parka time!


When you find something good just stick to it. Like this olive green parka / jacket which is just perfect for fall. This time I wore it with my leather skirt and over the knee boots to get a relaxed Sunday ensemble. Also, it is probably a dog friendly ensemble because two dogs came to say hi while we were shooting these pictures. Or maybe they went to say hi because they know my blog. Either way, olive and some leather and suede are the best things I could wear right know. 

Když narazíte na něco skvělého, tak se toho držte. Jako já této olivové parky, které je na podzim úplně nejlepší (na ten místní, u nás bych v ní asi zmrzla). Tentokrát jsem si k ní vzala mojí koženou sukni a kozačky nad kolena, což je podle mě pohodová kombinace na nedělní odpoledne. A asi to tak přišlo i těm dvěma pejskům, co mě za dobu focení přišli pozdravit (buď to anebo získávám ve Španělsku nové fanoušky). Každopádně, nenapadá mě nic lepšího, co bych teď mohla nosit, než olivová a trocha té kůže.

Jacket & shoes H&M, Massimo Dutti sweater, Zara skirt, Jane Koenig earcuff

9 comments:

  1. Ta parka má boží barvu a kozačky jsou skvělý!
    www.veshionlife.com

    ReplyDelete
  2. Věř, že nezmrzla, je tu 17 stupňů :-).

    ReplyDelete
  3. The over-the-knee boots are FABULOUS!
    Looking stunning as always!

    Wishing you a fabulous day,
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  4. Dokonalý outfit, kromě parky se mi mooc líbí boty...pecka! :)

    ReplyDelete
  5. Outfit je fakt hodně super ale hlavně - ty boty, ty botyy!!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  6. Moc pěkný outfit! ale asi jsem se zamilovala..Toho psa musím mít. Hned! :)

    Style Solution

    ReplyDelete