sweater weather


I am so lucky to own an extensive collection of sweaters. I love them. Wool, cashmere, mohair, any natural fibre is good for me and when the breezy wind comes I am more than happy to wear them all the time. This red number is from H&M's fall collection from last year and probably one of the least worn because it is red and I don't wear it that much. But this poppy shade is my favourite, actually the only shade of red you will find in my closet. I paired it with my good old pair of Levi's that might need a replacement, partially because the only way I can close them on after washing them is laying down. Not the experience you want to have in public restrooms. 
What is your favourite kind of knit? Any tips on where I could find some good affordable grey cashmere?

Mám to velké štěstí, že jsem majitelkou rozsáhlé sbírky svetrů. Celou ji miluji a cokoliv vlněného, kašmírového, mohérového či bavlněného s příměsí hedvábí má ke mě dveře otevřené. Jakmile se jen trochu ochladí, tak mojí velkou radostí je všechny svetry venčit. Tento červený je z minulého roku z H&M Studio kolekce a nejspíš jeden z těch méně nošených, protože je no, červený. Tato maková červená je moje oblíbená a jediná přítomná v mém šatníku, ale taky je dost výrazná, takže na ni nepřijde tak často řada. Taky jsem si na sebe vzala své staré dobré Levisky, které už by ale asi potřebovaly nahradit, možná i proto, že je zapnu jen vleže. To není zkušenost, co chcete zažít na veřejných záchodkách.
Jaké pleteniny máte nejraději vy? Nějaké tipy, kde bych mohla najít krásný šedý kašmírový svetr?


H&M sweater, Levi's jeans, Topshop shoes & Matt & Nat bag

15 comments:

  1. Adél, krásný! Mně se teď líbí kašmírové kousky z Manga, jsou za docela přijatelnou cenu, 100% kašmír )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty jsou moc pěkný, ale já bych tu šedou potřebovala o fousíček světlejší :) Ale možná skončím u bílýho :D

      Delete
  2. červená je v podstate fajn :) dlhšiu dobu som sa práve odtieňom červenej vyhýbala. potom som si kúpila tenisky s červenou a v rovnakej farbe ma stretol kašmírový sveter v sekáči.
    práve tam nakupujem všetky kašmírové svetre a hlavne tie šedé!! ako náhle príde zima iné ani nevyťahujem zo šatníka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ve Španělsku jsou sekáče straaašně probrané :( Pokaždé čtu jak někdo u nás shání kašmíráky po sekáčích, o tom si můžu nechat jen zdát...

      Delete
  3. Pekný svetrík a vieš s čím si ho viem ešte predstaviť?....púzdrová sukňa a lodičky :)
    Prajem pekný večer :)

    hardrockrepublica.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tak to je přesně barva a materiál pro mě. Škoda, že jsem ho loni v obchodě propásla. Až se budeš zbavovat, vzpomeň si prosím na mě :)

    ReplyDelete
  5. - mnau ♥
    a ja lovim v sekacich

    ReplyDelete
  6. Dokonalé! Já jsem si tenhle rok zamilovala (jak jinak) roláky a to nejlépe v tmavě žluté barvě nebo béžové! A líbí se mi přemýšlet o nošení svetrů jako o jejich ''venčení''! :D
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  7. já bych tvou sbírku svetrů chtěla mít doma :D tenhle je boží, opět! super kombinace ;)
    http://giallotulipano.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit, červené ti sekne :) a kašmírové svetry jsem zahlídla v Zaře a Mangu, všechno šedivé a béžové odstíny:)

    ReplyDelete
  9. Ta barva je krásná, vzpomněla jsem si na svůj červený z manga už pár let zpátky, který jsem - asi taky kvůli barvě - ještě úplně neunosila, přitom červenou fakt můžu!

    Kráska dne

    ReplyDelete
  10. No jo, každý má takovou barvu-je krásná na pohled, na nošení už je to horší :D. Ale svetr vypadá velmi dobře a stejně tak boty. Pudrová s červenou, to já můžu ;)

    ReplyDelete
  11. Ta kabelka je nádherná!
    Svetr vypadá pěkně ňuchňavě a to já ráda.
    Na šedý kašmírový zkus mrknout do Massimo Dutti.

    ReplyDelete