series of unfortunate events







Wearing: H&M t-shirt, vintage skirt, random hat & bangles Sonia Rykiel x H&M & Topshop

Huhůůů. Mám za sebou tak brutální týden, že můžu být ráda, že ze mě není sekaná. Všechno co se mohlo (i nemohlo) zvrtnout, se zvrtlo. Tuny práce, nestíhání psaní pro blog, zjištění že moje fotografie byly neprávem využity jistou galerií, vedro jako v pekle, esteticky velice přitažlivý půlmetrový červený kruh na zádech (overal s výstřihem + dvě hodiny poledního slunce), opadáním většiny budoucích mandarinek z keříku, nedostatkem fotografického materiálu, no jedna katastrofička za druhou (říkám katastrofička, protože katastrofy začínají až příští týden- zkoušky). Ale jelikož jsem duší optimista, našla jsem i světlé stránky! Skvělý klobouk skoro zdarma (když ho vydělíte počtem nošení), našla jsem obchod, kde prodávají perfektní boty na léto a zářivě oranžové kalhoty. Další plus? Jdu s dobou. Tohle tričko je pravděpodobně nejoblíbenějším tričkem sezóny. Nezávisle na mě si ho koupily tři další kamarádky. Jak říká Anna Dello Russo "Když máte s někým stejnou věc, je to jen důkaz toho, že jste udělali správnou volbu."

I've been through a really tough week, I guess I might be happy I didn't end up as meatloaf. A few unpleasant things happened, tons of work, not getting enough time to care about the blog, had pictures used by a certain gallery without permission, you know, one little catastrophe after another. But since I am an optimist, it had bright sides too. Found a hat almost for free (if you divide it by times I will wear it), a store where they sell the perfect summer shoes and a great pair of orange pants. And found out that three of my friends have this very same t-shirt. As Anna Dello Russo say "When you are wearing the same thing as a another person, it is the proof you made the right choice.


P.S.:věnováno Véčku, která udělala balkónový fotky kůl!

43 comments:

  1. Dneska ti to sluší moc! :)

    ReplyDelete
  2. Ač ty boty miluju, moc mi k tomu nesedí. Ale jinak krásná jako vždy. :)

    ReplyDelete
  3. narážíš na knihu "série nešťastných náhod" nebo nějak podobně? kdysi dáááávno jsem z ní kousek četla... prosím, jak se správně jmenuje a kdo je autor? google nepomáhá, asi to mám špatně. :)

    ReplyDelete
  4. Krasny kloboucek, muzu se zeptat odkud? :) jinak taky moc hezke boty, proste celkove velmi povedene a letni :)

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Miluju tu sukni, "opravdový poklad".
    Tričko je samozřejmost.

    ReplyDelete
  6. Děkuju za komentáře :)
    Sibiřanka: spíš narážím na svůj "krutý" osud, ten název mi prostě strašně vrtal hlavou, protože jsem ho už někde slyšela :)
    Ivet: nějakej obchod s levnou bižuterií, teď nevím název, ale vzpomenu si až půjdu okolo a pak to sem napíšu jo? :)

    ReplyDelete
  7. ta sukna je moc krasna, si taka svieza!..a klobuky klobky!...

    ReplyDelete
  8. hezké fotky! sukne , klobouk, domy a tak

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  9. Ano, udělala je kůl :P A skvělá sukně a boty! Katastrofičky už jsou zažehnány a katastrofy zvládneš ;)

    ReplyDelete
  10. Taky jsem ho chtela koupit, mno, zavahala jsem :)) Sukne je krasna a skvela s temi sandalky :)

    ReplyDelete
  11. Hezké boty, kde se dají koupit? :-)


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Takovouhle sukni sháním už snad bambilion let. Kouknu dolů a tak vintage. No jasně, pěkné sukně totiž tohle léto došly nebo co.

    ReplyDelete
  13. že už tu sukni stejně nikdy nebudeš nosit? vždyť vůbec není hezká, ani ti nesluší, tak já bych ti poslala svoji adresu...:D

    ReplyDelete
  14. no to se nedivim, ze to triko maj i lidi v tvym okoli..taky bych ho brala :-)

    ReplyDelete
  15. sukne ti slusi!!;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Teda...to je vážně moc dobrý!!:)

    authenticwear.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ta sukna je genialna! aj to tricko silno mozem! :)

    ReplyDelete
  18. i dig it :) love the pleated flowy skirt with a casual tee. and i mean, it's the beatles and who hates the beatles?

    ReplyDelete
  19. zlatá! :D super si! ja som tiez chcela to triko ale nejak bolo na môj vkus velmi kratke :D

    ReplyDelete
  20. Tak tak, to tričko už mám taky nějaký ten měsíc ve skříni...:)
    Marianna

    ReplyDelete
  21. krásny balkón! a sukňa tiež :-))


    Z

    ReplyDelete
  22. vypadáš úžasně! ta sukně je božská:))

    ReplyDelete
  23. sekne ti to! a to tričko je boží ;)

    (jitasekfashion.blogspot.com)

    ReplyDelete
  24. Wow, lovely outfit!!! Love the skirt, beautiful colour!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    ReplyDelete
  25. awesome skirt!i really like ur blog.i am following you.follow back if u like :)

    ReplyDelete
  26. Head to toe perfection! Milujem kombináciu voľnejšieho basic trika ledabolo zakasaného do sukne!

    ReplyDelete
  27. love this post..your blog is fab!! please please check me out and follow, let me know what you think! Can't wait to hear from you!

    kisses XX

    http://roses-are-blue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. mAS toho teda naozaj dost:)) ale paci sa mi tvoj optimizmus, mna by napr.dost stvalo keby mal niekto v okoli rovnake veci ako ja, ale ked sa na to vies pozerat s takym pozitivnym nadhladom, klobuk dole:)

    ReplyDelete
  29. skvělá kombinace! a opravdu závidím to krásný počasí! :)

    ReplyDelete
  30. ach ta sukně, moje milovaná barva!!
    www.chicchaquejour.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Adelo ukaz kozy konecne!

    ReplyDelete
  32. i love your skirt! just love it!!!

    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete