triangular










Wearing an H&M dress, a Billabong belt (don't forget that deep inside I am a surfer!), Prada shoes and a ring and clutch of my own design

Murphyho zákon pro bloggery praví: "V den, kdy máte naplánováno slunečné focení, poněvadž celý pracovní týden svítilo slunce a předpokládáte, že to tak bude i nadále, se ta zářivá potvora prostě neukáže." Ale upřímně, i přesto, že je za mrakem, už je příjemně teplo a bez punčocháčů není zima na nohy. Takže jsem se rozhodla vytáhnout své nové jaro-letí šaty, společně s vlastnoručně vyrobenou kabelkou a prstýnkem. Společný prvek všeho? Stejná barevná škála a trojúhelníky. Růžový základ a zbytek se odvíjí od potisku na šatech. Mimochodem šeříková barva na nehtech je momentálně moje naprosto nejoblíbenější, je strašně roztomile jarní, dívčí a přitom neobvyklá a hodí se naprosto ke všemu. Trojúhelníky na potisku, ve výstřihu, na pyramidkách pásku, na pyramidce na prstýnku a na špičce bot. Jen si teď říkám, že ta kabelka je trošku mimo mísu. Obdélníková, no fuj. 

Murphy's law for bloggers says: "The day you have planned to shoot outside on the sun, because it had been shining the whole week and you presume that it will keep on shining, the filthy beast doesn't show up." At least it is warm enough to go out without tights and catch a flu. So I decided to take my new spring-summer dress for a walk, together with my hand made bag and ring. The point in commun? Colours and triangles. The pink is the base and the rest evolves from the print on the dress. By the way the lilac nailpolish is my favourite right now, so cute and springish, girly and rare at the same time. And triangles on the print, on the décolté, on the belt, on the pyramid of the ring and the pointy shoes. But I realise that the bag feels a little awkward. Rectangular, ew.

Photos: Alban

89 comments:

  1. I ta kabelka je vlastní vyroba??Skvělá, miluju ji, stejně tak jako šaty a prstýnek:)

    srnazbrna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tak ty první dvě fotky jsou nej nej nejdokonalejší!

    ReplyDelete
  3. Fotka číslo 1 a 2 = An Education!
    Jsi krásná, sluší ti to tady a tenhle styl ti skvěle padne :)

    ReplyDelete
  4. tyhlety šaty jsem strááášně chtěla! úplně nejlepší jsou!

    ReplyDelete
  5. tak timhle si me odrovnala..kdyz jsem videla tu prvni fotku, tak jsem nejdriv myslela, ze je to nejaka modelka!

    ReplyDelete
  6. Nevím jestli to chceš slyšet, ale i s tím mikádem jsi celá tak...neotřele elegantní! :)

    ReplyDelete
  7. Tohle se vážně povedlo :)

    ReplyDelete
  8. Teď jsem se zamilovala do růžových šatů, šeríkového laku, trojúhleníků a černých špičatých botiček... a do Tvých komentářů .D

    ReplyDelete
  9. v noci se ti vkradu do bytu a vyloupím ti šatník jestli to bude pokračovat!:D

    ReplyDelete
  10. tie saty su naprosto uzasne!! toto s ami na tebe velmi paci!! superske

    ReplyDelete
  11. Tak na těch fotkách ti to uplně neskutečně moc sluší. Jsou strašně krásný a ty taky.

    authenticwear.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Milá Adélko, z tebe se na stará kolena stává romantička!
    Zdá se mi to, anebo jsi snědší? A pokud ano, pak ta tmavší barva ti neskutečně přistane. Asi se začínáš jižansky asimilovat (a s plynulou katalánštinou už tě asi nepoznáme) :-)
    Obdélníková kabelka se ti moc povedla! Mě by lákalo ji pošít korálky (klidně ve tvaru trojúhelníků), anebo na jezdce zipu uvázat korálkový závěs (zase fialový).

    ReplyDelete
  13. Moc se mi líbí kombinace šatů s tím páskem!

    ReplyDelete
  14. proste ses nasla a nasla ses skvele

    ReplyDelete
  15. ty jo, ty se činíš v poslední době...a jako vždy konáš skvěle!
    je fajn vidět i jinej styl než ten typickej blogerskej.)

