let's put a filter on it and pretend it's ok

Petit Bateau t-shirt, H&M skirt, bangles & sunglasses, Vagabond shoes, Bimba & Lola bag

While I tried everything to get my camera work and when it didn't I tried everything to make some other decent picture device around me work at least provisionally (guess what- it didn't work either), my iPhone decided to laugh at me during two weeks but had mercy at the end and ressurected today after two years of non-activity. So guess who has downloaded all possible applications for picture treatment and the Blogger app to her phone and is gonna annoy you all the time from now on.
Good, so let's start with one of my favorite pieces of my closet of the moment: the white leather skirt! I have been waiting for it since I saw it and had already invented a billion of combinations with it, I have the feeling like I have been wearing it one whole week straight and I still did not get bored by it. I really think it is going to be one of my summer staples. I also realised this striped tee is the most perfect one I could have ever bought, once I tried really hard to look bad in it and it didn't work. So if by any chance you come by Petit Bateau someday look for it!
Gosh, I feel good again :)

Zatímco jsem se snažila všelijak vzkřísit můj foťák a když to nefungovalo, tak jsem se snažila zajistit jakýkoliv jiný důstojný způsob pro fotografování (což samozřejmě také nefungovalo), můj iPhone se rozhodl se mi dva týdny vysmívat, ale nakonec roztál a po dvou letech neaktivity vstal z mrtvých. Takže hádejte, kdo si stáhl všechny možné aplikace na úpravu fotek a Bloggera do mobilu a bude vás teď neustále otravovat.
Výborně, takže začněme jedním z mých momentálně nejoblíbenějších kousků- bílou koženou sukní. Toužila jsem po ní od té chvíle, co jsem ji poprvé uviděla v lookbooku H&M na jaro/léto, měla jsem k ní vymyšlené milióny kombinací a ukázalo se, že ve skutečnosti je snad ještě nositelnější, než jsem si představovala. Mám pocit, že jsem ji nosila týden v kuse a ani tak se mi vůbec neokoukala. Taky jsem si uvědomila, že koupě tohoto pruhovaného trička byla vskutku skvělá volba: jednou jsem se snažila v něm vypadat jako idiot a prostě to nešlo (a že mi to jde docela dobře, když chci). Takže pokud se někdy mihnete kolem Petit Bateau, nezapomeňte se po něm podívat!
Ach Bože, jak mi tohle chybělo :)

19 comments:

  1. Jé, post! Dneska sem sem koukala a nic, až teď:) Sukně mě moc neoslovila, ale jinak ti to moc sluší, hlavně brýle jsou skvělý a sednou ti;)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Adélko, sluší ti to jako vždycky. Proužky jsou nesmrtelné, a ta sukně ti perfektně sedí! Líbí se mi vykukující spodnička. :-)
    Mám trochu netradiční dotaz, netušíš, co je se Sandrou L.? Jako jediná z bloggerek ses s ní občas někde objevovala, tak třeba budeš vědět víc. Kdyžtak vyřiď, že jí všichni fandové držíme pěsti a doufáme v návrat :-)
    Hodně štěstí, Lucka

    ReplyDelete
    Replies
    1. no veru, už aj blog zrušila :(

      Delete
    2. Ahoj, má se dobře, ale kdyby vám něco chtěla o sobě sdělit, tak vám to sdělí sama a mě nemá cenu se na nic ptát :)

      Delete
  3. hezke!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ahoj, jak se jmenuje to místo, kde je to focené? myslím, že jsem tam byla s kamarádkou z Barcelony, když jsem se za ní byla podívat. Jeli jsme asi hodinu vlakem - kamsi... :-)

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarragona, a je to asi hodinu od Barcelony, takže to souhlasí.

      Delete
  5. Nejsem si uplne jista, jestli ti ta sukne sedi, ale treba je to jen fotkama. Ale ta kombinace s pruhovanym trickem je pekna!

    http://klaraspoint.blogspot.com/
    http://klaraspoint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hrozně se mi líbí to tričko :))


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Vypadáš super, to tričko je parádní :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tá sukňa je krásna...sluší ti to :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. to tricko so suknou lahodka :)

    http://www.katharine-fashionisbeautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. vypadáš skvěle, ještě, že ti to začalo fotit!! a mě se teda spíš stráášně líbí brýle :)
    http://mesamis-cz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. fotky jsou náhodou dobrý a taky mi to chybělo:)

    ReplyDelete
  13. Aaa tvůj blog mi chyběl!!

    ReplyDelete
  14. Skvělé pozadí a gratuluji k znovuvzkříšení (to je hrozné slovo:D) tvého iPhonu ;) Sekne Ti to a bezva kombinace;)

    ReplyDelete
  15. ten pruhovaný top opravdu nemá chybu! moc pěkný !!!

    http://chicmaniapourtoi.blogspot.com/

    ReplyDelete