Fairy tales


 Poslední dobou jsem hodně zaneprázdněná školou: blíží se zkouškové období, takže se snažím dostat do hlavy statiku, topografii a funkce, mezitím hodně kreslím, protože úroveň mých obrázků stále nepřesahuje základní školu a do toho se snažím upevnit své sociální konekce tím, že přes týden chodím na párty. Party (halloweenská) byla skvělá ve čtvrtek, kde jsem byla převlečená za sestřičku. Největší sranda bylo pozorování chlap(c)ů, zjevně v dobré náladě i formě po posílení se několika tequilami, jak se chytají za srdce ("srdce", některým z nich by bylo radno připomenout, že srdce je nalevo) a skuhrat "me encuentro mal" (není mi dobře). Foťák jsem s sebou bohužel nevzala, takže jediná fotka pochází z webkamery předtím, než jsem odešla z domu. Mimochodem nechápu, jak to espaňolci dělají, že jdou do klubu v jednu a druhý den klidně na devátou do školy. Do školy jsem druhý den díkybohu nešla, měli jsme totiž exkurzi do zoo, kde jsme malovali zvířátka. "Malovali". Moje "srnka" vypadala jako lama a žirafy jsem rovnou vzdala. Musím se ještě hodně učit.
Fotky pocházejí ze včerejška, kdy jsem na sobě měla kabát jakožto šaty a velkou mašlu ve vlasech, o čemže maminka prohlásila, že vypadám jak z ruské pohádky. Proč ne.

During the past few days school was keeping me quite busy: the exams are approaching and I am trying to get statics, topography and functions within my head, drawing a lot in between learning all of that because the level of my drawings is still bellow the level of the elementary school. Meanwhile I am trying to boost up my social connections going to parties during the week. One great was on thursday, where I went desguised as a nurse. Great to make fun of the guys that pretend to "feel bad" and catching their hearts on the right side of the body. I didn't bring my camera, so the only picture I have comes from my webcam and will probably appear soon on my facebook page. By the way I don't understant how Spanish people survive partying the whole night and then going to school at 9 a.m. Thank God we didn't really have school the day after. We went to the zoo to draw animals. To "draw". My "roe" looked rather as a lama and I directly gave up on giraffes. There's a lot to learn left.
The pictures come from yesterday, when I was wearing a coat as a dress and a big bow in my head, which made my Mum say I look like I was from a Russian fairy tale. Why not.



 With my sister, whooo!
Wearing: coat from Bensimon, bow from American Apparel, bag from Furla & shoes from Vagabond.

50 comments:

  1. ta maslicka je krasna ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. na jakou teď chodiš školu? .)

    ReplyDelete
  3. Jakou školu studuješ ? :)), někdy ukaž nějaké tvé vytvory :)

    ReplyDelete
  4. And now listen to me in turn. You have touched me more profoundly than I thought even you could have touched me - my heart was full when you came here today. Henceforward I am yours for everything....
    Thanks

    ReplyDelete
  5. ta mašle ve vlasech je senzační...:)

    ReplyDelete
  6. Ta mašle je úžásná!!!Já miluji mašličky na všechny způsoby! :-) Červená rtěnka ti sluší!

    http://yasmine-yasminka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. taky bych ráda mašličku ve vlasech .. :)

    ReplyDelete
  8. vypadáš skvěle, kabátek i mašle se mi moc líbí :)
    a sestřička má dokonalý vlasy!

    http://jollburrfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdálky to vypadá velmi pěkně, ale když se kouknu na ten podivně zasukovaný pásek, tak mě berou děsy. A chtělo by to trochu zapracovat na make-upu.

    ReplyDelete
  10. červená mašle je bezva!:)a moc Ti sluší.

    ReplyDelete
  11. krásne fotky, zvirata kresli je fakt zaujimve, moje sa nikdy nepodobali na to co mali byt! :)

    ReplyDelete
  12. Z ruské pohádky?! Pche, to bych teda hodnotila mnohem líp! ;-) Sluší ti to! A obdivuju to malování, já bych se se svým výtvarným talentem nezmohla ani na chudinku lamu...

    ReplyDelete
  13. Musím to napsat, prostě musím! Miluju tvůj blog! Styl kterým píšeš mě vždycky rozesměje, to co nosíš inspiruje! doufám že s bloggováním jen tak nepřestaneš!!!!! :)

    ReplyDelete
  14. krásny kabát aj mašľa ... milujem mašle ! :)

    ReplyDelete
  15. Adél, tvoje články se mi čtou jedním dechem. Perfektně píšeš. :-)

    ReplyDelete
  16. tak to je skoda, ze nemas celou fotku kostymu, musel byt super! jinak me se ta masle mooooc libi, je to krasne divci :D

    ReplyDelete
  17. úroveň mého kreslení také není nijak chválihodná. a vypadáš skvěle, mimochodem, s miluju bílé silonky :)

    ReplyDelete
  18. Simple yet chic. Krásne jednoduché, romantické. Tá červené mašľa a červené pery sú zaujímavou pridanou hodnotou, ozvláštnia, oživia. Zrazu je z klasiky - hravá klasika. Páči sa mi to. Veľmi.

