red skirt & denim shirt



Quiksilver Woman shirt, vintage skirt, Uterqüe bag & Topshop loafers

Nejlepší věci jsou ty, které nečekáte. Jako tahle džínová košile. Podobnou už sháním pěkných pár měsíců a narazila jsem na ni při turistické procházce v Saint Jean de Luz (v Baskicku) a k tomu ve slevě! Někdo by to pojmenoval štěstí, já tomu říkám osud. Znamená to taky, že moje cesta k perfektní sadě základu šatníku se podstatně zkrátila. Je to opravdu jedna z věcí, co vypadají dobře ke všemu. A takové věci by neměl rád jen módní masochista.

The best things are those you don't expect. Like this denim shirt. I was looking for a similar one for a few months and I bumped into it during my tourist tour at Saint Jean de Luz (Basque country) and in sales! Someone may call it luck, I call it faith. It also means my way to the perfect basics is a little bit shorter. It looks good with everything. And only a fashion mosichist wouldn't like that.

28 comments:

  1. Moc ti to sluší. Já osobně jsem denimu nepropadla. Můžu se zeptat, jak sis uvázala ten pásek?

    ReplyDelete
  2. Červená sukně je naprosto skvělá!

    ReplyDelete
  3. Košile a sukně supr! :)

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mě se líbí hlavně ta sukně :)

    ReplyDelete
  5. Košela pekná ale na tebe by som ju kludne aj rozopla :)

    ReplyDelete
  6. Adél, to je krása! Tvé outfity se mi líbí čím dál tím více:)

    ReplyDelete
  7. ty se rozplyvas nad kosili, me se moc libi sukne.. takovou bych si oblikla i ja, ta barva, ten strih, ta delka! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zúčastníš. Stejně tak zvu všechny, kdo si tenhle komentář přečtou :)

    ReplyDelete
  8. já ti pořád závidím, jak moc ti sluší košile všeho druhu a jak moc ti sluší v kombinaci takhle se sukní.
    povedla se ti další krásná kombinace!

    já si v tom vždycky připadám, jak školáček co jde pro vysvědčení.

    ReplyDelete
  9. Je to krásne. Moc ti to pristane. Ja takú košeľu tiež hľadám. Dúfam, že aj v mojom prípade zasiahne sila osudu.. :)

    ReplyDelete
  10. ty botky jsou mooc pěkné :))

    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Drsny pohled na prvni fotce:D :) Ale moc se mi libi tahle kombinace a sukne a boty jsou nejhezci.)

    ReplyDelete
  12. až tě ty boty přestanou bavit věnuješ mi je? :)

    ReplyDelete
  13. krasna ale aj v zlave musela byt pekelne draha nie\?:)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Děkuju za komentáře!
    MissSteamy: pásek je to teoreticky na boky, takže jsem nejdřív udělala uzel a pak teprv jsem ho zapla :)
    czech foreigner: nepřestanou, tím si jsem naprosto maximálně jistá!
    Kate: naprosto nejlevnější sice nebyla, ale pekelně drahý věci si nemůžu dovolit :D

    ReplyDelete
  15. mám podobnú košelu a je to jeden z najobľúbenejších kúskov v šatníku :)
    s tou vintage sukňou je to veľmi zaujímavá kombinácia.

    ReplyDelete
  16. Adélko...
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Baskicko
    všimni si jak většina Čechů píše Baskicko

    ReplyDelete
  17. bomba, já se chystám do Baskicka příští rok na kurz, tak doufám, že taky na nějaké podobné "věci, co nesmí v šatníku chybět" taky narazím!:))

    ReplyDelete
  18. Baskicko to je,omlouvám se za chybu :)

    ReplyDelete
  19. Baskytsko forever :-D

    ReplyDelete