monday inspiration: white dresses

Click on images to see sources.

If there is one thing I really want for this spring, is is a simple white dress. People usually refer to the little black dress as a perfect basic dress, and I agree, the ones I have are very versatile and easy to wear. But at the same time, I feel much better in white, so a little white dress is the best option for me. The most perfect one would be the one on the second picture, but of course, it is from last year and so I am waiting is someone is going to make something very similar- although often the simplest pieces are the most difficult to find. 

Pokud je jedna věc, co bych si na tohle jaro opravdu přála, tak to jsou jednoduché bílé šaty. Většinou se říká, že základem šatníku jsou malé černé, a souhlasím, ty co mám já jsou jednoduché na kombinovaní a dají se vzít kamkoliv. Na druhou stranu se ale mnohem lépe než v černé cítím v bílé, takže pro mě osobně jsou malé bílé nejlepší volbou. Představovala bych si něco jako na druhé fotce, ty jsou ovšem (samozřejmě) z minulého roku. Nezbývá mi tedy než čekat, zda někdo něco velmi podobného nezačne vyrábět- bohužel to ale jsou právě tyto nejjednodušší kousky, co se nejhůře hledají.

22 comments:

  1. Je pravda, že basic kousky je těžké sehnat. Ale buď trpělivá :) Na něco narazíš :) V.

    ReplyDelete
  2. ani mi nehovor, už mesiac zháňam nejaké naozaj jednoduché, snehobiele šaty. nejaké som našla na axparis, velmi sa mi pacia tie na tretej fotke. uvažujem, že si kúpi látku a poprosím babku, aby mi nejaké ušila, lebo sa obávam, že také podľa mojich predstáv a za dobrú cenu ani nenájdem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A přijímá babička zakázky? :D Pokud nic nenajdu, tak si je asi taky udělám sama, protože takové, jako bych chtěla, asi nebudou moc těžké na výrobu, ale chybí mi střih a čas...

      Delete
  3. já mám poslední dobou nějaký skrytý sklony kupovat všechno bílé nebo černé, už to začíná být docela nuda, každopádně na bílé šaty nedám dopustit, daj se nosit na milion způsobů :)

    ReplyDelete
  4. ja zhanam biele saty uz asi sto rokov! Krasne su vsetky :)

    ReplyDelete
  5. vypadá to že bílá se hodí k přírodní barvě betonu :D
    taky se mi moc líbí ale mám pocit že mi bílá neslušé vubec...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesss, jakmile je někde seženu, jdu hledat betonové schody

      Delete
  6. všetky sú krásne :)
    najmä 1.fotka sa mi páči.
    držím palce, aby si nejaké zohnala. :)

    ReplyDelete
  7. biele saty su super, aj ja rozmyslam, ze si nejake tento rok zozeniem

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. čo ja viem, farby tebe seknú viac !

    ReplyDelete
  9. Jsem velmi polichocena! Mym cilem v tomto roce je si poridit vic bilych satu/veci. Bila je proste nejlepsi barva. A pak ji budu nosit v kombinaci s kobaltovou, cervenou a telovou a sedou a sea foam blue a s bilou a..... se vsim proste!

    ReplyDelete
  10. http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/cz/en/zara-S2013/363008/1206030/OPEN-BACK%20DRESS

    ReplyDelete
  11. Kupila som si v Mangu, podobne ako na druhej fotke, ale smotanove a maju kapsicky :)
    Biele saty su krasne.

    ReplyDelete
  12. Musim se přiznat, že poslední dobou se mi také líbí více bílé šaty než černé, hlavně teda proto, že ta bílá na jaro/léto je prostě hezčí :)
    A to jsem velkej milovník černé :D

    ReplyDelete
  13. Já podlehla bílým šatům už loni, nakoupila jsem si troje na různé příležitosti, je fakt, že koupit basic kousek je dost těžký, ty skvělé shift šaty jako na pátém obrázku bych brala všemi deseti...

    ReplyDelete
  14. Pěkný bílý šaty mají v COS: http://www.cosstores.com/Shop/Women/Dresses/Side_pocket_dress/46881-4435295.1#c-6192812

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty bohužel ve skutečnosti nevypadají moc dobře a ani mi nesedí..

      Delete
  15. Both treatments cаn aiԁe сouplеѕ whο may be
    exрοsed. Anοther hiddеn
    gem is the Barton Cгeеk Rеsoгt & erotiс massage.

    Couрles сan аlso сhoose the lovelу gaгԁen.
    Ϲovers and cover lift equipment. As mу facial finishes
    Νicοlе comments on hеr Ayurveda faсial trеаtments, Botox injections and miсrodermаbraѕion.
    It's particularly attractive in winter, is also fine if not performed in a quest for self-awareness.

    Also visit my blog post - tantra london

    ReplyDelete