welcome to the family!

H&M 2 in 1 tote


Kiko eyeshadow n. 138

Před čtyřmi měsíci jsem v H&M showroomu zahlédla tašku jako dělanou přímo pro mě (a pro dalších několik stovek miliónů zákazníků). Elegantní, jednoduchá, vrchní polovina z plátna, spodní z kůže, to vše spojené zipem a v maxiformátu. Dokonalá pro každou studentku architektury! Kdo správně počítá, tuší, že od poloviny prosince bombarduji Káťu & Káťu maily, kdy už konečně bude v prodeji. A včera jsem se konečně dočkala. Nejlepší na tom je, že to jsou vlastně dvě tašky v jednom: ten zip totiž není žádná dekorace, nýbrž se dá vrchní část skutečně odepnout a jelikož je ve spodní části všitý váček, takže se dá klidně nosit sama o sobě jako clutch. Tomu říkám economy-chic! Bude se skvěle hodit k minimalistickému barevnému oblečení... a k zářivě oranžovým očním stínům (které se budou hodit i k tomu oblečení hehe).

Four months ago I spotted in the H&M showroom a bag made for me (and for a few other millions of customers). Elegant, simple, half-canvas & half-leather united by a zipper and comming in a huge size. Perfect for a student of architecture! Since, I've been bombarding Kaťa & Kaťa with e-mails asking when it will finally hit the stores. Yesterday was the day. The best part is, the zipper is not only a postiche, it really works and the black part can be worn separately as a clutch. That's what I call economy-chic! It will look so well with minimalistic colourful clothes... and with bright orange eyeshadow (which will look great with the clothe too hehe).

Photos by me

36 comments:

  1. vyfoť odděleně, nějak si to zatím neumím představit ; )

    ReplyDelete
  2. trosicku mi pripomina ty celine shopping totes

    ReplyDelete
  3. Moc hezká taška! Fakt skvělá! ♥

    ReplyDelete
  4. a navíc tak trochu vypadá jako Celine! :)

    můžu se zeptat na cenu? něco takového potřebuju (nejen) do školy! i když už maturuju za pár.. ale prostě jo, potřebuju jí!

    ReplyDelete
  5. Ještě lepší by byla v jiné kombinaci než s černou (třeba s hnědou nebo oranžovou).

    ReplyDelete
  6. no saakrys! ne,ze bych studovala architekturu, ale tejne to vypada velmi lakave :)

    ReplyDelete
  7. ta je dokonala opravdu!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow love it! Love that bag, want it! :)

    http://themessenger-bag.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ta je fakt úžasná!! miluju účelný věci, který vypadaj skvěle :D

    ReplyDelete
  10. Tu bych si dala taky líbit.

    ReplyDelete
  11. tak ta kabela je skvela !

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  12. je naozaj krasna!Uz sa tesim ked ju uvidim na nejakom outfite!

    ReplyDelete
  13. Skvela! :) Uz se tesim jak ji nakombinujes s Tvymi barevnymi vecmi :)) moc moc

    Kiko stiny mam rada :) mrzi mne, ze nejsou v Cesku... nejblize v Drazdanech pro mne :)

    ReplyDelete
  14. Boo: neboj, všechno bude!! :)
    Adela Chloe: Stála 39.95 €, na cent přesně. A proč by se to neslučovalo s maturitou? :D
    Luci in Disguise: oranžová by se mi taky líbila, ale pro mě osobně je 100% nejlepší černá :)
    Nadia: já jsem zas zvědavá, jak dlouho budou držet, doufám že d-l-o-u-h-o

    ReplyDelete
  15. páni, je fakt krásná+praktická ;)

    ReplyDelete
  16. Taška je moc pekná a ako opisuješ aj veľmi praktická :D
    Veľmi rada nakupujem v Kiko, vždy si odtiaľ niečo prinesiem.

    ReplyDelete
  17. kabelka vypadá nápaditě :) moc hezký výběr očních stínů ! :)

    ReplyDelete
  18. Ta kabelka je super!:) Líbí se mi, že je vážně odepínací :D)).

    ReplyDelete
  19. Mamma mia, tá je fakt dokonalá! Presne môj cup of tea!

    ReplyDelete
  20. Adéla S.: supr, děkuji :) no za chvilku svaťák a pak už člověk na pár měsíců žádné knížky, sešity a notebook do školy tahat nepotřebuje přece.
    doufám, že je dostupná i v ČR. mám chuť pro ní zajít hned.

    ReplyDelete
  21. Adela Chloe: no jenže přece potřebuješ stylově tahat osušku na pláž, piknik do parku a pivo na fesťák, no ne? :D A měla by být i v ČR pokud vím

    ReplyDelete
  22. I really like the HM bag it's really cute^^

    ReplyDelete
  23. to je originalni napad! A vypada perfektne

    ReplyDelete
  24. Nejenže je taška pěkná, ale je i ukrutně praktická:) To se jen tak nevidí:-D Taky by se mi taková hodila do školy:)

    ReplyDelete
  25. chytrá taška!:) Mohla bys ji i vyfotit odděleně, zajímalo by mě jak to vypadá.

    ReplyDelete
  26. ta taška je výborná a stíny se mi taky líbí

    ReplyDelete
  27. Adéla S.: pravda, naprostá pravda! :)

    ReplyDelete
  28. Love that color and great blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. tak ta taška je opravdu úžasná :)

    ReplyDelete
  30. .. oukej, tak se těším teda na rozeplou, protože tady jsem ji ještě, stejně jako Adela-Chloe, neviděla.. zatím ; )

    ReplyDelete
  31. ja som ju videla pradávno u carline blomst a tiež som sa zamilovala!
    hor sa do nej s výkresmi!

    ReplyDelete