A&B










We were wearing: H&M jumper, shorts & socks, Uterqüe bag & sunglasses for me
and Zara pants, shoes & t-shirt, vintage shirt & Massimo Dutti bag for Barbora

Na víkend se za mnou přijela podívat má (") drahá (") sestra Barbora. Celý den jsme strávily obíháním obchodů (bezvýsledně) a snažením se být jedna na druhou hodná (ještě bezvýsledněji). "Jé hele velryba běží" (Barbora když jsem se snažila procházet se na fotky). "Vidíš tady ten čistě bílej flek na podlaze? To je jak jsem se válela smíchy po zemi, jak moc jsi vtipná" (Já). Nicméně, podařilo se mi ji zvěčnit na outfit fotky (jak ona tvrdí úplně příšerné), pro porovnání našich stylů. Ségra je o dost víc bohém než já, kdežto já (očividně) následuji diktát sezóny. Co máme společného? Slaďování detailů a vášeň pro plenění šatníku té druhé.
(Jakýkoliv komentář, co bude tvrdit že Bára je hezčí, bloňďatější, vtipnější, hubenější a má lepší styl než já (i kdyby to byla pravda), bude bude bez milosti vymazán a jeho autor bude navždy vypovězen.)

I got my little (") darling (") sister Barbora. We spent the whole day shopping (whithout an result) and trying to be nice one at another (even less results). "Oh look, a whale running!" (Barbora, when I was walking to make some pictures). "See that white area on the floor? That was me, laughing at the floor from you jokes)" (Me). Anyway I managed to take some snaps of her outfit (as she says "totaly hideous pictures". My sister is much more bohemian, I am (clearly) following this season's trends. What do we have in common? Matching the details and a passion for stealing one another's clothes.
(Any comment saying that Bra is prettier, blondier, funnier, thinner and has a better taste of style than me (even if it is true) will be deleted with no mercy and his author will be doomed forever).
Photos: Barbora & me

55 comments:

  1. vy ste ale skvela dvoja (ehm..tak si teda tie chvaly na adresu tvojej sestry necham pre seba..ale vyzera supersky!) a na tebe ma strasne bavia tie farbicky!! skvele ste dzifcata!

    ReplyDelete
  2. Tvůj styl, postava a celkově ty jsi zajímavá ta tvoje sestra je taková nudná no..:) ale obě moc hezký ;) PS: ty kraťasy ti dělají uplně dokonalý nohy!!:)

    ReplyDelete
  3. tvůj outfit je prostě dokonalej, skvěle vychytaný blocking.. sestra má krásnej pohodovej outfit.) tyhle dva nejde srovnávat.. jo a jste si hrozně podobný (ha, jak jsem všímavá, co....pozn. nejsem, ale musela jsem to napsat...)

    ReplyDelete
  4. Obě jste skvělé a moc vám to sluší!:)

    ReplyDelete
  5. páči sa mi kombinácia ružovej a oranžovej na nohách :)

    tvoja sestra je pekná! :D

    ReplyDelete
  6. já tě prostě žeru! hlavně to jak kombinuješ barvy baby!

    ReplyDelete
  7. Moc Vám to sluší děvčátka! :) Adél tvůj outfit je velmi povedený, moc se mi líbí botky a ponožky.

    ReplyDelete
  8. jste obě krásné)) a ségra má krásné boty!

    ReplyDelete
  9. ty tvý šortky a kabelka jsou uchvatný!!Jo a ještě obdivuji a chci ségřiny "žabky" odkud jsou prosím?:)

    ReplyDelete
  10. Adél - vypadáš bohovsky - naprosto úžasné.. :-*
    Barbora má krásné jméno (jako já - haha):D a skvělé botičky - můžu být vaše ségra? Prosííím :D

    Užijte si víkend a těším se na další fotky :)

    ReplyDelete
  11. ty boty s mašličkou jsou nejlepší a ta košile, sluší ti to, mooc!

    ReplyDelete
  12. Tvůj úsměv na první fotce je okouzlující.
    A taky se mi líbí kombinace barev outfitu. Zvláštní, ale působivé!

    ReplyDelete
  13. Ty zelené kraťasy jsou skvělé! Jen se divím, že nohy máš pořád v barvě pleti, a ne v barvě šortek. Já chvíli litovala, že se mi do kufru nevešlo topení.

    ReplyDelete
  14. Jsi moc krásná a tenhle outfit ti neuvěřitelně sekne, máš božské nohy :) Kam se hrabe tvá sestra :D

    ReplyDelete
  15. Nebudu riskovat vypovězení. Sluší vám to oběma. :D

    ReplyDelete
  16. obě jste skvělý, každá má něco jinýho :)

    ReplyDelete
  17. Uz ti niekto povedal ze sa podobas na Leighton Meester? :)
    kat.