    ReplyDelete
  19. evidentne mate zavidenihodnou stihlost v rodine :) slusi vam to! :)

    ReplyDelete
  20. HELLÔ DARLING!BOYSDON'TCRY!

    WELCOME!

    ReplyDelete
  21. Děkuju moc zas komentáře :)
    Studuju architekturu a obrázky budou, až se stanou reprezentativnějšími :)
    Ophelie: nevím, co je to teď za vlnu proti mému make-upu, ale budiž.

    ReplyDelete
  22. Jéé ta mašle,ta je krásná!Tu kdybych si dala do školy,tak by mě možná vezli rozvnou směr Bohnice,ale já bych to ryskla!;)

    ReplyDelete
  23. A ségru zepředu neukážeš...

    ReplyDelete
  24. Super! a jsi nalicena :) moc slusi :)

    ReplyDelete
  25. Adéla S.: ne ne, já ti ten make-up musím pochválit. Už minule jsem psala, že bych si tě ráda někdy vzala do parády, ale od posledního postu (vlastně asi od všech..?).. opravdu změna!
    Zvlášť na poslední fotce. Make-up je jemný (hlavně je:) a rty sedí k mašličce. Takže na 1.:) Jen tak dál!

    Ophelie: můžu se zeptat co se ti nelíbí? Kdyby jsi napsala tento komentář k poslednímu postu, pochopila bych, ale k tomuto? Jen vyjmenovat, děkuju.

    ReplyDelete
  26. toto sa mi velmi paci:))

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  27. Zbožňujem obrovské mašle vo vlasoch, veľmi sa mi to páči:)

    ReplyDelete
  28. skvelá mašľa :) a trench-coat ...

    ReplyDelete
  29. módu asi máte v rodine- obe ste pekne oblečené!
    www.acupofblondelife.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. a na architekturu si nemusela dělat talentovky?;) to přece musíš umět kreslit na určité úrovni, aspoň v ČR je to tak nastavené, že nevezmou an architekturu někoho, kdo nikdy nedržel tužku v ruce.

    ReplyDelete
  31. Od mala mám odpor k bílým punčocháčům. Mamča mi je vždycky nutila k všemožným šatičkám a sukýnkám a já vždycky chtěla ty "dospělácké" - tělové.. :D :D A tenhle "odpor" asi jen tak nepřekonám.. :D :D

    Jinak ti to sluší, hrozně moc ti Barcelonu závidím (v hezkém slova smyslu) :) :) Užívej života, "B"

    ReplyDelete
  32. Opět díky za komentáře :)
    Léňa: musela, předpokládám ovšem, že Španělé jsou na to méně tvrdí než Češi. Jiný kra, jiný mrav, třeba ve Francii talentovky vůbec nepotřebuješ, můžeš kreslit příšerně a dostat se na architekturu.
    "B": teď jsi mi připomněla, ak jsem jako malá milovala své bílé punčocháčky-silonky a divila jsem se, jak moc se dokážou vytáhnout :)

    ReplyDelete
  33. Kombinace černá,bílá,červená je nepřekonatelná klasika.:)Skoro vždy to vypadá dobře.A tobě to,též sluší a vlnky(vlny) také.:)

    ReplyDelete
  34. Tohle je přesně podle mého gusta. :-) A tobě to děsně sekne. :-)

    ReplyDelete
  35. miluju tuhle barevnou kombinaci! a taky bílé punčošky...jedny jsem si taky nedávno koupila a těším se, až je vytáhnu :)

    ReplyDelete
  36. pekne zladene odtiene cervenej

    ReplyDelete
  37. Sluší, nádherná mašle :-) A tvojí sestře to taky sluší, mohly byste se vyfotit ještě někdy, kdyby jí to nevadilo ;-)

    ReplyDelete
  38. a žiješ v barceloně i s rodinou, nebo jenom sama? x)

    ReplyDelete
  39. Adéla: ve Francii jsou na architektuře zase jiný kixy:) Tugay by mohl vyprávět:)

    ReplyDelete
  40. robis nejaky aktivine nejaky sport alebo cvicis ze mas taku super postavu??? hlavne nohy! Andy :)

    ReplyDelete
  41. Leňa: zas tak žhavé to s kreslící úrovní na architektuře u nás není, hehe. teda v liberci a na všup jo, ale č/vut to je celkem jedno, u talentovek se jakože oddělili největší motáci od těch míň levých, ale nepřipadá mi, že by se to tu hemžilo nepřekonatelnými talenty, checht. tím se samozřejmě nechci dotknout lidí, co kreslí dobře, ale nejmíň polovina je velice průměrná. se hrdě hlásím k tomu průměru, aby bylo jasno, hehe. i když by mě těšilo, kdyby na tyhle kreslící hrátky bylo víc času, zoo může být zábavná zábava.

    b.

    ReplyDelete
  42. Děkuju za komentáře!
    Andy: Sport? Já? :D
    Fratelli: Momentálně bydlím sama :)
    A ségru možná někdy vyfotím i celou!

    ReplyDelete