well, hello there

Marimekko for Converse sneakers

I was just thinking that I should enlarge my collection of sneakers and the next day these beauties landed in my mail. When two of your favorite brands cooperate together, the result can't be anything than absolutely amazing. Thank you Converse for sending them to me!
 I thought I could make an outfit post with them, but I got sick yesterday and now I am enjoying the pleasures of staying late at school to work (the good thing about it is that I could run these pictures through photoshop- eventhough it doesn't show too much). And by the way, am I the only one who can't have new sneakers white for more than one day??

Zrovna jsem přemýšlela nad tím, že bych možná měla rozšířit svoji sbírku tenisek a následující den mi ve schránce přistály tyhle krásky. Ono také když se na spolupráci dohodnou dvě z vašich nejoblíbenějších značek, nemůže z toho vzejít nic jiného než něco naprosto úžasného. Děkuji Converse za poslání!
Chtěla jsem s nimi vyfotit outfit, ale včera mi nebylo moc dobře a dnes si užívám toho, že můžu dlouho do noci pracovat ve škole (výhodou toho budiž, že jsem fotky mohla prohnat photoshopem- i když to není vidět).  A mimochodem, jsem jediná, kdo si nedokáže conversky udržet ani jediný den úplně čisté??

16 comments:

  1. conversky jsou nesmrtelné...a věčně špinavé :D

    ReplyDelete
  2. mám podobný "problém"...ale je fakt, že sa mi nepáčia keď sú nové a hrozne biele..takže vždy absolvujú krst trácou, prachom a tak... :D
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. škoda že ti uchádza z a y :d na klávesnici. inak sú krásna! ale ja mám radšej tkaé obyčajné jndofarebné :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajajaj jsem na spanelske klavesnici a je to sakra tezke :D

      Delete
  4. conversky snad nikdy nevyjdou z mody.. jsou nejlepsi! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Marimekko <3...ty jsou!!!

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. vazne krasny! tesim se na outfit.))

    ReplyDelete
  7. jsou pěknééé! já budu mít nové konversky o víkendu a už se na ně těším!

    ReplyDelete
  8. conversy su NAJ. tie svoje by som uz mala dat vyprat :D

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. conversky nosím výdy první týden v kuse, abych je alespoň trošku ušpinila :D nelíbí se mi čisté a se svítivou špičkou! :D

    ReplyDelete
  10. Hezké jsou! A mně se také čisté nelíbí, když jsem je měla nové, styděla jsem se v nich dokonce chodit, jak zářily do dálky. Teď už je to trochu druhý extrém, jelikož do těch nejoblíbenějších musím mít kvůli prasklinám sladěné ponožky :), ale stejně ty nejstarší miluju nejvíc a dokud budou držet na noze, nevzdám se jich. Jen se tedy značně zúžila jejich použitelnost:). Takže přeji mnoho šťastných kilometrů!

    ReplyDelete
  11. Jaaj krasa :) Najhorsie sa na nich spinia tie biele spicky, ale da sa to Cifom vycistit :D

    ReplyDelete