostřed, pro někoho to je možná zvláštní pro mě už úplně normální. Mimoto už teď prý vypadám na třicet a s namalovaným obočím vypadám strašně přísně a ještě starší. Holt nemám jemné modelkovské rysy, abych si mohla dovolit malovat obočí:) Jenom ho učesávám.

    ReplyDelete
  31. tak tenhle outfit se ti opravdu povedl odshora az dolu a myslim, ze sdilim syndom vseho SHINY :D
    co se tyka showroomu, tak jde hlavne i o to, ze tam jsou prave k dispozici vybrane kousky driv, aby se mohly nafotit do casopisu, aby to navnadilo zakazniky...a podle me je to pekne nefer :))

    ReplyDelete
  32. Gratuluju k pozvání Adélko a tiše závidííím!Nádherné sáčko,taky trpím Strakofilismem a je velmi příjemná nemoc :D
    A když se dívám na tvou novou nádhernou barvu vlasů tak přemýšlím o změně...

    ReplyDelete
  33. Děkuju za odpověď. :) (jsem první anonymní) Jen mě to tak zajímalo, vážně to neber špatně. Jsi moc hezká holka, navíc toho obočí jsem si všimla až po delším zkoumání fotek. Není to žádná vada na kráse, každý je nějaký a nikdo není dokonalý, že? :) A neřekla bych, že vypadáš na 30...možná o malinko starší, než jsi, ale na 30 nee, to se neboj. :)
    Měj se moc hezky a ještě jednou chválím tenhle outfit. Naprosto mě ohromil. :)

    ReplyDelete
  34. La la la la like it :) Krásně sáčko. Btw., to si tě jen tak na ulici odchytili a pozvali dovnitř?

    ReplyDelete
  35. To sako je naprosto super :)

    ReplyDelete
  36. nadherna čelenka celkoo milujem zlatu farbu ata celenka akoze anticka dokonalé...
    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. super outfit,jako celek to působí moc hezky!:)

    ReplyDelete
  38. To Vell - pardon jako, ale co to je za dotaz? Asi je, všechny tři blogerky, náhoudou najednou odchytli na ulici a pozvali dovnitř,jo? :-))

    ReplyDelete
  39. Reaguju na jeden z tvych nedavnych blogu: Nejen frantici! Vsichni milujou AA!! Ja od nich mam spostu veci a nemuzu prestat nakupovat dalsi! Boze jak, ja tu znacku miluju...jen se podivej na muj blog.

    Takze kazdopadne ti to chvalim!

    ReplyDelete
  40. Je to fakt nádherný sako a v kombinaci s tou čelenkou to vypadá úplně nejlíp. Koukala jsem se na tu kolekci na netu a pár kousků se mi tam líbilo, třeba šaty byly moc pěkný

    ReplyDelete
  41. Zajímavý outfitek.. A hezký blog;)

    ReplyDelete
  42. jako všichni ostatní..i já ti nesmírně zavidim..přímo blednu závistí:D
    ale ..myslím,že si to zasloužíte:P
    p.s. to sako chci!!!!

    ReplyDelete
  43. Osobne nemám rada veľmi prezdobené veci, ale u tohto saka by som spokojne zmenila svoj názor. Na fotkách vyzerá naozaj úžasne. Vybrala si si naozaj dobre.
    cafe-deja-vu.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Tak jsem dneska prolítala celou Prahu a všechny HM i to na Palladiu a sako nikde :o(. TAkže závidim o to víc . . . .

    Kristýna

    ReplyDelete
  45. Magnifique adela !!!
    (Commentaire plus ou moins anonyme :D )

    ReplyDelete
  46. Jsi nádherná. To sako je úžasné, čelenka taky. Strašně ti to sluší!

    (worea.blogspot.com)

    ReplyDelete
  47. saluuuuuut, j'adooore ta tenue, je comprend pas grand chose de ce que tu dis mais je hais HM du favoritisme qu'il vous fait!!!
    tes chaussures: waw
    Berdice

    ReplyDelete
  48. Ahoj Adélo, sako se mi moc nelíbí, ale to je věc osobního vkkusu. Co je ale objektivní skutečnost je, že by sneslo vyprat nebo čistírnu. Takhle špinavou věc bych fakt na blog nefotila...
    A když jsi taková estétka, proč si pořádně neodlakuješ nehty a chodíš se zbytky červeného laku na krajích?

    ReplyDelete