bicolor mania continues

H&M sweater & top, Mango jeans, Bimba&Lola bag & Vagabond shoes
Photos: Barbora

I am not really a sales hunter, at the beginning of sales I always think the clothes are not discounted enough, at the end I never find anything good. Nevertheless I have bought three awesome things this past week and this two-toned sweater is one of them. Not only it is very relaxed and quite different from all the others I have ("probably" because of the zipper in the front) but what I love love love (say it once would not be enough) is the angora sleeves. They are so soft it makes me wanna cuddle them all they long. I am my own pet haha.

Nejsem úplně slevolovec, ze začátku mi vždy přijde, že slevy nejsou dostatečně veliké, poté že už tam nic nezbývá. Nicméně tento týden jsem si koupila tři naprosto skvělé věci a tenhle dvoubarevný je jednou z nich. Nejenže je mnohem uvolněnější a rozdílný od všech ostatních co mám (že by to bylo tím zipem vepředu?), ale co na něm miluju, miluju, miluju (říct to jednou by nebylo dostatečné) jsou angorové rukávy. Jsou tak jemňoučké, že mám chuť se s nimi mazlit celý den. Jsem svoje vlastní domácí zvířátko.

32 comments:

  1. ty botičky jsou ve skutečnosti ještě krásnější!
    seklo ti to.

    ReplyDelete
  2. adela chloe: takhle mě přistihnout při činu! :D

    ReplyDelete
  3. Líbí se mi hlavně boty a taška.

    ReplyDelete
  4. Ako vždy ti to veľmi pristane. Ten sveter je krásny, len z fotky je vidieť aký musí byť príjemný :D :D

    ReplyDelete
  5. boty!! skvela kombinace vseho :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. "Jsem svoje vlastní domácí zvířátko" tahle věta mě rozesmála =D a se slevami to mám úplně stejně, buď mi to přijde pořád moc drahé pro mě a nebo už tam jsou jen zbytky, co kdo nechtěl. Chtěla jsem se tě na něco zeptat, ty bys to možná mohla vědět, neviděla jsi někde nějaké béžové boty na podpatku, ale za směšnou cenu? =)

    ReplyDelete
  7. ten svetr a botky jsou super :D

    ReplyDelete
  8. chci tě vidět!!!a tu tašku takééé!! na živo!!!

    ReplyDelete
  9. svetrík vyzerá super, ja som si ich zamilovala hlavne preto že teraz v zime sú praktické, pekné a také nununu....
    botky tiež na vynikajúcu.

    ReplyDelete
  10. Adéla: a to stačilo, abyste se ségrou (nepletu se?) popošly o pár kroků dál a přistihly byste při činu mě a Sandru. :))
    při tom dnešním sluníčku to byla nutnost.

    ReplyDelete
  11. Tá kabelka je úžasná!!

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. moc ti to sluší! tvůj blog je úžasný :)

    M from

    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Svetr vypadá moc pěkně ;-) Ale nelepí se z něj chlupy úplně na vše, když je to angora (na jedné fotce jsou ty dlouhé bílé chlupy dobře vidět) nebo na to existuje nějaký fígl, záleží na kvalitě zpracování? :-) V sekáči jsem nedávno objevila dva úžasné svetry z angory, ale po jejich vyzkoušení jsem měla ty chlupy úplně všude a nešly dolů, až doma jsem to přes hodinu pracně z oblečení odstraňovala a to mě z touhy po angoře nějak vyléčilo..

    ReplyDelete
  14. Love the simplicity! Gorgeous! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  15. ja ho mám tiež! angorové rukávy sú na nezaplatenie aj keď sa v ňom cítim ako dôchodkyňa. a ty si v ňom super.akotorobíš!

    ReplyDelete
  16. Nádherný! A co si kupovala ještě v ČR?

    ReplyDelete
  17. ten sveter vyzerá úplne skvelo!!!
    T.

    ReplyDelete
  18. Děkuju, děkuju, děkuju :)
    Sabina: lodičky? Neviděla... Ale možná to bude tím, že jsem se po nich ani nekoukala :)
    adela chloe: áno, byla to ségra a jsme úchylové, myslim, že to už je všem jasný :D
    Eli: no tenhle zrovna tolik nepelichá, možná to bude tím, že taky není celo-angorovej a mám ještě jeden zelenej a ten taky příliš nepelichá, ale teď jsem dostala jeden bílej a to je chlupaté peklo. Ale řekla bych, že strýček google na to určitě bude mít nějaký trik. Na sundávání chlupů z oblečení jsou nejlepší takový ty lepící válečky (prodávají je třeba v H&M ale někdy i v drogeriích), to je pak chvilka.
    babô: já v něm taky tak trochu vypadám, ale půjčila jsem si od Madonny retušéra
    Anonym: jedny nezlevněný boty z Topshopu a čepičku a "lyžařské" legíny v dětské Zaře. Brzo budou na blogu, alespon ta čepička by se tu měla ještě dnes objevit

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. ne, že by to s tím souviselo, ale asi máš v brně dvojnici (ta ale nemá tak vybraný styl a vkus) ;)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Adela peux-je te demander qui prend tes photos?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dans ce cas ma soeur, dans la plupart des autres mon copain :)

      Delete
  22. http://fashion-beauty-makeup.blogspot.com

    ReplyDelete