happy




Wearing H&M's Fasion Against Aids top & Conscious Collection shorts, Parfois belt, self-made clutch and the bangles are vintage, Sonia Rykiel for H&M and DIY.

Poslední dobou mě hodně baví kořenit jednodušší kousky oblečení mnohem barevnějšími doplňky. Už mám prostě naprosto letní náladu, aby taky ne, o víkendu bylo chvílema (prý) až 28 stupňů, ale občas zahlédnu nějakou Španělku v kabátu a přes týden (kdy bylo "jen" 23) mi holky sahaly na nohy, aby se ujistily, že nemám punčocháče. Musela jsem jim vysvětlovat, že u nás (někdy) chodíme dole bez jakmile je nad 10°C a to jste měli vidět tu hrůzu v jejich očích (a já z toho samozřejmě měla strašnou srandu). V parku jsme navrátili mamince ztraceného chlapečka, konečně jsem viděla Gaudího Casa Batló, strávila jsem plno časo s úžasnýma lidma, suma sumárum perfektní víkend. 

I like spicing up simple outfits with some much more coloured accessories. My mood have been very summer-ish lately, when its is 28°C what else would you want. But I still meet some Spanish girls wearing coats and during the week when it was "only" 23°C my friends at school were touching my legs to make sure I was not wearing tights. I had to explain that we (as the Czech) go bottom-less when it is more that 10 degrees and you should see thair frightened looks (and my amusement). We returned back to his mum a lost boy, I visited Gaudi's Casa Batló and spent most my time with amazing people, it was the perfect weekend.

Photos: Alban

34 comments:

  1. na můj vkus je to až moc předoplnkovaný, ale u tebe to vůbec neva.. jsi strašne optimistická, radost na tebe koukat:D

    ReplyDelete
  2. Jé tak to ti závidím já už taky chodím bez punčošek ! Sluší ti to a moc se mi líbí kombinace býlích šortek a červeného pásku :))

    ReplyDelete
  3. Ty kraťasy s výrazným páskem vypadají skvěle! Ta Barcelona ti celkově strašně prospívá! Sluší ti to moc :)

    ReplyDelete
  4. Ty brýle jsou skvělý :))) závidím ti to počasí, ale tady už se taky chvílemi objevuje sluníčko :)

    ReplyDelete
  5. boticky by som si pozrela z blizka, ale inak nic nemá chybu!

    ReplyDelete
  6. jééé, 28 stupňov??? tak to ti teda závidím! u nás je teda max. 7, prudko zamračené a prší... o nohách bez silóniek môžem len snívať :D

    no vidno že "leto" si už plne užívaš!! :) a vyzeráš pritom krásne!! :D

    ReplyDelete
  7. Nádherné kraťásky, super fotky. <33

    ReplyDelete
  8. Tak to je skvělý! Španělsko Tě dělá ještě krásnější! :)

    ReplyDelete
  9. ty kratasky jsou uzasny, moc ti to slusi! a ta posledni fotka je proste super, fakt letni:)

    ReplyDelete
  10. Kraťásky a krásné nožky - ideální kombinace.

    ReplyDelete
  11. boží outfit!! a ty náramky jsou nejvíc super! :)

    ReplyDelete
  12. Ty šortky vypadají fantasticky!:)

    ReplyDelete
  13. Pokud je nad 10C, tak nosím stále silonky. Je mi jinak šílená zima.
    Chci do Španělska, tam musí být teploučko! =)

    ReplyDelete
  14. :-O dokonalé fotky! :-) Vyzerás skvele :-)

    ReplyDelete
  15. krásný outfit v krásném prostředí..:)

    ReplyDelete
  16. Po dlhšej dobe sa mi to opäť páči (:!
    (tvoj outfit)

    ReplyDelete
  17. velmi pekne :-)
    ak budes mat chut nafot nieco od gaudiho :-)

    ReplyDelete
  18. Já bych to radši bez náramků...a top tě rozšiřuje, ale kraťásky pěkný :-)

    ReplyDelete
  19. tyjo..ty studujes architekturu ve spanelsku?:O drsnyy....krasny modely..hezky hravy barevny extra....ˇˇ^^

    ReplyDelete
  20. Ta mikina je dokonalá, nosila bych jí pořád a to jsem jí původně vzala pro Prince.)
    Těším se na tebe!

    ReplyDelete
  21. Ta kombinace náramků mi připomíná něco od MIU MIU.
    Skvělé barvičky:)
    http://czech-chicks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. ani nevis jak ti ty sortky zavidim, nadhera!

    ReplyDelete
  23. Naozaj krasne fotky, to pocasie ti zavidim u nas to opat ide s teplotami dole:(

    ReplyDelete
  24. anoo neznášam pančuchy!
    včera bolo 11 a nemala som ich :D

    ReplyDelete
  25. You look great in these colors, I love the mint colored top and the red belt is so cute. Nice post

    xoDale

    ReplyDelete
  26. Na mladu babu so skvelou postavou je to moc...vyťahane (??)...Mne to pride ako keby si tehotna a snažíš sa to zamaskovať :)

    ReplyDelete
  27. na tyhle kraťásky jsem dneska koukala a uvažovala o nich... a lépe, než je máš ty na sobě, vypadat prostě nemůžou. Asi se pro ně vrátím ;-)

    ReplyDelete
  28. no, hned to vyzera lepsie, ked ten clutch nie je taky narvaty, velmi dobre..moc pekne..:D

    ReplyDelete