    ReplyDelete
  16. Tyhle šaty, ty ušili pro tebe, opravdu krásný! .)

    ReplyDelete
  17. tie šaty sú nádherné :)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. velmi pěkné fotky, můj favorit číslo 2! krásné šaty
    http://natalovo.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. the dress is gorgeous! and the ring!! <3

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Hanny: I ta kabelka :)
    Evžena: to mi lichotíš, nám trpaslíkům se takové věci normálně neříkají :)
    Veronika F.: tak to budu spát s jedním okem otevřeným :D
    Ef: nejsem snědší, to dělají ty fotky, jsem bílá jako tvaroh. Plynulá katalánština je trošku utopie :)

    ReplyDelete
  21. Tie šaty sú ňami ňami ! VYzeráš v nich krásne :)
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ty šatičky jsou parádní a samozřejmě jim hrozně prospěla tvoje troúhelníková "interpretace." Taky jsem o nich přemýšlela, ale než jsem se rozmyslela byly fuč...

    ReplyDelete
  23. Tady jsi úplně úžasná :)) ty šaty se mi líbily už na ramínku, ale na tobě jsou milionkrát hezčí ;) Mimochodem jak se vyrábí kabelka? Mě teda trošku připomíná polštář :D?

    ReplyDelete
  24. ty saty jsou moc pekne a slusi ti, a ty vlasy jsou proste bozi, podle me je to ten pravy uces pro tebe, uz jak jsem ho videla poprve, tak mi se mi to libilo strasne moc a ted proste patri k tobe..

    ReplyDelete
  25. A já bych řekla, že na tobě není mimo místů vůbec nic :) Dokonalost. A surferem v koutku duše zůstaň, nikdy nevíš, já si taky nechávám malé místo pro podobné záblesky minulosti:) Moc ti to sluší!!

    www.beawesomekitty.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jé to je strašně super a vypadá to tak profesionálně ;)

    ReplyDelete
  27. o té kabelce som si to taky pomyslela :)
    ale jinak se mi to líbí !

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  28. Prva a posledna fotka sa mi najviac pacia :) Ale na vsetkych perfektny outfit :)

    ReplyDelete
  29. Wow, ta první fotka je úžasná :), vypadá hrozně profesionálně)). Šaty jsou super).

    ReplyDelete
  30. Skvělé šaty, krásné fotky. Moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  31. Já se těšila na look co mi utrhne oči :-D ale tohle je dobrá náhrada. Vypadá to celé tak mile :)

    ReplyDelete
  32. doladěné to posledního detailu,
    to se mi líbí! :)

    a až najdu hezký trojúhelníkový šutr někde, asi se budu opičit s prstýnkem. je totiž super!

    ReplyDelete
  33. nádherná úvodní fotka a nádhernej prsten. uuu

    ReplyDelete
  34. jé, ty máš tie najkrásnejšie šaty!

    ReplyDelete
  35. Ty šaty na tobě vypadají neskutečně...hmm, čím to asi?:)

    ReplyDelete
  36. Ta první fotka je jak z nějakého filmu. Naprosto nejvíc nádherná.
    Sluší Ti to... =)

    ReplyDelete
  37. Lucy: Vyrábí se jako povlak na polštář :D Je to vlastně jen přeložený obdélník, přišiješ na to zip a pak okraje k sobě. No a chce to taky začistit okraje, plánuju ještě jednu, tak sem pak kdyžtak dám návod :)
    Mici Milovaného: děkuju moc, speciálně po tom, co jsem nedávno prohlížela starší fotky a říkala jsem si jak jsem blbá, že jsem to shodila :)
    Véronique: cože ono ti to neutrhává oči?? Čekala jsem kdy s tim někdo přijde hehe
    Hanyzka: to bude ten můj neodolatelný šarm :D

    ReplyDelete
  38. tu kabelku jsi vyrobila??! obdiv! je skvělá.)
    a sluší ti to úplně neskutečně, ty šaty jsou parádní:)

    ReplyDelete
  39. Ty šaty ti pravda, velmi sluší. Líbí se mi celý post !

    ReplyDelete
  40. That dress is so cute! I love it!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. tak ty šaty jsou oficiálně boží!

