long skirt & leather jacket

Massimo Dutti jacket, American Apparel t-shirt & belt, H&M skirt, bag & sunglasses, Topshop shoes
Photos: Alban
I never wake up thinking "Oh, this would be the perfect day for a long skirt!"  since I have always prefered over the knee skirts on myselft, but it might have started today. 
Today morning I thought it would be a perfect day for a long skirt. And it was. The fact is this is the longest skirt I own and I only wore it for a few occasions since it did not feel too much like my style and to be honnest, I guess it is the jacket that did a little job here because it looks good with everything. I've had it for more than two weeks by now and I am wearing it all the time. Seriously I am affraid I will have to take it off when the high temperatures arrive. I wanted to have my camera back yet to be able to capture the integrality of its beauty, but as I said, since I am wearing it all the time I guess I could not avoid posting it before.

Nikdy se ráno nebudím s tím, že "dnes ráno je perfektní den pro dlouhou sukni!" protože jsem prostě mnohem založenější na ty nad kolena. Nicméně, dnes se něco změnilo.
Dnes ráno jsem se vzbudila a řekla jsem si, že je perfektní den pro dlouhou sukni. A taky byl. Faktem je, že tohle je jediná dlouhá sukně, co vlastním a měla jsem jí na sobě jen párkrát, protože prostě není úplně můj styl (ne že by se mi nelíbila- to právě naopak), ale abych pravdu řekla, myslím, že to všechno má na svědomí tahle bunda. Mám ji už něco přes dva týdny a nosím ji úplně pořád- vypadá dobře naprosto se vším. Vážně se bojím toho, že ji budu muset sundat, až se zvýší teploty. Chtěla jsem už mít zpět svůj foťák, abych dokázala zvěčnit úplnost její nádhernosti, ale jak jsem řekla, nosím ji neustále, takže se nešlo vyhnout tomu, aby se tu objevila dřív.

22 comments:

  1. tá sukňa je božia!
    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sukne je nadherna vlastne celkove vsechno moc pekne ...dneska jsem si taky jedu takovou koupila... klidne se podivej http://luciezelengorovova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. úžasný outfit! líbí se mi každý kousek :)
    jo a - inspirovala jsi mě ke koupi brýlí podobného tvaru :)

    ReplyDelete
  4. biela vesticka vyzera nadherne s tou bledou suknickou <3 supeer!

    ReplyDelete
  5. Bunda je opravdu skvělá a sukně taky! Sluší ti to a moc hezky jsi to nakombinovala. ;)

    ReplyDelete
  6. Nádhera...celý outfit! :)

    http://modedeboulangerie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kombinace sukne a bundy s basic trikem je pekna, ale fakt mi k tomu nejdou ty boty...

    http://klaraspoint.blogspot.com/
    http://klaraspoint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. awesome skirt!

    xoxo
    www.thegloriarecord.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. love your shoes!
    http://modatutkusu.net/

    ReplyDelete
  10. nejvíc se mi líbí bunda, asi bych jí taky nesundavala často! až se v BCN ochladí, přileť do Prahy, tady je zimy dost! :)
    co mi v tomhle na tobě nesedí jsou brýle. moc malé, moc kulaté?

    ReplyDelete
  11. !!! a eště ty boty k tomu, perfektní, no.))

    ReplyDelete
  12. ta sukně i ta bunda jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  13. sukně je skvělá, ale chápu, že na ní nemáš den moc často... mam to u dlouhejch sukní úplně stejně :D

    ReplyDelete
  14. Mě uchvátila ta bundička! No není dokonalá!? ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  15. Skvělá sukně, hezky jsi ji zkombinovala :)

    ReplyDelete
  16. Magnifique! J'ai le même perfecto en rouge mais alors le blanc je craque totalement!

    bises

    www.bornonheels.blogspot.com

    Marine

    ReplyDelete