bermuda shorts

H&M sweater and shoes, vintage shorts & Bimby y Lola bag

Funny thing: in Prague even minimalist outfits look romantic. As you can see, I am trying a new silhouette again- Bermuda shorts are not the biggest trend on earth, but I am afraid culottes don't fit petite people too well, so this is my alternative. 
Also I finally bought a brilliant travel bag! I am crazy about crocodile embossed leather and I have been looking for a practical handbag for a while. I already held this one in my hands a few years ago (here), a friend of mine has it in black and I was like damn, I need a bag like that! (It was in sale the year before I came to Barcelona.) So when I bumped into someone who was selling it in grey I put it in my basket at the speed of light. The black had gold hardware and this has silver hardware which is better for me. Am I the only one to think bags look better with silver hardware? I don't have anything against gold and I have a lot of golden accessories but I don't see myself with a golden hardware bag. Well, you know, details that are so important for the future of humanity.

Praha je tak romantické město, že i v celku minimalistický ensámbl zde vypadá více romanticky. Jak můžete vidět, opět se snažím o novou siluetu. Prodloužené šortky nejsou ten největší trend na světě, ale obávám se, že kalhotové sukně nejsou pro menší lidi úplně stvořené. Tyhle jsem nosila už před mnoha lety ohrnuté a teď jsem moc ráda, že jsem si je tenkrát nenechala zkrátit.
Také mám konečně pořádnou cestovní tašku, do které se mnoho vejde a nic nemá šanci vypadnout. Líbí se mi snad úplně všechno z kůže s krokodýlím vzorem a tuhle kabelku jsem už v ruce držela (tady), má ji jedna má kamarádka v černé a já si říkala, že to je přesně ten typ kabelky, co bych potřebovala (v Barceloně se totiž prodávala rok před mým příjezdem).  Když jsem na ni narazila v internetové aukci, tak mi do košíku letěla rychlostí blesku. Černá verze měla zlaté detaily a tahle má detaily stříbrné, což mi vyhovuje víc. Jsem jediná, kdo si myslí, že kabelky vypadají lépe se stříbrnými detaily? Proti zlatu obecně nic nemám a mám i dost zlatých doplňků, ale občas se dívám na nějakou kabelku se zlatými detaily a říkám si, že se stříbrnými by vypadala mnohem líp. Znáte to, takové ty problémy strašně důležité pro budoucnost lidstva.

11 comments:

  1. úplně úžasný outfit! btw. ta poslední fotka je skvělá :))

    ReplyDelete
  2. Můžu mít asi trochu divnou otázku? Odkud máš ty (krásné) optické brýle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou od Stelly McCartney a vůbec to není divná otázka :)

      Delete
  3. podľa mňa záleží od typu a materiálu kabelky, ale vo všeobecnosti mám tiež radšej so strieborným detailom
    a tá posledná fotka je tak milo komická :D

    ReplyDelete
  4. Nejdřív mě dostaly kraťasy, potom kabelka, potom boty a když jsem sjela na poslední fotku, tak to všechno přebil pejsek :P

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Já jsem zase pro kabelky se zlatými ozdobami, přijde mi to elegantní :-) Jinak moc pěkný outfit :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Mila Adél, myslim, ze si prave prave vratila spat do mody bermudy a odteraz ich uvidime na kazdej fashionistke :)

    ReplyDelete
  7. nic se nevyrovná kvalitní cestovní tašce! :)

    ReplyDelete
  8. krasne sandaliky a ten havo nema chybu! :D zlatunky

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  9. krásný sandálky! <3



    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/



    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/


    ReplyDelete
  10. Na té druhé fotce máš krásně vyfoukané vlasy :)
    Pokaždé když si prohlížím tvůj blog, chci si založit svůj :D
    Jen tak dál:))

    ReplyDelete