    ReplyDelete
  18. Jste si dost podobné. Líbí se mi barva Tvého svetru, ale (promiň :-) učarovaly mě sandálky Tvé ségry.

    ReplyDelete
  19. aaa dokonalý color blocking <3 ty šortky jsou úžasný!!.)

    ReplyDelete
  20. vy sa neskutočne podobáte!! :D ja som si na prvý pohľad najskôr myslela, že na oboch fotkách si ty len v inom outfite!! :)

    ale obom Vám to moc sluší! Barča má krásne sandálky a ty! och, táto kombinácia farieb mi veľmi lichotí :D

    ReplyDelete
  21. Sluší vám to oběma:). Super kombinace růžové a zelenkavé. A na předposlední fotce máš úžasné nohy! Tereza

    ReplyDelete
  22. tie kraťasy s tým svetrom sú super, jedine tašku by som dala jemnejšiu. Ale eňo-ňuno :).

    ReplyDelete
  23. :D :D
    Oběma vám to moc sluší, o tom žádná, ale ty vypadáš zajímavěji a máš BOŽSKÝ nohy :)

    ReplyDelete
  24. jsi ten nejbarevnější člověk co jsem kdy viděla!! :) perfektní!

    ReplyDelete
  25. Ahoj Adél, moc vám to sluší! Je Tvá sestra starší? Měj se hezky

    ReplyDelete
  26. ty sortky, ty barvy! Megapovedeny.

    ReplyDelete
  27. květáčku oběma vám to tu sekne:))))

    ReplyDelete
  28. HOlky vyškuebjte si obočí a budete fakt krásný...

    ReplyDelete
  29. A není hezčí a není... Kombinace ponožek, výrazných barev, úžasných kraťasů... Jsi skvělá! Dost.

    ReplyDelete
  30. Miluji váš růžový svetr, mám podobný ^^ Růžovo-zelená kombinace je skvělá ♥

    ReplyDelete
  31. obě máte skvělý botky! :)

    ReplyDelete
  32. Děkuji za komentáře, nyní popořadě:
    Další členy rodiny již nenabíráme, mamince prý bohatě stačíme my dvě (jakože jí štveme) a ostatní členové rodiny si nás pletou i tak (AdeBarbora/Ba..déla).
    Jo, to, že se podobám Leigton, už mi to tady někdo několikrát psal :)
    Ségra je mladší, myslela jsem, že je to vidět!
    Škoda, že to obočí si nevytrhala Bambi Nortwood-Blyth, to by to určitě dotáhla mnohem dál ;)

    ReplyDelete
  33. Super zladené farby! a tie nohy! :-) ..vyhrada len k ponozkam v takychto botach.. tie asi naozaj nikdy neprekusnem :(

    ReplyDelete
  34. :) milionkrat receno: ta kombinace barev je skvela, a superskvely jsou ty ponozky, ktere jsou sice taky pastelove a jako oranzova tolik nervou, proste dokonaly.
    A segra: jeji styl je mi mozna trochu blizsi (jako ve smyslu, ze ja toto nosim) a kombinace hnede zvlast kuze a modre je skvela, takze taky palce vzhuru ;)

    ReplyDelete
  35. Jste si opravdu podobné. Zejména v obličeji. Sluší vám to!

    ReplyDelete
  36. Tvůj outfit je úžasný :), ta kombinace barve je úchyvtná)). S tvojí ségrou se to srovnávat nedá-má úplně jinej styl :), ale taky moc pěknej).

    ReplyDelete
  37. sladká jako bonbónek- jen se zakousnout! ;) miluji tvůj styl <3

    ReplyDelete
  38. Your best outfit ever!

    ReplyDelete
  39. Ach ty barvy!!!! Mám radši Tvůj pestrý styl!

    ReplyDelete
  40. Ta podoba je velka! Ale kazda jste sva. Tvuj barevny outfit je super!
    Mery - betterfeel.cz

    ReplyDelete
  41. jsem novej follower!! a máš krásnej outfit! a botky!!

    xxEvaa

    http://thefashionfairytaleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. toto je skvelé.paci sa mi ta troj kombinacia farieb..aj ked uz mi lezie celkovo ten colour blocking na nervy :D ale toto sa mi páči..aj ked ja farby moc nenosim..

    ReplyDelete
  43. Krásné obě! Tvé sladění barev je ale opravdu dokonalé :) a co bych dala za tak krásné nožky! ;)

    ReplyDelete
  44. bože,jsi tak úžasně opálená! já už chci na dovolenou. co nějaký speciál o životě v Barceloně?:)

    ReplyDelete
  45. I love the colorful outfit!

    I'm new here! want to visit my Blog?

    http://elliscocktail.blogspot.com/
    http://elliscocktail.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Love your outfit <3

    missy-daisy.com

    ReplyDelete