winter hydration



Am I the only one who's skin becomes a dry monster in the winter? I guess not. When it gets colder I always need to add some hydrating product to my routine. My skin has been super sensitive lately (which may be due to the cold) so I am really careful with what I put on my skin, so I stick to my favorite brands Clinique & Caudalie and add some all natural products (as you could see on my Instagram ;)
My first beloved product is the Moisture Surge Overnight Mask by Clinique. I love Clinique's night produts as they really work wonders and you wake up undoubtly prettier. This one is a mask you put over everything you would put on normally on your face before sleeping (so in my cas over the DDMGm the Turnaround Overnight cream and a serum) and it adds some much needed moisture to the skin. 
Second, Caudalie's Nourishing Body Lotion. This is a product that I tried from a tester before buying it full size and the first body lotion to ever impress me. It sinks into the skin really fast so it is not sticky (I hate sticking up to everything when using body lotions), nourishing and very well recieved by my skin. Also, I really love the subtle almost inexisting smell of it- most body lotion I have used have too much perfume and that makes me sick.
And last but not least, Saloos Organic Shea Butter. I am a big fan of shea butter in cosmetic especially on my hands as they get SUPER dry in the winter. Once I stumbled upon this little jar and thought that it could help when my hands get flaky and hurt from the dryness. It really does wonders- a little of it soothes my skin and heals it. I would recommend it to anyone with very dry hands (and obviously, you can use it on othe body parts too).


Jsem jediná, komu se v zimě extrémně vysušuje kůže? Předpokládám, že ne. Když se ochladí, tak musím chtě nechtě k mým každodenním přípravkům přidat ještě pár hydratačních. Do toho mi strašně zcitlivěla kůže (možná právě i kvůli zimě), takže si dávám opravdu pozor, jaké přípravky používám, a zůstávám u mých oblíbených značek Clinique a Caudalie, ke kterým jsem přidala ještě pár 100% přírodních produktů (jak jste si mohli všimnout na Instagramu ;)
Můj první zímní oblíbenec je maska Moisture Surge Overnight Mask od Clinique. Noční přípravky od Clinique jsou nejskvělejší, protože se ráno probudíte viditelně krásnější. Ani tohle není výjimka: prostě si masku dáte přes všechno, co si na obličej dáváte na noc (v mém případě DDMG, krém Turnaround Overnight a nějaké to sérum) a ráno je vaše pleť krásně hydratovaná. Je to takové to něco extra, s opravdu viditelnými (a cítitelnými) výsledky.
Druhý produkt je Nourishing Body Lotion od Caudalie. Ten jsem nejdřív měla jako malý tester a je to první tělové mléko, co si mě získalo. Na rozdíl od všech ostatních, co jsem zkusila není lepivé (tím chci říct, že po jeho použití se nelepíte na vše okolo vás), rychle se vstřebává a má kůže ho má prostě ráda. Taky mi je na něm sympatické, že parfém má opravdu jemný- nejednou se si stalo, že se mi z příliš silné parfemace tělového mléka udělalo nevolno.
A poslední a neméně skvělé je 100% Bio Bambucké Máslo od Saloos. Bambucké máslo je jednou z mých oblíbených složek v kosmetice, obzvlášť ráda jej mám v krémech na ruce, které mi v zimě extrémně vysychají. Jednou jsem na tento kelímek narazila v DM  napadlo mě, že by mi mohl pomoci v případě, kdy už mám ruce šupinaté a bolavé. A účinkuje opravdu skvěle- i málo ho ruce zklidní a pokožku uzdraví. Rozhodně ho doporučuji všem podobně suchorukým (a samozřejmě ho můžete použít i kdekoliv jinde).

4 comments:

  1. Kdyz mam kuzi nejsussi klidne pouziju modrou niveu na noc(na oblicej) zabira to! Jinak v zime kazdopadne neco navic to chce. Hlavne casteji pouzivam clarisonic, jak neni slunicko trpim jak zvire ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně Nivea nevyhovuje tím, že je straaašně hutná :/ Jinak Clarisonic bych někdy ráda vyzkoušela.. mým porblémém je, že ty peníze vždycky utratím za boty :D

      Delete
  2. Tohle bambucké máslo mě vůbec nenapadlo. Pořád přemýšlim, co si koupit na bolavé a suché ruce. Děkuji za tip! :))

    EJNET

    ReplyDelete
  3. prave tohle bambucke maslo jsem mela a uprimne nejlevnejsi Balea/Isana s ureou mi udelala neporovnatelne lepsi sluzbu. Bambucke maslo zanechavalo tak akorat mastny film a hydratace pri nejlepsim prumerna

    ReplyDelete