some people never change

Wearing: my favourite dress, my grandmother's jewlery, my great-grandmother's scarf and a headband Mummy got me in Paris.

Já, věk čtyři roky, colour blokující a doplňkující stejně, jako dnes. Všimněte si prosím  vrstvení doplňků, trend, který přišel o deset let později, colour blocking pak přišel o čtrnáct let později. Ať se mi teď někdo pokusí tvrdit, že neumím předvídat trendy. Anna Dello Russo by mohla závidět.

Me, age 4, colour blocking and accesorising as much as I do today.  Please take note of the layers of accessories, a trend that came ten years later, the colour blocking came fourteen years later. Who say I can't predict upcomming trends? Ha. Anna Dello Russo could be jealous.

Photo: babička <3

23 comments:

  1. tak to je super fotka!! vážně jsem se pobavila!!super komentář jsi k tomu napsala..evidentně máš cit pro módu od dětství:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Chtěla bych tu tlačítko "to se mi líbí". :-)

    ReplyDelete
  3. Nadpis naprosto sedí, byla jsi dobrá už tenkrát! :)

    ReplyDelete
  4. jééé, ty seš sladká!! :) a stylová k tomu;)

    ReplyDelete
  5. ahh to je naprosto roztomilé!;)

    ReplyDelete
  6. :D a bacha, máš čelenku s mašlí v době bez Blair Waldorf ;)

    ReplyDelete
  7. Wow, tobě je teprve 18? Já myslela, že přes 20!

    ReplyDelete
  8. to mě pobavilo:D už jako malá jsi byla krásná!

    ReplyDelete
  9. ...a taky vypadáš furt stejně ;D

    ReplyDelete
  10. Lucy: jBlair Waldorf si hrála s Bárbínkama, když já jsem vymýšlela co jednou bude nosit :D
    Luci in Disguise: je to zakódovaná šifra na to, abych začala používat krém proti vráskám? Nechci si to brát osobně :D
    Adél: no, mně přijde, že tam vypadám trošku jako prasátko hihi :)

    ReplyDelete
  11. Haha tak to mě pobavilo :) Neskutečně moc korálků, ale kupodivu to vypadá dost dobře na malé Adélce ;) Moc super!

    ReplyDelete
  12. :-)) miléé!!
    Aká je tvoja predpoved o 5 rokov? :-)

    ReplyDelete
  13. hahaha, tvůj colorblocking a doplňky nemají chybu!"

    ReplyDelete
  14. Předpověď na pět let bude nejspíš na nějaké fotce, kde mi je devět :)

    ReplyDelete
  15. vždyť colour blocking není letos trend poprvé..

    ReplyDelete