    ReplyDelete
  42. Skvělý, skvělý, skvělý. Kromě toho že ti to moc sluší, tak celkově je to jeden z nejpovedenějších fotošůtů vůbec :)
    pravda, obdélník je teda mimo mísu, ale tak...přimhuřme oko :D

    ReplyDelete
  43. Vyplatilo se počkat si na tenhle post. To si myslím, že jsi zas ty :-) A taky musím pochválit tenhle odstín na vlasech. Krásný! Vero

    ReplyDelete
  44. pekne saticky, ale ta kabelka, tak tym si to zaklincovala, ani nie tak ze je obdlznikova, ale tym, ze je totalne napchata...:D, ale ma velmi peknu farbu..
    ev ev

    ReplyDelete
  45. dneska tleskám! fakt krásný. (až na tu kabelku - ooops)

    ReplyDelete
  46. uzasne saty, strasne prijemna kombinace vseho dohromady!

    ReplyDelete
  47. na ty saty jsem nemela odvahu, i kdyz jsem si je zkousela. davam velky plus tvemu ucesu.

    ReplyDelete
  48. ty šaty jsou nádherné. je to aktuální, nebo minulá kolekce? chtěla bych je ;)

    ReplyDelete
  49. Boty jsou z Itálie, z jedné zapadlé vesničky jejíž jméno si nepamatuju :)
    Sibiřanka: aktuální, ale už jsou podle všeho vyprodané

    ReplyDelete
  50. DOKONALÝ ŠATY!!! ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  51. když jsem se letmo podívala na první fotku, myslela jsem, že je na ní Katy Perry!
    Ty šaty vypadají skvěle! <3

    ReplyDelete
  52. Saty su neskutocne. Like :)

    amourauvogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Krásný botičky a ještě krásnější šatičky :)

    ReplyDelete
  54. Super šaty, tady se mi moc líbíš :)

    ReplyDelete
  55. DOKONALÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

    Koukni se prosím na můj blog...můžeš přidat komentář...moc by mě potěšil:D a nejvíce by mě samozřejmě potěšilo kdyby si mě sledovala...DĚKUJIIII...já tě sleduji

    www.likeadivaweb.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. juu! šaty jsem obdivovala v katalogu H&M pro spring/summer 2011 a jak tak vidím, nevypadá to ale vůbec špatně na holce, která nemusí být ani modelka!;)

    ReplyDelete
  57. Skvělé, moc:) A jsi fakt vtipná, baví mě číst ty tvoje popisky:))

    ReplyDelete
  58. pozeram na starsie prispevky a na tie nove. Porovnavam a nemozem si pomoct - tato nova tmava farba vlasov ti proste neskutocne sekne!

    ReplyDelete
  59. Je to úplně geniální. Všechno, dohromady, hlavně na Tobě. Nádhera!

    ReplyDelete
  60. Krásný post, krásné šaty, krásné fotky:) Moc ti to sluší.

    ReplyDelete
  61. Nádhera!! Jde z toho krásná jaro-letní energie =)) a ten lak je úžasný taky jsem si chtěla podobnou barvičku koupit =)

    ReplyDelete
  62. ouuu! poprve za celou dobu co sleduju tvuj blog, musim rict, ze dnes ti to vazne sekne! tedy, upresnim, obleceni je u tebe vzdy super! ale dneska mas krasne vlasky a hlavne make-up! tyhle fotky se ti povedly! a jsi na nich kocka! :)

    ReplyDelete
  63. Tyhle vlasy ti strašně sluší!! a celkově ty fotky..opravdu kráásnéé!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ty šaty jsme si zkoušela na slevách, ale nějak mi nesedl ten výstřih vzadu... Ale tobě moc slušej :)
    Quisiera vivir en Barcelona!

    ReplyDelete
  65. Ty balerínky jsou dokonalý!!! :)

    ReplyDelete
  66. really nice spring outfit and your hair is gorgeous
    x

    ReplyDelete
  67. Paragraph writing is also a fun, if you be acquainted wіth
    after that уou can wгite otherwise it is difficult tο
    write.
    My blog ; cheap prom dresses

    ReplyDelete