purple rain







Wearing: blazer, socks & cuffs from H&M, Zara shoes and Zara kids playsuit

Inspirace zde je myslím docela jasná: Jil Sander S/S 2011, velké květiny & colour blocking. Poslední dobou hodné tíhnu spíš ke studenějším barvám jako modrá a zelená, docela změna oproti zimě, kdy jsem nenosila skoro nic jiného než červenou. Overal jsem ukradla sestře při své návštěvě Prahy, nebo ukradla, to se ani nedá říct, vzala jsem ho na výlet. Vlastně praktikujeme mezinárodní výměnné zájezdy pro naše oblečení. Normálně na kytičky moc nejsem (ehm, nelži Adélo), ale kombinace barev na něm neuvěřitelně aktuální a k tomu je na něm něco prostě úžasného. Nebo v něm. Nohy, to je ono.

I think here is a clear inspirantion by Jil Sander's S/S 2011, big flowers and colour blocking. I have been chosing mainly cold colours such as green blue lately, which is quite a change from winter, when I was basicaly only rearing red. I stove the playsuit from my sister in Prague, well I did not steel it, I make it come with me on a vacation. International clothes exchange that is. I usualy don't like flowers (ehm, please don't lie Adela). but the mix of colours is incredibly actual and there is something amazing about it. Or in it. Legs, that's it.

Photos: Karolina

55 comments:

  1. jů vypadá to super :) tak svěže :) hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Adélko! Sleduju tě delší dobu a fandím ti, jen jednu otázku si neodpustím- nepřemýšlela jsi o změně image? Jsi začínající módní ikona a byla bys hvězda, kdyby ses uměla prodat! Jsi krásná, štíhlá, inteligentní, samostatná atd., tak nám to ukaž :-) Narovnej se, vytrhej si obočí, zakryj nedostatky modelkovským make-upem, pózuj na fotkách.. Nekritizuju tě, chraň Bůh- mám tě ráda a líbí se mi tvůj styl, jen vylez z koutku a nebuď dál šedá myš! Máš na víc!! :-)

    ReplyDelete
  3. jéé to se mi moc líbí!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Teda wow, v tomhle jsi fakt kočka!!

    ReplyDelete
  5. :D tebe číst je prostě sranda...krásná kombinace..kids? playsuit superkup

    ReplyDelete
  6. wow, super, moc se mi to líbí a hlavně Ti to sluší a věřím Ti to .-)))

    ReplyDelete
  7. Ten overal je úžasnej :) Dobře si ho ségra vybrala ;)

    ReplyDelete
  8. skvělej overal, fakt je dětskej.)?
    http://klarule.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Krásné!

    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jé to je skvělý ! Podporuju ponožky :)) pozdravuj je

    ReplyDelete
  11. Skvělý overal, škoda, že takový ségra ve skříni nemá.

    ReplyDelete
  12. Anonym: tenhle blog je založený na principu ukazování toho co nosím. Co nosím, ne co si obléknu dvakrát za týden na půlhodinové focení. Nejsem modelka a pózování mi jde asi tak jako katalánština: můžu se snažit ale nedopadne to dobře :D Jo, mohla bych strávit plno času malováním se, pózováním atd atp, ale pak bych to tady na blogu nebyla já. Někomu by se to možná líbilo víc, ale mně vadí fashion-blogová neupřímnost :) A jak můžu vypadat jako šedá myš se zářivě zelenýma ponožkama? To je zlýýýý!
    Klárule: fakt je dětskej ale to já jsem v duši taky :D
    Mischele: ponožky děkují a posílají pozdrav plný vůně aviváže

    ReplyDelete
  13. Ten overal je úžasný! :) Ségra ho vybrala dobře. :)

    ReplyDelete
  14. Myslím, že zahraniční pobyt overalu jen prospěje a ledaccos se přiučí. Třeba pozná i to, že ve Španělsku to jedný holce v něm bude slušet!

    ReplyDelete
  15. nejlepší...barevné ponožky v botech na podpatku.

    ReplyDelete
  16. beautiful colours! amazing print as well! Love this look!

    www.elekonchicboutique.com

    ReplyDelete
  17. mas krasny nohy!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Overal je bozi a fakt ti slusi, ale ja dneska zeru ten naramek!

    ReplyDelete
  19. tak ty kyticvky jsou genialni, vypadas paradne! dobra vypujcka :))

    ReplyDelete
  20. Máš pravdu, Ádi :-) dělej si to po svým, hlavní je, že z toho máš (máme) radost :-)

    ReplyDelete
  21. Milá Adélo, outfit je výborný, ale stejně...Oblíkej se cokoli chceš, měň účesy, náramky i barevné ponožky jak chceš, důvodem proč sem budu chodit je stejně tvůj humor a sebeironie:D Díky za úsměvy, které tvé popisy vzbuzují. Držím palce!
    Anna

    ReplyDelete
  22. OO toto sa mi neuveritelne luubi! tie zelene ponožky su genialne! <3

    ReplyDelete
  23. Adél - tleskám za tvůj názor ke komentáři anonyma. Možná proto jsi mi tak sympatická - jsi lidská. :)Pokračuj v tom, co děláš - jde ti to skvěle!

    ReplyDelete
  24. Muj bratr overaly bohuzel nebo bohudik nenosi :D Libi se mi boty, chci detailni fotku, hehe :))

    ReplyDelete
  25. ou jez! :) pááči sa veru páááči sa! .)

    ReplyDelete
  26. Mezinárodní výměnné zájezdy mě velice pobavily :D Pěkné. To se tak někdo má, když nemá na hrudníku dvě lentilky a ví, že mu to nespadne...

    ReplyDelete
  27. ou maj gáááš :D tak ted, v tuto chvíli, potřebuji overal!! ♥ sluší ti to naprosto ..a jarně ♥ -
    .)

    ReplyDelete
  28. Ty ponožky jsou skvělý nápad :)

    ReplyDelete
  29. To je prostě super :). Takhle odvážně oblečené ženy bych chtěla potkávat v ulicích našich měst! Máš hezké nohy :). Tereza

    ReplyDelete
  30. tak do toho overalu jsem se zamilovala......

    ReplyDelete
  31. Ahoj Adél, moc hezký! Sluší Ti to:) Ten blazer, není to ten co mí i Sandra ve svém posledním postu Letná vol.2? Moc se mi líbí...nevíš jestli je už v prodeji? Děkuju moc za odpovědˇ

    ReplyDelete
  32. ten overal je bohový!
    a takýto farebný ponožkový štýl ma u teba veľmi baví

    ReplyDelete
  33. To sako máme stejný se Sandrou a myslím že by v prodeji mělo být za chvilku, teď jsem ho ještě nikde neviděla.
    Děkuju za komentáře, s tou sebeironií se ale musim strašně snažit, protože jsem strašně egocentrická a to je pak těžký si dělat srandu sama ze sebe :D

    ReplyDelete
  34. Ano, Adél, máš tak krásné nohy, že Ti je snad začnu závidět (a to se u nohou nedělá:)! Fialová je moje fejvrit kalr!!! A takováhle fialová, ta je úplně nejlepčejší. Když je vedro, tak člověka "zchladí", naopak v zimě zase červená "zahřeje"!!!

    ReplyDelete
  35. Adél,
    ze všech tvých postů jsem maximálně odvázaná :-))a vždy se nemůžu dočkat dalšího. Jsi kočkoidní, svá a vtipná tak, že se pokaždý klátím ze židle :-))
    Klára

    ReplyDelete
  36. totálně tvůj nejlepší outfit!

    ReplyDelete
  37. Hele, docela začínáš aspirovat na mou nejoblíbenější bloggerku, což je zlý, protože možná po víc jak roku vyšoupneš z tohoto postu Sandru :D Strašně se mi líbí, co nosíš+jak píšeš.)

    ReplyDelete
  38. mas dokonale nohy :)

    ReplyDelete
  39. prostě super
    http://www.fashionprincessmia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. overal je paradni a moc ti sekne!

    ReplyDelete
  41. gorgeous blog! keep up the good work!
    would love your support for mine!
    xoxo
    www.misskatatny.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Nadherne pro oci :) musim sokovane uznat, ze mas tak originalni styl, ze pro me patris co se koukani po necem zaimavem tyce prevelice superzajimava a originalni v celosvetovem meritku, nebot me posledni dobou nudi i blogy veeeelice popularni po celem svete, porad mi prijde vse to same... ty same kombinace, ty same veci s retezcu i prehlidkovych mol, ale Tvoje modely maji dusi... ve Spanelsku ses tak dokonale nasla az to neni mozne.

    Mej se nadherne, coz zajiste mas *

    ReplyDelete
  43. http://www.teawithteckoo.blogspot.com/

    ReplyDelete