september & october random


I want to keep up with my spring "tradition" of posting my Instagram and unposted pictures from my previous month. Then I realized, I haven't published a single photo from our trip to Hvar and I thought it would be a shame since it was such a lovely holiday (and don't even get me started about our trip to Switzerland- I made so many pictures that I see it impossible to go through them). What would I do for a nice warm getaway now. Anyway, this time exceptionally two month's worth of photos! Enjoy ;)

Chtěla bych pokračovat v tradici, kterou jsem na jaře začala a to je shrnutí Instagramových i nepublikovaných fotek z předchozího měsíce. Pak jsem si ale uvědomila, že se tu neobjevila ani jedna fotografie z našeho skvělého výletu na chorvatský Hvar (a vlastně ani z výletu do Švýcarska- z toho mám tak extrémně moc fotek, až mě to samotnou děsí, takže jsem je ještě neprobrala :) a co bych teď za takovou dovolenou v teple dala, tak alespoň ty zářijové fotky mi to přibližují. Takže tentokrát, výjimečně, dva měsice za sebou. 


From our ferry in Split /// Z našeho trajektu ve Splitu

This meal was so delicious: ham and cheese stuffed squid with blitva. Loooove blitva so much I started making it at home as well.
///
Tahle večeře byla naprosto bezkonkurenční: sépie plněné sýrem a šunkou a k tomu blitva. Ano, česky to zní trochu divně, ale tuto přílohu jsem si tak oblíbila, že si ji dělám i doma.

Local gourmet shop /// Lokální gurmánské nákupy.

Mango Top, H&M trousers

Used these silk trousers so much! /// Tyto hedvábné kalhoty si na dovolené opravdu užily!

Hvar city.

Wouldn't be a holiday without a #fashioncoffee. /// Co by to bylo za prázdniny bez #fashioncoffee.

Can't get enough of fresh figs in my life. Especially when someone make a cheeseand honey tart with them.
///
Nemůžu se nabažit čerstvých fíků, obzvlášť, když z nich někdo dělá koláč s kozím sýrem a medem.

The most beautiful bay. /// Nejkrásnější zátoka.

Back the Prague: the most beautiful bridge. /// Návrat do Prahy a její nejkrásnější most.

With Eliška at café Pelíšky. /// S Eliškou v kavárně Pelíšek. 


I HATE having to take the plane back to Barcelona at the end of summer vacation. I always have a ton of stuff and I am always stressed about having overwaight luggage so I take too much stuff with me. Because of that I lost my beloved grey scarf :(
///
NENÁVIDÍM když po létě cestuji zpět do Barcelony letadlem. Pokaždé mám kufry na hranici nadváhy a pokaždé mám při sobě až moc věcí. Minule na to doplatila moje milovaná šedá šála, kterou jsem nechala na letišti :(

All H&M + Matt & Nat bag

Haven't cut my hair in a year and I love how long it got. /// Asi rok jsem si už nestříhala vlasy a dost mě baví, jak jsou teď dlouhé. I když ty konečky si už o nějaký střih přímo žádají.


Zara jacket, Acne jeans, Warehouse top & Topshop flats

& Other Stories top, Levis skirt & Topshop flats

MACBA

Guess what my favourite shoe of the season is! (Topshop shoes, H&M dress)
///
Hádejte. co jsou teď moje nejoblíbenější boty! (Boty Topshop, šaty H&M)

Museo Picasso

Massimo Dutti sweater & Zara skirt

What did I tell you about the shoes- I wear them almost nonstop!
///
Co jsem vám říkala o těch botách? Vypadá to, jako bych žádné jiné nenosila!

& Other Stories

My new jeans and the perfume I got for my birthday <3
///
Mé nové džíny a parfém, který jsem dostala k narozeninám <3

I loooove nude tones! (Asos coat, H&M dress, Topshop shoes & Matt & Nat bag)
///
Překvapivě jsem si tento podzim oblíbila "nahé" odstíny (kabát Asos, šaty H&M, boty Topshop a kabelka Matt & Nat)

Birthday balloons.

All Saint's day. /// Dušičky.


Amsterdam Photo Diary HERE. /// Můj fotodeníček z Amsterdamu najdete TADY.

9 comments:

  1. Ty Adél, že ty jsi zhubla? Hrozně moc ti to sluší!! A všechny fotky jsou překrásný!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vážim více méně stejně už pár let, ale děkuju! :)

      Delete
  2. Nejlepší random! Fakt teda, nemám slov, krásný koukání...

    ReplyDelete
  3. Úplně boží fotky! Super styl a úprava fotek :)
    www.veshionlife.com

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky, jde z nich cítit atmosféra dovolené a hlavně máš všude úžasné outfity i boty! A to nemluvím o jídle :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky, do Chorvatska jezdím strašně ráda a o Barce nemluvím, tam bych jela hned :))

    ReplyDelete
  6. Skvělý random! Pěkně jsem se pokochala. :)

    ReplyDelete
  7. To jsou úžasný fotky a máš strašně kásnou postavu!

    ReplyDelete