budget buy: mesh espadrilles

Espadrilles from Stradivarius

I bought these mesh espadrilles a few days ago and I haven't been wearing anything else ever since! Stylish, breathable & cheap (so no tears if anything happens to them during long summer nights)- these are my perfect shoes for summer.

Tyto espadrilky jsem si koupila před několika dny a od té doby jsem na nohou neměla nic jiného. Jsou stylové, prodyšné a levné (žádné slzy, pokud se jim při dlouhých letních nocích něco stane)- co víc si od letních bot přát?

19 comments:

  1. Už je mám <3 a jsou fakt nejbožejší!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. di do hajzlu. nikdo tě nemá rád.

      Delete
  3. No ty jsou ;) A ten sádrový ananas na druhé fotce, to jsi vyráběla ty? ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. tie su super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tak to jsou snad první espadrilles, které se mi líbí! :)
    Ela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně, vždycky jsem nad nima ohrnovala nos, ale tyhle jsou parádní!

      Delete
  6. Jsou perfektní! Já jsem si koupila celočerné z H&M a po týdnu intenzivního používání mám totálně sešlapanou podrážku. Snad ty tvoje dopadnou líp:-) Terka

    ReplyDelete
  7. krasne!
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Jsou úžasné! A ten sádrový ananas nemá chybu :o))

    ReplyDelete
  9. Ty jsou skvělé! Já doufám, že na ně též někde narazím! :)

    ReplyDelete
  10. Přesně na tyhle boty jsem se tam taky dívala, skvělá volba!!:)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  11. Ty boty jsou opravdu krásné :)))

    ReplyDelete